Rezultatele cautarii dupa : "scadere"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Revolut depaseste 2 milioane de clienti ai aplicatiei Revolut <18 si introduce noi caracteristici pentru utilizatori
Luni, 15 Aprilie 2024
 Revolut a depasit pragul de 2 milioane de utilizatori in randul copiilor si adolescentilor, la nivel global, iar baza totala de clienti ai acestui produs (parinti si copii) a ajuns la 3,5 milioane. In Romania, numarul utilizatorilor Revolut <18 a crescut cu 65%  in ultimul an
Publicitate si responsabilitate. 5 din 10 investitori in top 10 cheltuieli de publicitate in Media Online (BRAT), din jocuri de noroc.
Luni, 01 Aprilie 2024
 Potrivit Romania Libera, conform datelor IAA Romania (International Advertising Association Romania), in top 10 domenii cu cele mai mari investitii in publicitate se afla si companiile din industria jocurilor de noroc – reclame ce vizeaza platformele de pariuri sportive si jocuri de cazino online.
Lucratori productie - depozit - logistica, soferi - servicii auto – curierat si personalul hotelier – restaurant, cele mai cautate locuri de munca din peste 6 milioane anunturi pe OLX in 2023
Marti, 19 Martie 2024
 Cu un numar de anunturi mai mic cu 12% fata de anul 2022, scaderea poate fi pusa pe seama unor factori, precum cresterea salariului minim, modificarile fiscale ce s-au transpus in majorarea taxelor pentru mare parte din sectoarele economice, scaderea cererii de produse si servicii din anumite sectoare.
Romanii privesc cu scepticism 2024. Doar 34% sunt optimisti ca ii asteapta o viata mai buna, comparativ cu 48% in 2023. Reveal Marketing Research.
Miercuri, 10 Ianuarie 2024
 Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research:  ,,Daca inceputul lui 2023 a venit pe fondul redobandirii libertatilor dupa perioadele de restrictii impuse de pandemie, inceputul lui 2024 a venit pe un fondul incertitudinilor si schimbarilor socio-economice. In acest context, era de asteptat ca romanii sa fie...
Romanii sunt mai cumpatati in asteptarea Craciunului si Anului Nou. Vor cheltui cu 12% mai putin decat anul trecut pe mancare, cadouri si decoratiuni. Reveal Marketing Research
Marti, 19 Decembrie 2023
 Anul acesta, romanii isi vor petrece Craciunul acasa (56%) sau in vizita la cei dragi (39%). 32% din bugetul alocat sarbatorilor de iarna se va cheltui pe mancare si bauturi, 28% pe cadouri si 11% pe decoratiuni si atmosfera festiva. 4 din 10 romani au cumparat cadourile de Craciun in avans sau au plasat comenzi...
Cresterea preturilor la bunurile de larg consum s-a domolit la 19,3% in trimestrul al-II-lea comparativ cu +23,1% in trimestrul intai 2023
Luni, 11 Septembrie 2023
 Dupa mai mult de patru trimestre consecutive de inflatie, consumatorii au devenit mult mai calculati si pragmatici cu cheltuielile si cumpara mai putin ori cauta mai des preturile mici ale marcilor private, ale magazinelor de discount sau ale produselor la promotie.
Excesul de ecrane (59%), expunerea in mediul online (52%) si violenta din mass-media (43%) - principalele provocari pentru copii ale parintilor romani
Joi, 08 Iunie 2023
 In cea de-a doua parte a celui mai recent studiu Reveal Marketing Research, ce a avut ca tema centrala evaluarea situatiei copiilor din Romania, au fost analizate atat perceptiile populatiei generale, cat si cele ale parintilor referitor la diferite aspecte cu rol determinant in dezvoltarea copiilor, cum ar fi...
Ghidul marketerului digital: Revolutia GA4. Tot ce trebuie sa stiti despre reconfigurarea Web Analytics din Iulie 2023.
Luni, 03 Aprilie 2023
 Google Analytics va aduce incepand cu luna Iulie o serie de modificari care vor avea un impact enorm in intreaga industrie de digital marketing la nivel international, cat si la nivel local.
Consumul de apa imbuteliata in tara noastra pierde teren in fata apei de la chiuveta. Studiu Reveal Marketing Research.
Marti, 28 Martie 2023
 Cei mai multi dintre romani obisnuiesc sa cumpere cel mai des ambalaje de 2l (60%) sau 5l (56%), urmate de cele de 1l si 0.5l, ambele inregistrand scoruri de 36%. Generatia Z (18-24 ani) manifesta un interes mult mai ridicat in a cumpara cantitati mai mici de 0,5l (57%) sau 1l (64%), aceasta fiind si categoria de...
Romanii prefera sa inchirieze in detrimentul cumpararii, pe fondul crizei financiare. Cercetare privind preferinte de consum in imobiliare.
