Rezultatele cautarii dupa : "izvorul alb"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Peste 1 milion de euro pe an in responsabilitate sociala. Sistemul Coca-Cola in Romania isi uneste eforturile pentru o viziune comuna de sustenabilitate, sub platforma DupaNoi| #NuNeOprimAici
Joi, 29 Octombrie 2020
Sub numele DupaNoi| #NuNeOprimAici , platforma reuneste initiativele Sistemului Coca-Cola in Romania privind protejarea mediului,  dezvoltarea comunitatilor si conservarea traditiilor locale, sustinerea tinerilor si protejarea resurselor de apa.
In campania Grija pentru copii - Job de o secunda, Dorna si Salvati Copiii anunta donatii catre inca 10 maternitati
Luni, 19 Noiembrie 2018
 Cu ocazia Zilei Mondiale a Prematuritatii, Dorna si Salvati Copiii au anuntat dotarea, pe parcursul anului 2018, a 10 maternitati din Romania cu echipamente de specialitate necesare ingrijirii medicale a copiiilor nascuti prematur.
Simona Halep, Dorna si Salvati Copiii Romania indeamna romanii sa isi ia un #Jobdeosecunda in sprijinul copiilor nascuti prematur
Miercuri, 20 Iunie 2018
 Din 2013 si pana in prezent, Dorna si Salvati Copiii au dotat 50 de maternitati din tara cu 86 de echipamente medicale de specialitate pentru ingrijirea nou-nascutilor prematur, in valoare aproximativa de 600.000 de euro.
Doua Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnata de Cohn&Jansen JWT
Joi, 22 Iunie 2017
 AQUA Scanner a avut peste 150.000 de download-uri, cu peste 4.500 de sesiuni pe zi in timpul campaniei si a reusit sa genereze vizibilitate problemei nitratilor din apele imbuteliate, generand un reach organic de 1.3 milioane de vizualizari. 
“Mise en Scene de comunicare la National: #DupaNoi, in regia McCann Pr si Coca-Cola HBC
Joi, 23 Iunie 2016
 Cu un “Mise en Scene” de exceptie in comunicare pe scena Teatrului National din Bucuresti, Miercuri a avut loc priemiera piesei #DupaNoi, in regia si scenografia McCann Pr si Coca-Cola.
Jean Valvis a ales Cohn&Jansen pentru Aqua Carpatica
Joi, 15 Octombrie 2009
 Cu premii de 50.000 EUR, agentia de publicitate patronata de  Andrei Cohn alaturi de Cristina si Peter Jansen a dat start concursului de design „in cautarea sticlei perfecte” pentru Aqua Carpatica, noul brand al lui Jean Valvis, parintele Dorna si Izvorul Alb