Rezultatele cautarii dupa : "pro bono"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
Alarma privind riscurile si efectele dependentei de jocuri de noroc. Code for Romania solicita CNA integrarea de mesaje de avertizare a populatiei.
Luni, 23 Octombrie 2023
Initiativa reprezinta un demers asociat Campaniei „Asteapta-te, romane. #PUTEM3000", in cadrul careia Code for Romania a lansat saptamana aceasta platforma SanatateaMintala.ro.
O noua premiera Daruieste Viata. Romanii pot echipa Spitalul de Copii construit din donatii. #NoiFacemUnSpital
Luni, 19 Iunie 2023
 Cu investititii de peste 60 milioane de euro in sistemul medical din Romania , Asociatia Daruieste Viata lanseaza, in parteneriat cu Tazz, o campanie inedita de strangere de fonduri pentru initiativa #NoiFacemUnSpital. Romanii vor putea face donatii pentru echiparea si dotarea Spitalului – de la echipamente...
Doar 43% dintre romani merg la medicul dermatolog, comparativ cu 80% in 2016. Fundatia pentru Sanatatea Pielii si Reveal Marketing Research au cercetat perceptia romanilor despre cancerul de piele
Luni, 01 August 2022
 Realizat in parteneriat cu Dr. Leventer Centre, Eau Thermale Avene, MagnaPharm Marketing and Sales, MPR Agency, studiul ”Perceptia romanilor si nivelul de cunostinte despre cancerul de piele”, a fost realizat de Reveal Marketing Research, in luna iunie, la solicitarea Fundatiei pentru Sanatatea...
Dupa Bucuresti si Londra, premiata si la Madrid. Primul Grand Prix romanesc la IAB Mixx Awards Europe pentru „Teatrul cadourilor daruite din vina” de Cheil | Centrade.
Marti, 31 Mai 2022
 Agentia de comunicare integrata Cheil | Centrade, hub-ul pentru Europa de sud-est al retelei Cheil Worldwide, a castigat Marele Premiu al festivalului IAB Europe Mixx Awards 2022 pentru campania impotriva violentei domestice intitulata „Teatrul cadourilor daruite din vina”, dezvoltata alaturi de...
Cheil | Centrade isi intareste Creatia si Strategia cu trei noi Wonder Women - Denisa Armasu, Group Creative Director, Raisa Soare – Sendroiu, Group Creative, Miruna Baias, Strategy Head
Marti, 08 Martie 2022
 „Evenimentele extraordinare din ultimii ani, dar si cele prin care Europa trece acum in aceste zile dramatice, ne-au aratat ca oamenii buni cu simtul echipei sunt cei care fac diferenta, mai mult decat orice alt factor, iar aceasta observatie este perfect relevanta si pentru industria de comunicare”,...
82% dintre scolile din Romania au nevoie de reparatii. Intr-o tara cu putine scoli noi, Asociatia Bookland alaturi de 70 de parteneri renoveaza din cele existente
Marti, 15 Decembrie 2020
Intr-o tara cu 14,000 localitati (dintre care doar 319 sunt orase, restul sunt comune si sate) au mai ramas cel mult 21,000 scoli (iar Institutul National de Statistica spune ca doar 7,204 au personalitate juridica); adica 1,5 scoli per localitate. Mai exact: 82% dintre aceste cladiri au fost construite inainte de 1970,...
Izoleaza Violenta. Asociatia ANAIS si Cheil | Centrade in campanie impotriva violentei domestice in contextul distantarii sociale.
Joi, 02 Aprilie 2020
 Distantarea sociala previne raspandirea virusului COVID-19, dar favorizeaza, in acelasi timp, perpetuarea unui virus la fel de perfid in casele romanilor - violenta domestica. Asociatia ANAIS lanseaza campania #IzoleazaViolenta, semnata de Cheil | Centrade
Vlad Ruta, fondator si proprietar al Grupului Spectacular despre cei care, direct sau indirect interesati, ,,au apasat pedala distrugerii grupului, dar nu au reusit.
Vineri, 16 August 2019
 ,,Unii dintre ei sunt condamnati, unii urmariti penal, unii uitati in “acoperire”, reusesc cu mult succes sa conduca aceasta tara si astazi"
Oradea isi lanseaza brandul de oras. Proiect al Asociatiei pentru Promovarea Turismului Oradea, conceptualizat impreuna cu Brandient
Vineri, 10 Mai 2019
 Asociatia Pentru Promovarea Turismului din Oradea si Regiune (APTOR) lanseaza brandul de oras, conceptualizat impreuna cu firma de consultanta si design Brandient.
Noul MagiCAMP.ro a fost dezvoltat pro bono de Zitec
Joi, 11 Aprilie 2019
Proiectul se alatura altor initiative similare ale Zitec, precum dezvoltarea pro bono a site-ului Ministerului Culturii, www.cultura.ro, ca parte a eforturilor de sustinere pe termen lung a tehnologizarii institutiilor publice, dar si in alte domenii cum sunt site-urile sau platformele online Fotogeografica.ro,...
Proiectul Acum 100 ani, la urmatorul nivel: Programul Ora de istorie interactiva - Acum 100 ani
Joi, 08 Noiembrie 2018
 Dupa lansarea primei paltforme de Visual History din Romania www.acum100ani.ro, un demers ce faciliteaza  intelegerea perioadei Primului Razboi Mondial si a Marii Uniri in cheie digitala, initiatorii proiectului isi propun sa lanseze anul viitor o serie de cursuri interactive pentru elevi si studenti.
Lectie de Centenar cu strategie de la Paris. Autorii platformei Acum 100 ani vor sa aduca Istoria Romanilor intr-o forma usor de asimilat
Vineri, 21 Septembrie 2018
 „Ideea [Acum 100 ani, n.r.] a aparut acum doi ani in timpul unei excursii la Paris. Si acolo se sarbatorea Centenarul Primului Razboi Mondial. Ce a fost socant, a fost numarul mare de materiale dedicate momentului: reviste, carti, dvd-uri etc. In timp ce la noi era o liniste deplina. Cum este si azi.”...
Historia Rediviva lanseaza Acum 100 ani. Primul proiect educational sub conceptul Visual History
Vineri, 17 August 2018
 Potrivit autorilor, prin lansarea proiectului “Acum 100 ani” www.acum100ani.ro, Historia Rediviva marcheaza inaugurarea conceptului de Visual History, o abordare imersiva, gamificata, un mod dramatizat de prezentare a informatiilor istorice aduse in prezent prin mijloace vizuale, utilizand tehnologia 3D...
De 12 ani a strans peste 2.000 de voluntari si 150 de companii pentru putina caldura celor aflati in nevoie.
Vineri, 10 Martie 2017
"A evolua inseamna sa ramai neincetat in conditia umilitatii, intr-un spatiu care te indeamna pe tine, cel ‚in putere’, sa imbunatatesti configuratia realitatii in care te dezvolti, in care muncesti, in care iti cresti copiii.” Alexandra Tinjala. 20 de ani comunicare din care 12 in voluntariat.
Telekom Romania, Allianz-Tiriac, Dedeman si Skoda sustin Patinoarul Telekom Arena din Otopeni
Vineri, 09 Decembrie 2016
 Pe langa sponsori, Patinoarul Telekom Arena a beneficiat de o campanie media pro-bono, dezvoltata de McCann Worldgroup pe suport media oferit de patru companii media outdoor: Spectacular, Phoenix Media, Blitz TV si Mistic Media.
Comunicare publica de maidan:Baga-mi-as **** in ei Primarul Bucurestiului
Vineri, 13 Noiembrie 2015
Intrebat de reporterul EuropaFM,  daca si de cand se va opri apa calda in Bucuresti, edilul a reactionat nervos si a exclamat: "Baga-mi-as **** in ei", dupa care a inchis telefonul.