Luni, 21 Noiembrie 2022
 Printre judetele importante unde s-a observat o scadere a apetitului pentru cumparare se numara Cluj, Timis si Brasov, cu scaderi de pana la 9% fata de 2021.
Doar 4 din 10 romani au incredere ca tarile vecine ne-ar ajuta intr-un context de criza
Marti, 11 Octombrie 2022
 Preocuparile romanilor cu privire la razboiul din Ucraina se diminueaza Studiu Reveal Marketing Research: In prezent romanii declara ca sunt mai putin implicati (45%) in a oferi ajutor refugiatilor decat la inceputul conflictului (52%)
55% dintre romani, ingrijorati de emisiile de carbon. Cercetare Reveal Marketing Research
Marti, 14 Iunie 2022
 Emisiile globale de CO2 au atins un nivel record in 2021, dupa o usoara regresie inregistrata la inceputul pandemiei. In acest context, Reveal Marketing Research a derulat un studiu la nivel national pentru a intelege perceptiile romanilor despre sustenabilitatea in constructii si prioritatile acestora pentru viitor.
Vodafone Romania a inregistrat venituri din servicii de 764 milioane euro pentru anul fiscal incheiat la 31 martie 2022
Joi, 19 Mai 2022
 
53% dintre romani intentioneaza sa isi renoveze locuinta in 2022, in scadere cu 27% comparativ cu anul trecut
Miercuri, 02 Martie 2022
 A doua parte a anului 2022 se anunta a fi o perioada de renovare in 5 din 10 locuinte din Romania. Romanii declara ca locuintele lor au nevoie de renovare atat in privinta zugravelii cat mai ales a dotarilor tehnice, arata cel mai recent studiu realizat de compania de cercetare de piata Reveal Marketing...
Crestere cu 7,5% comparativ cu 2020 in FMCG. Industria bunurilor de larg consum continua sa fie un motor al economiei
Luni, 21 Februarie 2022
 Marcile proprii ale retailerilor, in majoritate cu preturi mai mici, continua sa castige teren in fata brandurilor de producator (+1.0% cota de piata), ajungand sa reprezinte 15.1% in valoare din totalul vanzarilor de FMCG din Romania.
Scream 5 continua succesul francizei horror si omagiul adus regizorului Wes Craven
Vineri, 14 Ianuarie 2022
 La 25 de ani dupa ce o serie de crime brutale au socat linistitul oras Woodsboro, un nou criminal imbraca masca Ghostface si incepe sa atace un grup de adolescenti pentru a reinvia secrete groaznice din trecutul orasului.
Daruri de Craciun de 910 lei, pentru 5 persoane. Buget mai mic decat anul trecut, iar cumparaturile online vor fi in centrul atentiei. Studiu Compari.ro
Vineri, 05 Noiembrie 2021
 Potrivit studiului realizat de Compari.ro pe un esantion de 1.627 de persoane, utilizatorii de internet din Romania vor cheltui in medie 910 lei pentru cadourile de Craciun din acest an, ceea ce reprezinta o scadere de aproximativ 17% fata de 2020. Cheltuielile pentru cadourile de Craciun pot ajunge chiar pana la un sfert din venitul mediu lunar net pentru o gospodarie.
Marketing Research din 2008. AdPlayersREPORT: Reveal Marketing Research tinteste piata globala si estimeaza o dublare a business-ului in 2021.
Joi, 30 Septembrie 2021
 ,,Fiecare membru al echipei de management are mai mult de 8 ani de experienta in cercetare de piata” subliniaza Marius Luican care, in calitatea de fondator si CEO, aduce companiei o experienta de 15 ani in cercetare de piata.
Romanii cu 10% mai putin furiosi in septembrie, decat in perioada verii. Cercetare Romanii Azi.
Marti, 28 Septembrie 2021
Relatiile sociale se afla in continuare pe primul loc in ceea ce priveste motivatiile romanilor si inregistreaza procente mai ridicate (38%) fata de media vara acestui. Derulat de Reveal Marketing Research, studiul Romanii Azi are loc lunar si reda aspecte de moment legate de romani, dar si evolutia lor in timp.
Crestere EBITDA Telekom cu 14,5%, la 41,4 milioane euro in T2, comparativ cu T1 2021. Smart TV - Crestere a bazei de clienti in T2, cu 24% fata de T1.
Joi, 05 August 2021
 Veniturile din activitatea de voce fixa au fost de 11,3 milioane euro in T2 2021, usor in spatele trimestrului anterior. Veniturile din internet fix au ajuns la 16,7 milioane euro, in usoara scadere comparativ cu nivelurile pre-pandemice. Tendinta globala actuala in utilizarea tehnologiilor TV vechi a dus la o...
1 2 3 4 5 »