Rezultatele cautarii dupa : "RECMA"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Clienti noi de 2,76 Miliarde USD la MediaCom. Cel mai mare volum de new business media global 2018
Marti, 15 Ianuarie 2019
 MediaCom, reteaua de media globala parte a grupului WPP, a castigat bugete de media noi de 2,76 Miliarde USD - cel mai mare volum de new business in media global pe 2018, potrivit evaluarilor companiei de cercetare de media RECMA, citata de reteaua de media intr-un comunicat remis presei luni, 14 ianuarie.
Bomba preciziei audientelor TV a explodat in SUA. Afacerea audientelor tv Kantar SUA vanduta Rentrak
Miercuri, 15 Octombrie 2014
 Operatiunile de masurare a audientelor tv Kantar US au fost vandute Rentrak, lider in masuratori precise de film si TV oriunde

 

Impactul aparitiei grupului Publicis Omnicom in industria agentiilor digitale
Joi, 01 August 2013

Industria digitala inainte si dupa aparitia Publicis Omnicom Group in trei piete majore (SUA, Regatul Unit, Franta)

Top 3 agentii de media performante din Romania: Zenith, Media Investment si Starcom Media Vest.
Joi, 14 Februarie 2013
Realizat de compania de cercetare de media RECMA, conform evaluarii calitative a performantelor de media locale cuprinse in Global Network Diagnostics Report, primele 3 agentii de media de pe piata din Romania sunt Zenith Media (Locul 1), Media Investment (Locul 2) si Starcom Media Vest (Locul 3).
OMD, Carat si MediaCom in primele 3 retele de media globale
Marti, 12 Februarie 2013
 Lansat de compania de cercetare RECMA, Global Report Network Diagnostics 2013 analizeaza punctele tari si slabiciunile a peste 700 de agentii de media in 46 de tari din intreaga lume
Noi rapoarte RECMA de competitivitate in licitatii
Marti, 28 August 2012
 Compania de cercetare RECMA a finalizat de curand doua rapoarte noi privind competitivitatea locala si regionala in licitatii de media a agentiilor de media: The Compitches 2011 si Network...
Licitatie Vodafone, sau ce preturi bune vrea in 2011?
Joi, 07 Iulie 2011
 Anuntata drept o licitatie, decizia Vodafone de “a se asigura” ca are cele mai bune conditii de cumparare in media la putine luni peste un an de la ultimult pitch regional, lasa specialistii de media cu gura cascata. “Inca o evaluare? N-ati facut una anul trecut?”

Cristi Mucichescu (OMD): daca un grup are 25% din piata, aproape jumatate din agentii ar trage oblonul
Marti, 12 Aprilie 2011
 Daca business-ul de media este 75-80% din cifra de afaceri The Group de 108 mil. EUR, concluzia lui Mucichescu este ca jumatate din piata companiilor de media locale prezente in rapoartele internationale RECMA ar trage oblonul pe o piata romaneasca de 320 Mil. EUR in 2010

Top 25 agentii interactive worldwide RECMA
Miercuri, 25 Martie 2009
 Compania de cercetare internationala in industria de marketing si comunicare RECMA investigheaza 1115 de jucatori cu activitate relevanta in industria interactiva, intergul raport...
Cu 140 Mil. EUR, Publicis Groupe Media (PGM) se pozitioneaza primul pol de media
Marti, 10 Februarie 2009
 Grupul de media Publicis reuneste la nivelul pietei romanesti, prin activitatile de media Starcom MediaVest Group (SMG), Zenith Media si Optimedia, un volum de media de 140-150 Mil. EUR 
RECMA publica topul celor mai competitive retele de media, in licitatii
Marti, 15 Ianuarie 2008

Pe primele 3 locuri in COMPITCHES REPORT sunt clasate retelele de agentii Mediaedge:cia (GroupM/WPP), MediaCom (GroupM/WPP) si ZenithOptimedia (Publicis PGM). In top 5 se mai afla OMD (Omnicom OMG) si MPG ( Havas Media ).

