Rezultatele cautarii dupa : "mediplus"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Vineri, 14 Iunie 2019
											
											 A&D Pharma opereaza in prezent trei linii de business: Mediplus - unul dintre liderii de piata in domeniul distributiei de produse farmaceutice, Sensiblu si Punkt - cele mai importante lanturi nationale de farmacii si A&D Pharma Marketing&Sales - care ofera servicii cu valoare adaugata producatorilor internationali de...
										Luni, 08 Martie 2010
											
											Estimat de AdPlayers intre 1 si 2 Milioane EUR, contul de media A&D Pharma, operatorul lantului de farmacii Sensiblu, a incheiat socotelile cu divizia de media Universal McCann si...
										Joi, 28 August 2008
											
											Noul nume al companiei in-store este rezultatul unei actiuni de rebranding realizate in colaborare cu agentia Re:ply
 
Duminca, 27 Ianuarie 2008
											
											„Ii multumesc Mirelei (Angelescu, n.r.) ca a acceptat provocarea de a se dedica in intregime consumatorului. Sunt convins ca va face diferenta asa cum a facut-o din pozitia de Client Service Director”, a...
										Marti, 22 Ianuarie 2008
											
											Agentia de publicitate condusa de Felix Tataru a realizat pentru Pfizer campania de comunicare pentru sprijinirea celor care doresc sa se lase de fumat
Marti, 18 Decembrie 2007
											
											“N-am crezut nicio clipa ca vom castiga”, a declarat, pentru AdPlayers, Ioana Manoiu - Managing Partner GMP PR, vorbind despre premiul castigat la European Excellence Awards 2007
										Marti, 28 August 2007
											
											Pe langa lantul de magazine Domo, agentia de publicitate indoor Elevate a adus in lift clienti cum sunt Napolact, UPC, KFC, Can Can, Rehau, Mediplus, Impact,  Dor De Bucovina
										Miercuri, 01 August 2007
											
											Partea doua a comunicarii campaniei “Dragoste fara griji”, realizata de GMP se face pe Tv, presa scrisa, BTL, si comunicare neconventionala, compnenta Tv fiind difuzata in regim de spot social pe TVR1, RealitateaTV, Prima TV, Romantica si UTV
										Miercuri, 04 Iulie 2007
											
											La 7 ani de existenta, compania care a semnat ultimele campanii pentru Basescu inregistra anul trecut 9 Mil. EUR si un profit de 1,13 Mil. EUR, estimeaza o cifra de afaceri similara cu cea de anul trecut, dar probabil cu un profit mai bun, a declarat pentru AdPlayers.ro Felix Tataru, Presedinte, GMP Group
										Joi, 14 Iunie 2007
											
											"Campania de Ziua Mediului organizata de GMP face parte din strategia neconventionala propusa de agentie in cadrul licitatiei de anul trecut", spune Giovana Soare, Director de Comunicare Veolia Apa
										Joi, 31 Mai 2007
											
											Intitulat Fotbal adevarat, spotul a fost creat de agentie pentru promovarea Cupei Romaniei Timisoreana si ruleaza in perioada mai-iunie pe principalele posturi de televiziune: TVR1, ProTV, TV Sport, Telesport, Realitatea TV, Antena1 si Antena3. Vezi spotul TV Timisoreana, Fotbal Adevarat, si aici:http://iuliantoma.wordpress.com/2007/05/31/timisoreana-gmp-fotbal-adevarat/ 
										Vineri, 04 Mai 2007
											
											Campania de primavara se desfasoara in perioada 25 aprilie – 25 mai si vine sa intareasca pozitionarea Mr. Bricolage pe piata Do It Yourself si se bazeaza exclusiv pe comunicare outdoor in Bucuresti
										Luni, 23 Aprilie 2007
											
											Agentia de publicitate GMP Advertising a creat "Dragoste fara griji", o campanie sociala de informare si educare realizata pentru Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala (SECS)
										Joi, 12 Aprilie 2007
											
											Divizia GMP PR a castigat licitatia initiata de Toyota Romania in vederea alegerii unui partener pe zona de relatii publice; oficialii Toyota Romania au afirmat pentru AdPlayers ca la concurs au participat 3 agentii
										Luni, 02 Aprilie 2007
											
											"Cand ai o abordare diferita si curajoasa, risti sa devii controversat. Noi am facut-o in cunostinta de cauza si am stiut de la inceput ca vom avea succes, a spus Felix Tataru, Director General GMP, referindu-se la premiile agentiei de publicitate la EFFIE Awards Romania 2007
										Miercuri, 14 Martie 2007
											
											În urma unei licitatii organizate de Ursus Breweries, GMP este noua agentie de brand pentru Timisoreana pentru urmatorii 2 ani, dupa ce marca de bere a fost anterior în portofoliul Lowe & Partners
										Joi, 21 Decembrie 2006
											
											Din portofoliul castigat fac parte Klorane, Avène, Ducray, Elancyl, Galenic, René Furterer, Pierre Fabre Oral Care
										Joi, 07 Septembrie 2006
											
											"La pitch-ul organizat de A&D Pharma in luna iulie au fost invitate sa participe 6 agentii de PR", a declarat, pentru AdPlayers, Laura Florea, Corporate Affairs Director, A&D Pharma
										Luni, 17 Octombrie 2005
											
											Noua identitate vizuala a procesatorului de carne a fost promovata printr-o caravana below-the-line in 27 de orase din tara
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								

















