Rezultatele cautarii dupa : "lavazza"
Ordonare dupa: data / relevanta  
 Bogdan Santea a fost concediat de Veronica Mircea
Joi, 14 Ianuarie 2010
Proaspat numita managing director al DRAFTFCB, Veronica Mircea a intrat in publicitate in urma cu 14 ani, chiar in echipa agentiei fondate si conduse de Bogdan...
Contul de 300-400 mii EUR creatie si strategie Redd’s (Ursus Breweries), la DRAFTFCB
Miercuri, 16 Septembrie 2009
 „Sunt sigur ca pentru un astfel de cont, la runda finala a licitatiei am avut o compania selecta”, a afirmat Bogdan Santea, General Manager la DraftFCB
DRAFTFCB semneaza Spargatorii de mituri pentru Lafarge
Miercuri, 29 Aprilie 2009
 Spoturile „Guma” si “Soprana” sunt difuzate pe TV incepand cu data de 20 aprilie, campania fiind completata de o platforma de BTL si de un program trade...
DraftFCB a lansat, pentru Lavazza, The Most Majestic Espresso Experience
Marti, 20 Noiembrie 2007
Pentru prima data, campania legata de calendar prevede difuzarea de spoturi TV de 30 si 20 de secunde, in  patru tari europene: Anglia, Polonia, Bulgaria si Romania
FCB Bucuresti devine DRAFTFCB
Marti, 18 Septembrie 2007
Cu 9000 de angajati in intreaga lume, actiunea din Romania are loc dupa ce, in 2006, Interpublic Group, din care faceau parte FCB si DRAFT, a hotarat la nivel international ca cele doua entitati sa se uneasca si sa se transforme in DRAFTFCB
FCB elibereaza reteta de PR Centrofarm
Vineri, 02 Februarie 2007
În urma unei licitatii (pitch), Foote Cone & Belding Bucharest câstiga contul de PR al celor 33 de farmacii Centrofarm
Experienta Espresso Lavazza este implementata si în România
Vineri, 17 Noiembrie 2006
Imaginile din cea mai recenta campanie fac parte din calendarul Lavazza 2007 - The Most Incredible Espresso Experience, semnat de agentia agentia Armando Testa (Barcelona), campania fiind implementata în România de Foote Cone&Belding Bucharest
Program Ad’Or 2006 in constructie
Luni, 15 Mai 2006
Printre "puncte, puncte", aflam din programul festivalului si cativa oficiali ai unor agentii cum sunt McCann, NextCap sau Odyssey care nu au inscris lucrari in festival si vin totusi sa vorbeasca la seminariile editiei din acest an
Media Lavazza la Foote, Cone & Belding
Joi, 09 Martie 2006
Foote, Cone & Belding Bucharest coordoneaza de la inceputul anului in media pentru campaniile producatorului de cafea din Romania si Bulgaria, prima dintre acestea derulandu-se in perioada martie – mai sub denumirea "First Class Espresso Experience"