Rezultatele cautarii dupa : "papi"
Ordonare dupa: data / relevanta  
WORLD CLASS incureajaza #BeHealthy, cu o noua strategie de comunicare de marketing Perceptum
Vineri, 03 August 2018
 „Strategia World Class in Romania ramane, pe langa furnizarea de servicii de inalta calitate in locatii accesibile si experti in sanatate si fitness, deschiderea de noi cluburi in apropierea casei sau locului de munca al romanilor, pentru a face sportul si miscarea parte a stilului lor de viata” afirma...
Filmata la Bucuresti si Barcelona, INNA lanseaza Me Gusta, compusa integral de artista in limba spaniola
Vineri, 16 Februarie 2018
Cu o audienta de aproape 3 milioane de vizionari acumulate in doar doua zile pe canalul 
Revelionul Starurilor cu vedete si masti la Antena 1
Miercuri, 28 Decembrie 2016
 Prezentat pentru al 17-lea an consecutiv de Dan Negru, Programul de Revelion al Antenei 1 aduce sambata, 31...
BRAT trece SNA Focus de la hartie la computer. Rezultate, in toamna lui 2011.
Luni, 21 Iunie 2010
 BRAT a stabilit pentru SNA FOCUS (Studiul National de Audienta) schimbarea metodei de culegere a datelor pentru trecerea de la metoda PAPI (PAper&Pencil Interview) la metoda CAPI (Computer Assisted Personal Interview) de colectare a datelor.
Auto, 17
PAPI: 500.000 de Euro īn re-branding
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Procesul de re-branding finalizat de BrandTailors a durat un an si jumatate, iar īntrega actiune "a necesitat investitii de peste 500.000 de Euro, de la advertising, media, packaging, trade, pāna la matritele de produs", declara Alexandra Chirica, Director Marketing - Ciocolata Kandia-Excelent
Luna Promotions:Ne ocupam de evenimentele de deschidere Kaufland
Vineri, 17 Februarie 2006
Agentia de BTL se ocupa de evenimentele de deschidere ale hipermarketurilor Kaufland, retea care, dupa intrarea pe piata romaneasca din 13 octombrie ( Bucuresti), a mai deschis magazine la Ramnicu Valcea, Ploiesti si Alba Iulia
Rebranding Magura in patiseria McCann World Group
Duminca, 23 Octombrie 2005
Noua identitate a brandului de la Kandia-Excelent semnata de FutureBrand este insotita de campania "Placeri combinate" ce contine spotul TV cu "Barbatul perfect" de la McCann Erickson si este derulata de agentia de media Universal McCann