Cu ce clienti ramane Radu Florescu la Centrade, fara Saatchi & Saatchi?
Luni, 24 Noiembrie 2014
 P&G, Rompetrol, Raiffeisen, Mondelez, Sensiblu, Hochland, Chio, Enel, Toyota, Visa, Tuborg, Novartis, BASF, Metro, Astra Zeneca, Kaufland, PMI, Euralis sunt doar o parte din clientii agentiei independente cu care Radu Florescu va ramane de la inceputul anului 2015
Image PR investeste in Universitatea din Bucuresti. Pro-Bono pentru aniversarea a 150 de ani
Duminca, 13 Iulie 2014
 Agentia de relatii publice comunica pro-bono pentru Universitatea din Bucuresti campania aniversara de 150 de ani

7 Cannes Lions pentru o campanie implementata prima data in Romania de Saatchi & Saatchi
Miercuri, 19 Iunie 2013
 Implementata prima data in Romania  pentru organizatia Samusocial de Saatchi & Saatchi Romania dupa o idee Saatchi &Saatchi Berlin, campania "Zilele Sperantei"/ "Days of Hope" in care oameni fara adapost au prezentat jurnalele meteo a facut valuri in Germania, Elvetia, Rusia, Polonia si Serbia
INFO: Tabloul Complet al Castigatorilor si Finalistilor Effie Awards Romania 2012
Miercuri, 06 Iunie 2012
Effie Awards Romania a acordat in cadrul editiei 2012 un numar de 42 de trofee: Un Grand Effie, 6 trofee de aur, 15 de argint si 20 de bronz. In competitia din acest an au concurat 80 de campanii, inscrise de catre 27 de agentii si companii.

 

1 2 3 »