Rezultatele cautarii dupa : "juriul internetics"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Specialisti in receptie marfa, sau experti in comunicare digitala? Juriul Internetics pe Linkedin
Vineri, 18 Noiembrie 2011
 Daca jumatate din membrii juriului Internetics 2011 sunt oameni recunoscuti pentru expertiza in servicii de marketing si comunicare digitala, un scurt search pe linkedin va poate lamuri cat de specialisti sunt restul: brand manageri, marketing manageri sau manageri de companii care au mai degraba legatura cu “receptie marfii” si nu cu specializarea in servicii de comunicare pe...
Poate prea devreme pentru nivelul de percepere al eficientei de catre piata, Bogdan Nitu, Webstyler, despre Internetics
Joi, 30 Octombrie 2008
Internetics AdPlayersCRITIC: Bogdan Nitu, Managing Director, Webstyler, si membru in juriul festivalului Internetics 2007
Eficienta Internetics umbla cam goala de Internet
Duminca, 26 Octombrie 2008
Altadata element diferentiator principal in competitie, Internetul a ajuns la Internetics doar o platforma de masurat eficienta comunicarii offline
„Nu lasati pe umerii agentiei de publicitate, sau, mai rau, a celei de media, raspunderea marketingului pe internet”
Luni, 12 Noiembrie 2007
Cu o experienta de „5 ani in presa si aproape 5 pe internet” dupa cum spune chiar Ionut Oprea in dreptul la replica pe AdPlayers, fostul piarist de ieri, actualul director executiv al asociatiei IAB si membru in juriul Internetics de azi, ne sfatuia in urma cu 3 luni cand inca nu avea o agentie sa „Nu lasati pe umerii agentiei de publicitate, sau, mai rau, a celei de media,...
„Au fost chiar site-uri (la Internetics) pe care nu le-am putut accesa”, Andrei Georgescu, White Image, in Opinii Internetics
Marti, 06 Noiembrie 2007
„Ce am vazut insa si ce poate caracteriza aproape toate lucrarile inscrise...este o descriere foarte simplista, in unele cazuri inexistenta”,  este de parere Andrei Georgescu, Manging Partner la  White Image, si membru in juriul festivalului de comunicare digitala
“De ce nu facem o delimitare clara intre juriu si participanti?” Ciprian Stavar, New Media Agency, in Opinii Internetics
Luni, 05 Noiembrie 2007
“Daca sunt propus in Juriul Internetics si accept, atunci acest lucru ar trebui sa insemne automat ca nu ar trebui sa inscriu si lucrari in competitie”, mai spune, pentru AdPlayers, Ciprian Stavar, Managing Partner la New Media Agency ( The Group), si membru in juriul festivalului. “Acest lucru ar fi doar o chestiune de etica, pentru ca inscrierile care au castigat chiar au...
AdOr 2007 Exclusiv, Felix Tataru (GMP): 'Agentia Anului din viata reala nu a fost in sala'
Luni, 21 Mai 2007
Seful celei de-a doua clasete in ultimii doi ani la rand in festivalul autohton de publicitate, Felix Tataru - Managing Director la agentia GMP, vorbeste despre faptul ca Leo Burnett a luat cele 5 titluri de Agentia Anului la AdOr cu orice pret (subliniaza el), inclusiv acela de a fura 3 din 4 echipe de creatie de la GMP, cu care Bogdan Naumovici, Directorul de Creatie al Grupului Leo...
Stavar: De ce plec de la Vodanet?
Miercuri, 30 August 2006
Ciprian Stavar pleaca din pozitia de Marketing & Communication Director, Vodanet si alege consultata independenta pe o piata efervescenta în declaratii, spune el: "AdEvolution vrea 70% din piata. SMI 25%. Deja mai ramân doar 5%. Unde este Netbridge care avea 60% ? Sa piarda chiar asa de mult? Dar ARBOmedia? "
Ocupam in continuare, (..) pozitia nr.1
Duminca, 02 Iulie 2006
"In drum spre 1 milion EUR", Ciprian Stavar, Marketing & Communication Director, Vodanet reitereaza pozitia publisher-ului online "din punct de vedere al audientei site-urilor proprii", spre deosebire "de retele de site-uri, in genul celor de la netBridge, iMedia sau ARBOmedia, care vand publicitatea pe o audienta generata pe alte zeci sau sute de site-uri"