Rezultatele cautarii dupa : "prietenii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Veneris avertizeaza asupra infectiei urinare in vacanta
Luni, 05 August 2024
 ,,Este bine sa porti mereu cu tine in bagajul de vacanta un test rapid pentru infectii urinare din gama Veneris, spun reprezentantii de comunicare.

Cu premii de 18.000 de euro oferite de Fundatia Tiriac, prima editie a Ligii de Hochei pentru Copii si-a desemnat echipele castigatoare
Marti, 14 Mai 2024
 Peste 430 de copii, reprezentand 26 de echipe de hochei, au fost angrenati intr-un program de meciuri derulat la patinoarul Allianz-Tiriac Arena din Otopeni.
Revolut este prima banca din Romania care a lansat eSIM
Miercuri, 27 Martie 2024
 Din 25 martie 2024, toti cei peste 3,5 milioane de clienti locali vor putea sa-si instaleze eSIM-ul integral digital din doar cateva apasari de ecran, direct din aplicatia Revolut. E-SIM-ul poate fi folosit simultan cu SIM-ul fizic, atunci cand au nevoie, si le permite clientilor sa treaca de la o retea la...
Campanie manifest ,, Cat Cantareste sufletul?. Peste 3 milioane de oameni au beneficiat de 163 de proiecte de CSR sustinute de Profi Romania in 2023.
Joi, 21 Decembrie 2023
 ,,Pentru a construi un viitor sustenabil si echilibrat, trebuie sa ne implicam in toate aspectele vietii comunitatii noastre’’ declara Calin Costinas, Director General adjunct Profi.
Planurile Revolut Premium si Metal vor include si abonamente de la parteneri, pentru nevoi personale
Vineri, 17 Noiembrie 2023
 Clientii Revolut care opteaza pentru planurile platite Premium si Metal vor beneficia de o serie de abonamente incluse la diverse servicii digitale printre care Financial Times, Freeletics, Headspace, NordVPN, Picsart, Sleep Cycle, Tinder si altele
Alarma privind riscurile si efectele dependentei de jocuri de noroc. Code for Romania solicita CNA integrarea de mesaje de avertizare a populatiei.
Luni, 23 Octombrie 2023
Initiativa reprezinta un demers asociat Campaniei „Asteapta-te, romane. #PUTEM3000", in cadrul careia Code for Romania a lansat saptamana aceasta platforma SanatateaMintala.ro.
 „Exclusiv in Romania, la aproape 250 de episoade si 10 ani, la TVR 1.
Luni, 23 Octombrie 2023
 „As pomeni, drept momeala pentru prietenii emisiunii, povestea observatorului de ursi de la Borzont (Harghita), unde vizitatorii pot privi ursii de la o jumatate de metru in siguranta totala. De asemenea, in vartejul diverselor dispute patriotarde ale multor tabere, o vizita la Centrul Memorial al...
Momente de tandrete de 120 de ani. Milka: tandretea uneste generatiile de romani, reduce distanta si diferentele dintre ele
Vineri, 06 Octombrie 2023
 Brandul Milka lanseaza in perioada 2 octombrie – 12 noiembrie campania „Castiga tandrete generatie cu generatie”. Premiile campaniei combina preferintele mai multor generatii - o vacanta pentru intreaga familie, pick-up-uri si boxe, aparate de fotografiat analog si digitale, ceasuri mecanice si...
Jazz in the Park la Cluj, 1-3 septembrie, sub titlul celui mai nou concept pentru evenimente in aer liber HOME of IQOS
Joi, 31 August 2023
 Jazz in the Park este un eveniment al organizatiei Fapte, fondata la Cluj-Napoca in 2012. Organizatia Fapte organizeaza evenimente culturale cu impact in comunitate si are ca obiectiv promovarea artei, in special a muzicii, catre publicul larg, resemnificarea spatiilor publice sau a spatiilor cu insemnatate...
#InTerapie: peste 200 de discutii cu psihoterapeuti si mii de vizite la primul Punct de Prim Ajutor Emotional la un festival de muzica
Miercuri, 16 August 2023
 Conversatia despre terapie a avut un ecou mai larg – pe parcursul zilelor de festival, Reteaua de Sanatate REGINA MARIA a oferit vizitatorilor peste 3000 de premii constand in sedinte gratuite de terapie, vouchere valorice si abonamente la terapie, dar si tricouri si tote bag-uri din colectia vestimentara...
