Rezultatele cautarii dupa : "radio total"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Din 1993 in media si comunicare, fost director de creatie in Saatchi & Saatchi, GMP si Grey, Bogdan Dumitrescu a plecat intr-o lume cu mai mult suflet.
Luni, 24 Mai 2021
,,Si daca as vrea ca ceva sa se intample dupa cartea mea, atunci acest lucru ar fi ca lumea as vrea sa aiba mai mult suflet” scria Bogdan Dumitrescu, la lansarea SMS, volum aparut in 2009 despre care spunea ca „Este o carte despre o lume care se face praf, care se dezintegreaza, despre eul nostru care se...
7 Nominalizari McCann Erickson si una GMP (actualizare) dupa anuntarea finalistilor a 7 sectiuni Cannes Lions
Luni, 20 Iunie 2011
 McCann Erickson si GMP (update) au spart deja gheata nominalizarilor romanesti la Cannes Lions, dupa anuntarea finalistilor a 7 dintre sectiunile de concurs ce reunesc pana acum aproape 70 de executii din Romania inscrise in festival (69): DIRECT, PROMO & ACTIVATION, PR, MEDIA, OUTDOOR, RADIO, PRESS

SMS de la Bogdan Dumitrescu: “O lume care se face praf
Vineri, 26 Iunie 2009
 In advertising din 1999, copywriter, apoi director de creatie in mai multe firme romanesti si multinationale - Saatchi & Saatchi, GMP Advertising, Grey Worldwide Romania sau...
13 licente radio noi, de la CNA
Miercuri, 10 Decembrie 2008
 CNA a acordat pe 9 decembrie, licente pentru 13 posturi de radio, printre castigatori, pe langa nume cum sunt Pro FM, Sport Total FM, Radio Transilvania, numarandu-se si postul...
Realitatea-Catavencu suspenda publicarea lunarului Le Monde diplomatique - editia romana
Joi, 20 Martie 2008
Dupa 22 de editii ale revistei lunare, Grupul Realitatea-Catavencu si societatea DLMB Media au decis, de comun acord, sa suspende parteneriatul care avea ca scop publicarea “Le Monde diplomatique - editia romana”.
Directorul General al Radio Total, Tudor Musat, a demisionat
Miercuri, 19 Martie 2008
Musat a parasit deja si pozitia de membru al consiliului de administratie al SC Expresiv SA, societatea detinatoare a licentei postului de radio
The Money Channel, la Next Advertising
Joi, 24 Ianuarie 2008

In urma unei licitatii, Next Advertising a devenit agentia de comunicare a brand-ului The Money Channel

Radio Total a aniversat 14 ani cu premii de 10.000 EUR
Vineri, 28 Decembrie 2007
La 14 ani de la aparitia postului, Cornel Nistorescu, fondatorul Radio Total, spune ca „Nu era o intentie de succes media, nu era o intentie de business, nu era o intentie de performanta de nu stiu care, pur si simplu era o incercare de a construi un mijloc cu care sa ne aparam in lupta pentru democratie”
„Twenty nu mai inscrie lucrari la Internetics”, Alin Chiriac, Twenty
Miercuri, 07 Noiembrie 2007
„A fi singurul festival al industriei online din Romania nu este echivalent cu a fi un festival bun. In ciuda declaratiilor organizatorilor, Internetics pierde an de an teren in cursa cu evolutia industriei.”
Gala Eficientei Industriei Bunurilor de Larg Consum
Joi, 01 Noiembrie 2007
Gala Premiilor industriei bunurilor de larg consum este cu siguranta o intrecere a eficientei”, a afirmat pentru AdPlayers, Cristian Badescu, Redactor Sef la Piata, revista care a organizat de curand cea de-a doua editie a evenimentului Gala Premiilor Industriei Bunurilor de Larg Consum
Revista Piata organizeaza Gala Premiilor industriei bunurilor de larg consum
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Cei mai buni retaileri, cei mai buni producatori vor fi anuntati in Gala Premiilor industriei bunurilor de larg consum
Radio BBC, ProFM, Radio Guerrilla, Kiss FM, Sport Total FM au luat licente noi
Joi, 11 Ianuarie 2007
Radio BBC, ProFM, Radio Guerrilla, Kiss FM, Sport Total FM se numara printre posturile care au noi licente, dupa sedinta CNA de astazi
Catavencu face peste 30% din volumul de business al Realitatea Media
Miercuri, 29 Noiembrie 2006
General Manager la Divizia de Publishing, Dragos Stanca (foto) estimeaza ca Grupul Catavencu, inclusiv Guerrilla, concentreaza peste 30% din volumul total de business al Realitatea Media, trust din care mai fac parte, printre altele, si posturile de televiziune Realitatea Tv si The Money Channel
Metro si Coca-Cola au câstigat Piata
Luni, 30 Octombrie 2006
Coca Cola HBC au câstigat "cel mai bun producator", iar Metro Cash & Carry "cel mai bun comerciant", pe baza voturilor partenerilor directi de afaceri exprimate în cadrul Premiilor de excelenta ale industriei bunurilor de larg consum, eveniment  organizat de revista Piata
Senior expat la FRIENDS Advertising
Joi, 15 Iunie 2006
Pe langa Razvan Soare, Senior Copywriter (ex Publicis Romania, Tempo) , "cea mai mare agentie mica", l-a adus in echipa pe Matt Hingley, Senior Art Director si designer britanic cu peste 20 de ani de publicitate care a lucrat pentru Saatchi & Saatchi (New York), M&C Saatchi (New York), Berlin Cameron (New York), Toolbox (New York), TR6 Group Communications (New York), CAS Marketing...
22 Inscrieri Ad’Or 2006, CAMPANIA ANULUI (A), Cel mai bun SPOT TV (B), Cel mai bun PRINT (C), Cel mai bun OUTDOOR (D), Cel mai bun RADIO (E)
Luni, 22 Mai 2006
Cele 22 lucrari inscrise la sectiunile CAMPANIA ANULUI (A), Cel mai bun SPOT TV (B), Cel mai bun PRINT (C), Cel mai bun OUTDOOR (D), Cel mai bun RADIO (E) din cele 305 inscrieri inregistrate, in total, la Ad’Or 2006
Radu Budes: Este momentul sa renuntam la terminatia zece
Luni, 20 Februarie 2006
Managing Partner la "cea mai mare regie de vanzari de publicitate multimedia si consultanta in marketing din Romania", Budes a afirmat legat de revenirea la vechiul nume al companiei ca "Splendid Media Zece a fost un brand utilizat pentru a comunica fuziunea cu Media Zece"
Atentie compacta pentru femei in Evenimentului zilei de Duminica
Marti, 22 Noiembrie 2005
Nou relansata editie de Duminca are 8 pagini color dedicade publicului feminin dintr-un total de 32 de pagini si un tarif de 3000 EUR pentru o pagina de publicitate color
TV, TVR
A fost o graba ciudata- Serban Ciusca, Managing Director, ARBOmedia
Marti, 01 Noiembrie 2005
"Intentionam sa contestam acest rezultat" spun oficialii ARBOmedia referitor la rezultatul licitatiei TVR pentru administrarea spatiului de publicitate al celor patru canale publice pentru urmatorii trei ani
Coca-Cola light a trecut creatia in 3D
Miercuri, 19 Octombrie 2005
Semnata de Lowe&Partners Romania, campania "Premiile spun totul despre tine!" cuprinde 1 spot TV, 1 spot radio de 15 sec, print ad-uri in revistele glossy si se deruleaza prin Universal McCann
1 2 »