Rezultatele cautarii dupa : "lanseaza 20 20"
Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 24 Iulie 2020
Utilizatorii retelelor sociale sunt invitati sa promoveze afacerile mici folosind #FanAfaceriMici; Telekom Romania va promova pe paginile sale de socializare 20 de afaceri propuse de romani;
Luni, 30 Septembrie 2019
Prin noua campanie de comunicare dedicata produselor de ingrijire a parului, Dove incurajeaza consumatorii sa fie creativi cu parul lor, fara sa le fie teama ca il vor deteriora
Marti, 09 Octombrie 2018
Videoclipul piesei „Inainte sa ne fi nascut” a fost regizat si filmat de NGM Creative (Bogdan Paun – regie si Alexandu Muresan – DoP), cu care The Motans a mai colaborat si pentru alte videoclipuri, iar productia este semnata de video Loops Production.
Vineri, 13 Aprilie 2018
Campania de responsabilitate sociala include, pentru inceput, o serie de 14 videoclipuri traduse in limbaj mimico gestual printre care Irina Rimes cu „Bolnavi amandoi” si „Ce s-a intamplat cu noi”, INNA cu ”Gimme Gimme”, ”Nirvana” si ”Ruleta” sau Carla's Dreams cu „Acele”,...
Luni, 30 Octombrie 2017
Promisiunea Sanofi este de a-i ajuta pe oameni sa traiasca mai bine si mai mult, spun reprezentantii de relatii publice ai companiei, care lanseaza deviza Empowering Life - noua semnatura pentru a exprima misiunea de brand.
Luni, 12 Decembrie 2016
Potrivit responsabililor de comunicare, in 2017, valoarea totala a fondului de finantare este de 250.000 de euro, iar sprijinul financiar acordat de Fundatia Orange unui proiect poate varia intre 20.000 si 50.000 de euro.
Joi, 01 Septembrie 2016
Digi Life lanseaza seria de 20 de mini-documentare “Vraci, secrete si retete”, o productie proprie, care aduce in prim plan lumea miraculoasa si beneficiile plantelor medicinale, a caror traditie dateaza din vremea dacilor.
Vineri, 01 Aprilie 2016
Semnata de agentiile McCann Bucuresti, Istanbul si Barcelona care vor coordona global creatia si strategia de marca, Beko, unul dintre cele mai importante branduri de electrocasnice, lanseaza noua platfoma de comunicare globala care pozitioneaza brandul ca “Partenerul oficial al fiecarei zile” (Official Partner of the Everyday).
Miercuri, 15 Octombrie 2014
Alegerea hartiei potrivite poate amplifica impactul unui concept creativ. Este concluzia furnizorului de hartie Antalis care promoveaza beneficiile acestui suport.
Sambata, 25 Februarie 2012
Duminica, 26 februarie, ora 23.00, actorul Marcel Iures si publicitarul Lucian Georgescu, regizor de film de aceasta data, vin la Garantat 100% de la TVR 1 pentru a-i povesti lui Catalin Stefanescu despre filmul Tatal fantoma, care se lanseaza in Romania la inceputul lunii martie.
Miercuri, 26 Mai 2010
Cu 25% afacerea Millenium Communications, divizia de PR a grupului devine agentia de relatii publice Bortun-Olteanu, care ii are ca parteneri pe Andrei Bortun, fondatorul si...
Miercuri, 07 Octombrie 2009
Stirile Publicitare de la Minimax vor fi difuzate in orele de maxima audienta si isi propun sa ofere clientilor de publicitate un nou punct de interes si instrument de promovare in...
Luni, 04 Mai 2009
Conform cifrelor SNA oct. 2007-oct.2008 citate de compania de publishing din grupul Media Pro, un numar de 81.000 de persoane citesc saptamanal BUSINESS Magazin iar 531.000 au citit...
Miercuri, 02 Aprilie 2008
Cu ocazia Summit-ul de la Bucuresti, NATO lanseaza canalul de televiziune online al Aliantei Nord Atlantice - natochannel.tv
Joi, 14 Februarie 2008
„Ne-am propus sa pasim in domeniul dezvoltarii de platforme tehnologice pentru comunicare, asa incat s-a nascut firesc si agentia Navidoo”, spune Zoltan Szigeti, despre nou lansata companie de...
Joi, 15 Noiembrie 2007
Prezenta la nivel global in peste 20 de tari, J&B lanseaza si in Romania campania “Start a party!”
Marti, 19 Iunie 2007
Ghidul de petrecere a timpului liber si de informatie culturala lanseaza o interfata special creata pentru telefonul mobil, potrivit editorilor, accesibila in retelele Vodafone si Cosmote
Marti, 19 Iunie 2007
Cel mai popular operator folosit de comunitatea video online pentru a descoperi, urmari si distribui continut original va avea versiuni locale ale YouTube sunt acum disponibile in Brazilia, Franta, Irlanda, Italia, Japonia, Olanda, Polonia, Spania si Marea Britanie
Marti, 22 Mai 2007
Directorul Regional de Creatie al McCann Erickson - Agentia Anului la Golden Drum, Adrian Botan explica in AdPlayers de ce nu a participat agentia la AdOr, si lanseaza ideea ca festivalul de publicitate ar trebui reformat total
Joi, 26 Aprilie 2007
Sub sloganul "Toate trec berea ramane", Starlink si Bere Mures lanseaza o noua executie TV care pleaca de la ideea ca, "in viata, unele lucruri tin, alte lucruri nu tiAn", campania fiind derulata incepand de astazi pe principalele canale nationale: Pro TV, Pro Cinema, TV Sport, TVR 1, TVR 2, B1TV, Etno TV si OTV
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: