Rezultatele cautarii dupa : "radio star"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Reteaua MOL Romania a fost atrasa partener in Raliul Perla Haghitei 2018
Luni, 09 Iulie 2018
 Intrecera este organizata cu sprijinul Consiliului Judetean Harghita, Primaria Odorheiu Secuiesc, Pirmaria Lueta si al partenerilor: Perla Harghitei, MOL Amigo&Intercost, Toyota prin Eurocar Trading, Vikink, I.M.S., FAN Courier si a celorlalti parteneri Omniasig, Mastertent, Hotel Tarnava, Viaduct, Dancea&Asociatii, Septimia, Color Metal, Brother,...
Tudor-Constantin Neagu a castigat competitia The Alternative School pentru Roger Hatchuel Academy
Joi, 15 Iunie 2017
 Tudor-Constantin Neagu va reprezenta Romania la Roger Hatchuel Academy, in urma competitiei dedicate de la The Alternative School, anunta reprezentantii de comunicare ai scolii.
Cristian Burci: “Media nu mai poate fi separata de agentiile de publicitate
Marti, 18 Octombrie 2011
Cristian Burci despre “Innovate or Die”, despre lumea continutului de la 1 ecran la 4 ecrane – Televizor, Computer, Mobil si Tableta, sau “Criza” care a pus o presiune mare pe industria de publicitate din Romania, pentru ca aceasta nu s-a inovat, dar si cum vor fi “urmatorii 2-3...
Cristian Burci despre “Cea mai mare prostie pe care industria (de comunicare) de la noi o face astazi.
Vineri, 14 Octombrie 2011
 Despre integrarea digitalului in comunicare, dar si cum vede evoluand continutul media fondatorul uneia dintre primele agentii din Romania de dupa decembrie 89, in cuvantul sustinut la aniversarea de 20 de ani a companiei de publicitate Graffiti BBDO, si pe care il puteti urmari integral in AdPlayers, luni 17...
Kanal D a avut joi, 17 ianuarie, 5.7% pe targetul 18-49 urban
Vineri, 18 Ianuarie 2008

Potrivit datelor prelucrate si furnizate de postul de televiziune din trustul Dogan pe targetul comercial 18-49 ani, urban, difuzarea de dimineata a reality show-ul “Nora pentru mama”, incepand cu ora 10:00 a.m., a fost lider pe intervalul sau orar, cu o cota de piata de 23.8% si un rating de 3.1%

Atentie compacta pentru femei in Evenimentului zilei de Duminica
Marti, 22 Noiembrie 2005
Nou relansata editie de Duminca are 8 pagini color dedicade publicului feminin dintr-un total de 32 de pagini si un tarif de 3000 EUR pentru o pagina de publicitate color
Coca-Cola light a trecut creatia in 3D
Miercuri, 19 Octombrie 2005
Semnata de Lowe&Partners Romania, campania "Premiile spun totul despre tine!" cuprinde 1 spot TV, 1 spot radio de 15 sec, print ad-uri in revistele glossy si se deruleaza prin Universal McCann
Sanoma Hearst Romania face saptamanal Bine pentru mine
Vineri, 16 Septembrie 2005
Devenita "saptamanalul femeilor de azi" la un an dupa lansarea pe piata ca bilunara, revista apare din aceasta saptamana in 48 pagini, un pret special 0.95 lei (9.500 lei vechi ), tiraj de 100.000 de exemplare si un tarif lista de 2.800 EUR pentru pagina de publicitate
Evenimentul zilei s-a schimbat cu Headvertising
Joi, 23 Iunie 2005
Ziarul care si-a schimbat forma si continutul din 20 iunie are potrivit celor mai recente date 78.423 exemplare vandute si o audienta in mediul urban de 709 mii de persoane
Asta la audienta radio pe 25 – 35 ani
Joi, 02 Iunie 2005
Cu o cota de piata (market share) de 5.5%, Radio Guerrilla conduce, potrivit reprezentantilor sai, in  topul audientei radio bucurestene cu varste cuprinse intre 25 si 35 de ani