 71% dintre romani cred ca viata lor s-a imbunatatit de cand au pisica. Studiu Whiskas, realizat de Reveal Marketing Research
Marti, 01 August 2023
 Romanii considera reducerea stresului (74%), distractia alaturi de felina (72%) si timpul de calitate petrecut impreuna (70%) printre cele mai importante beneficii ale traiului alaturi de o pisica
Tinerii reconstruiesc Bucurestiul in Minecraft. Campania 2023 de admitere la UTCB, coordonata de Cognition
Joi, 06 Iulie 2023
 Pentru al patrulea an consecutiv, campania de admitere a Universitatii Tehnice de Constructii Bucuresti (UTCB) se deruleaza in mare parte online. Anul acesta tinerii absolventi de liceu pasionati de tehnologie si constructii sunt invitati sa dea frau liber imaginatiei si sa inceapa...
O noua premiera Daruieste Viata. Romanii pot echipa Spitalul de Copii construit din donatii. #NoiFacemUnSpital
Luni, 19 Iunie 2023
 Cu investititii de peste 60 milioane de euro in sistemul medical din Romania , Asociatia Daruieste Viata lanseaza, in parteneriat cu Tazz, o campanie inedita de strangere de fonduri pentru initiativa #NoiFacemUnSpital. Romanii vor putea face donatii pentru echiparea si dotarea Spitalului – de la echipamente...
Excesul de ecrane (59%), expunerea in mediul online (52%) si violenta din mass-media (43%) - principalele provocari pentru copii ale parintilor romani
Joi, 08 Iunie 2023
 In cea de-a doua parte a celui mai recent studiu Reveal Marketing Research, ce a avut ca tema centrala evaluarea situatiei copiilor din Romania, au fost analizate atat perceptiile populatiei generale, cat si cele ale parintilor referitor la diferite aspecte cu rol determinant in dezvoltarea copiilor, cum ar fi...
Georgian Draghici, Brand Management: ,,Tot ce tine de afisajul de reclame, OOH - outdoor (stradal )sau indoor (in interiorul cladirilor publice), a facut un salt semnificativ in tehnologie si inovatie”
Miercuri, 10 Mai 2023
 „Este si motivul pentru care am ales sa investim intr-un nou proiect prin care sa oferim acces tuturor celor interesati de cele mai bune optiuni de indoor advertising pe care le pot avea. Am luat in calcul nevoi ale brandurilor si marketerilor precum scurtarea proceselor si accesul la date demografice...
Unde isi petrec romanii 24 ianuarie? Minivacanta de 4 zile pentru 45% dintre angajatii romani de sarbatoarea Unirii Principatelor Romane.
Luni, 23 Ianuarie 2023
 Potrivit unui Studiu Reveal Marketing Research, 45% dintre cei angajati au punte intre weekend si ziua de 24 Ianuarie, in timp ce 55% vin la serviciu luni, 23 ianuarie. Marea majortitate a romanilor aloca, in medie, un buget de 593 RON de persoana in minivacanta, in timp ce tinerii cu varste cuprinse intre 18-34...
Revelionul, mai important decat Ziua Nationala. 42% dintre romani se relaxeaza acasa, de 1 decembrie. Studiu Reveal Marketing Research
Marti, 29 Noiembrie 2022
 Desi sarbatoarea nationala preferata de cei mai multi romani din mediul urban este ziua de 1 Ianuarie – Anul Nou (36%), Ziua Nationala a Romaniei ocupa pozitia a doua, considerata sarbatoarea nationala preferata de 30% dintre respondenti. Pentru persoanele peste 55 de ani, 1 Decembrie ocupa pozitia 1 in topul...
Ce gatim mai bine acasa, de Sarbatori? 49 de premii valoroase, celor mai bune preparate pentru Mese Festive, de la Cronicari Digitali
Luni, 28 Noiembrie 2022
 Competitia ”AMINTIRI GUSTOASE: RETETE FESTIVE” si Workshopul de Cooking AMINTIRI GUSTOASE sunt organizate de agentia Zaga Brand, prin platforma Cronicari Digitali, powered by Electrolux, Lidl si Delaco. Partener pentru visual storytelling este Samsung Romania. Proiectul este sutinut de Sezamo, Unisol,...
Castigatorii Romanian PR Award XX. GRF+ este Agentia de PR a Anului.
Vineri, 25 Noiembrie 2022
 Romanian PR Award XX si-a desemnat castigatorii. GRF+ a fost desemnata „Agentia de PR a Anului” in cadrul celei de-a XX-a editii a competitiei Romanian PR Award care si-a anuntat laureatii intr-o gala festiva desfasurata pe joi, 24 noiembrie, la JW Marriott
26% dintre romani intentioneaza sa calatoreasca in strainatate, iar in cazul utilizatorilor fintech, 33%.
Miercuri, 13 Iulie 2022
 Romanii vor sa aloce in medie un buget de 2,894 RON (586 EURO) pentru intreaga vacanta, dar suma este subestimata cu aproximativ 30%. Per total, 39% din buget va fi alocat pentru cazare, 27% pentru mancare, iar restul sumei se va imparti intre transport (17%) si activitati de divertisment (17%).
1 2 3 4 5 »