Mediaedge:cia asimileaza Media Insight, iar Young&Rubicam isi afiliaza media la Maxus
Joi, 03 Mai 2007
Cele doua operatiuni de media locale din Romania care colaborau cu reteaua Mediaedge:cia derulau anul trecut, fiecare, volume de media estimate la aproximativ 13,5 – 14 Mil. EUR cu un avantaj usor al bugetelor de media derulate de agentia de media Media Insight, fata de cele ale agentiei de publicitate Y&R
Maria Tudor, ZenithMedia: Piata de media a depasit 400 mil. USD, în 2006
Joi, 11 Ianuarie 2007
Pozitiv ne uitam si la viitor, cu cresteri de minim 25% si în 2007, a mai declarat pentru AdPlayers, Maria Tudor, Director Executiv la Zenith Media, singura agentie care a obtinut rating A (Bun) în cel mai recent raport Vitality Report RECMA - Pitches&Moves ce refleca performanta agentiilor de media pe clienti, stabilitatea si loialitatea, inclusiv performanta în licitatii
GroupM discuta colaborarea operatiunilor de media WPP în România
Miercuri, 08 Noiembrie 2006
David Lhota, Managing Director, GroupM CEE a afirmat pentru AdPlayers ca structura de media  sub a carei umbrela se afla toate operatiunile de media ale grupului WPP, discuta modul în care vor colabora în România companiile din cadrul celei mai mari structuri de media din lume – GroupM, activitatile de media WPP fiind prezente în România prin MediaCom, MindShare, MediaInsight si...
Alfonso Rodés Vilá este noul CEO MPG
Vineri, 04 August 2006
Alfonso Rodés Vilá  (44 ani) este noul Chief Executive Officer (CEO) al retelei de media MPG, care îl înlocuieste pe predecesorul sau, din aceesi familie - Fernando Rodés Vilá, devenit CEO Havas, grupul de comunicare din care face parte si MPG
Raportul Mondial al Retelelor de Media (Proiectie 2006)
Vineri, 14 Iulie 2006
RECMA, singura companie de cercetare care investigheaza industria de media la nivel global, face cunoscut clasamentul mondial al retelelor de agentii de media, pe baza investigatiilor din intreaga lume, inclusiv Romania (iulie 2006)
Raportul Agentiilor Media din Romania (Proiectie 2006, cifre definitive 2005)
Vineri, 14 Iulie 2006
Pentru prima data in industria publicitatii romanesti de dupa 90, piata agentiilor de media autohtone este transparenta evaluarilor RECMA - cea mai importanta companie mondiala de cercetare de profil, in industria agentiilor de media
40 de tari in Liga Suporterilor Rexona
Marti, 25 Aprilie 2006
Potrivit MindShare Media Romania, serialul finantat de Unilever si distribuit statiilor TV din intreaga lume de catre MindShare si Sports and Entertainment Television Ltd este un format TV inovativ  in domeniul advertiser-funded program
ZenithOptimedia a avut cea mai mare crestere internationala in 2005
Luni, 13 Martie 2006
Desemnata de AdvertisingAge "Agentia media a anului 2005 la nivel global", reteaua internationala are in Romania printre clientii locali cheie: BRD-GSG,  Carrefour, L'Oreal, Nestle, SABMiller, Toyota ( din partea ZenithMedia ), HP, British Airways, Hochland, OMV, FinansBank, Groupe SEB (Rowenta, Tefal, Moulinex), Whirlpool ( din partea Optimedia)
MPG planifica in Orientul Mijlociu cu MPG Middle East
Joi, 11 August 2005
Filiala specialistului de media din cadrul grupului de marketing si comunicare Havas este si primul pas dintr-o strategie agresiva de expansiune in aceasta regiune