Rezultatele cautarii dupa : "nominalizarile"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
2 Gold Effie, 2 Silver, 2 Bronze si 7 nominalizari pentru eficienta. Jam Session Agency, cea mai premiata agentie independenta la Effie Awards Romania 2022
Marti, 21 Iunie 2022
 La Gala Effie Awards 2022, Jam Session Agency a devenit agentia independenta cu cel mai mare punctaj din Romania, obtinand doua premii Gold, doua Silver, doua Bronze si 7 nominalizari pentru Tazz, ING Romania, The Home si Carrefour Romania
Gala Superscrieri 10 a decernat premiile pentru cel mai bun jurnalism din Romania anului 2020
Miercuri, 21 Aprilie 2021
 Superscrierea Anului, premiu in valoare de 1500 de euro (sustinut de BRD), a revenit seriei de reportaje „Apa de baut”, realizate de Alex Nedea si David Muntean pentru Recorder. Premiul Superscrierea Cititorilor, in valoare de 1200 de euro, votat si sustinut financiar de cititori, a mers catre...
10 Lideri pentru Liderasi. Itsy Bitsy FM a premiat liderii proiectelor de top pentru copii.
Joi, 31 Ianuarie 2019
Oamenii Mari, care au stat in spatele celor mai apreciate 28 de proiecte caritabile, de tehnologie, sport, lectura, muzica, sanatate, programe pentru profesori, jurnalism, social media sau eco educatie au fost aplaudati la Gala Itsy Bitsy – Lideri pentru Liderasi
Cei mai buni din fotbal, la TVR. The Best FIFA Football Awards 2016, live la TVR1 si TVR HD
Vineri, 06 Ianuarie 2017
 Cei mai buni jucatori, cei mai buni antrenori, cele mai spectaculoase goluri marcate de-a lungul anului trecut sunt in luminile reflectoarelor luni, 9 ianuarie, in Elvetia, la Zürich, in cadrul The Best FIFA Football Awards 2016, eveniment de gala ce onoreaza performantele sportive ale fotbalului mondial,
Start in competitia celor mai tari afaceri HORECA: Premiile Food & Bar
Joi, 18 Septembrie 2014
 Cele mai bune afaceri din Horeca vor fi premiate in 14 sectiuni de concurs: restaurante, companii de catering si de delivery, pub-uri si baruri, cluburi, cafenele si ceainarii, patiserii, cofetarii, brutarii, precum si unitati cu servire rapida (QSR).
 
IAA
IAA Romania organizeaza a doua editie a “Premiilor de Execelenta IAA
Marti, 27 Ianuarie 2009
 Nominalizarile pot fi facute de catre orice membru IAA Romania, in perioada 1-15 Februarie 2009, printr-un formular disponibil pe iaa.ro, iar Comitetul Director IAA Romania va...
IAA si UAPR au ales Comitetul de Organizare EFFIE 2009
Joi, 27 Noiembrie 2008
 Prezidat de Narcis Horhoianu (P&G), din comitet fac parte Alexandra Olaru –Unilever SCE, Mihai Ghyka – Membru al Senatului IAA, Dan Petre –D&D Research, Afrodita Blasius –Bridge Communication, Sorin Blaga –Rompetrol, Stefan Iordache – Leo Burnett Group si Paul Markovits - Vodafone
‚Atat putem’ si la Cannes Lions 2008
Luni, 23 Iunie 2008

