Rezultatele cautarii dupa : "mireasa"
Ordonare dupa: data / relevanta  
,,Boromir - Imparte Bucurii” versus ,,Aloma - Imparte Bucurie”. Consiliul Roman pentru Publicitate opreste campania Aloma ,,pana la revizuirea comunicarii si eliminarea deficientelor
Vineri, 02 Iulie 2021
 Intrunit in sedinta pe 30 iunie, Consiliul Roman pentru Publicitate opreste campania Aloma pana la revizuirea comunicarii in cauza si eliminarea deficientelor constatate. Termenul de punere in aplicare - 5 zile de la data comunicarii deciziei. Din informatiile AdPlayers, decizia a fost comunicata joi, 1 iulie 2021...
S-a furat mireasa! Sloganul ,,Imparte Bucurii” Boromir din 2011-2021 versus ,,Imparte Bucurie” Aloma de la Nestle in 2021, la AdPlayersCritic.
Vineri, 18 Iunie 2021
 Cu ochii la nunta si lautarii premiilor de creatie si eficienta in comunicare, s-a furat mireasa. Sloganul ,,Imparte Bucurii” 
BRD achita o factura de cateva sute de mii de euro pentru Romania. Land of Choice
Miercuri, 01 Iulie 2009
 Adrian Dura, seful agentiei de publicitate ADDV Euro RSCG care a dezvoltat spoturile cu Gheorghe Hagi, Nadia Comaneci si Ilie Nastase, nu a dezvaluit costul exact al...
Agentiile din “culisele” lucrarilor inscrise la Ad’Or 2005 (1)
Joi, 26 Mai 2005
AdPlayers va pune la dispozitie lista posibilelor “adrese” spre care va pleca Ad’Or 2005 la Campania Anului, Cel mai bun Ad de presa, Cel mai bun outdoor si Cel mai bun spot radio
'Da.Cand e vorba de gagici!' pentru noua sticla Bergenbier
Luni, 25 Aprilie 2005
Mireasa de la Leo Burnett este on air ‘cu liftul’ media al ProTv, Antena 1, TVR1, TVR2, MTV, Prima, TV Sport, presa scrisa, outdoor si POSM