Romania a castigat la Cannes Lions cam cat a castigat Nationala la Euro 2008

'Traiasca capra vecinului!' Felix Tataru, Presedintele IAA, despre IAA Excellence Awards
Vineri, 28 Martie 2008
Cu peste 700 de invitati la prima editie, presedintele IAA Romania crede ca prima editie si-a atins obiectivul de a premia excelenta in comunicare si incheie cu „Traiasca capra vecinului” probabil esenta...
7 agentii romanesti in finala Eurobest
Vineri, 30 Noiembrie 2007
McCann Erickson, TBWAMerlin, Graffiti BBDO, Leo Burnett, Media Direction, Starcom si Propaganda sunt nominalizate la Eurobest 2007, castigatorii festivalului de publicitate urmand sa fie desemnati astazi
Comunicare romaneasca nominalizata la European Excellence Awards
Sambata, 24 Noiembrie 2007
GMP PR, Mmd, Pleon Graffiti, Grey Bucuresti, McCann PR si Ogilvy Public Relations sunt nominalizate la European Excellence Awards, competitie la care au participat peste 600 de intrari.
Ema Prisca, CD, Graffiti BBDO: „Lumea a inscris incredibil de mult si de prost (la Golden Drum)”
Marti, 30 Octombrie 2007
„70% din spoturile TV aratau mai prost decat ce vedem in pauzele de publicitate romanesti”, spune Ema Prisca, Creative Director la Graffiti BBDO, agentia de publicitate care a castigat un Silver Drum la Dosarele Istoriei si Golden Drum la categoria Nealcoolice, Print, cu Mountain Dew si Grand Prix-ul Competitiei Open Ad
Premierea Cresta Awards live, luni, 29 oct., 16:00
Duminca, 28 Octombrie 2007
Din Romania au ajuns in finala Cresta Awards 2007 agentiile McCann Erickson si GMP, atat la sectiunea TV cat si la Print
Castigatorii romani la Golden Drum
Luni, 22 Octombrie 2007
McCann Erickson, Ogilvy&Mather, Publicis Romania, GMP, Graffiti BBDO, Starlink, Starcom, Webstyler, Grey Bucharest sunt agentiile care au plecat cu premii de la editia din acest an a festivalului de publicitate
''Aproape ca nu ne-a venit sa credem'' Felix Tataru - Presedinte GMP, de la Cannes, despre primul Leu
Joi, 21 Iunie 2007
Agentia de publicitate care a lucrat pentru Basescu a devenit prima agentie de publicitate din Romania premiata la Cannes Lions, cu un Bronze Lion castigat la sectiunea Press Lions
Bogdan Naumovici – CCO, Leo Burnett:
Marti, 19 Iunie 2007
"Impreuna cu cele 3 nominalizari din acest an, grupul totalizeaza pana astazi sase finaliste la Cannes Lions", a afirmat pentru AdPlayers, Bogdan Naumovici, Chief Creative Officer al Grupului Leo Burnett Romania
Connex a murit, traiasca Sayegh-Conex
Marti, 18 Iulie 2006
Dupa ce a pierdut contul de creatie al vopselei Savana, agentia Imager “vorbeste” cu vopseaua Sayegh - Conex
Ad’Or 2006 versus Ad’Or 2005
Marti, 23 Mai 2006
Pentru amatorii de statistici, AdPlayers pune la dispozitie cateva cifre interesante legate de participarea agentiilor, castigatorii si nominalizarile Ad’Or 2006 versus Ad’Or 2005
P&G Beauty Awards porneste motoarele celei de-a cincea editii
Marti, 07 Martie 2006
Diana Klusch (foto), Director Relatii Externe, Divizia Beauty Care, Procter&Gamble spune ca pentru nominalizari "au fost consultati directori de agentie, directori de creatie si PR, pentru ca acestia sunt mai implicati in ce inseamna domeniul de frumusete si lumea mondena"
'Nu a fost vreo mare surpriza pentru noi'
Marti, 11 Octombrie 2005
Vorbind despre Agentia Anului la Golden Drum 2005, Bogdan Naumovici, Creative Director Leo Burnett CEE crede ca agentiile romanesti ar trebui sa invete din curba descendenta a publicitatii din Cehia si Polonia, unde in ultimii ani "agentiile isi exersau creativitatea doar pe muzee, gradini zoologice si campanii sociale"
1 2 »