Rezultatele cautarii dupa : "identitate vizuala"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 »
Cea mai recenta campanie ‘Back To School’ de la Sportisimo vine cu o selectie variata de articole sportive in toate magazinele sale
Marti, 30 August 2022
 Lantul de magazine ceh specializat in articole sportive continua strategia de business la nivel national si organizeaza in perioada 11 august - 18 septembrie o noua campanie Back To School.
Dupa 25 de ani de constructie in industria de comunicare, GraffitiPR devine Graffiti Plus (GRF+)
Vineri, 01 Iulie 2022
 Noul Graffiti Plus (GRF+) va practica idea co-design cu si pentru branduri active in societate. Schimbarea identitatii de brand GRF+ are loc ca urmare a unui proces de...
Brand-new SPOR, noua identitate vizuala. Arhitectura de portofoliu noua si design premium.
Marti, 22 Martie 2022
 Cu o experienta de peste 15 ani in domeniu, unde a activat in categorii de piata competitive din zona de retail si FMCG, unde s-a ocupat de comunicarea B2C si B2B, Elena Curelaru, noul director de marketing si comunicare Policolor, care a coordonat restructurarea arhitecturii de brand, precum si intregul rebranding...
Mindshare isi reimprospateaza identitatea vizuala, in acord cu noua pozitionare Good Growth
Luni, 07 Februarie 2022
„In viata fiecarei companii este nevoie, din cand in cand, de o reimprospatare a imaginii, dar aceasta schimbare merge mai departe de atat si isi doreste sa faca si mai clara pozitionarea Mindshare in teritoriul <<Good growth>>. E vorba despre minte (Mind), fiindca ne ajutam clientii sa ajunga la...
CEC Bank si Isobar Romania sunt „Parte din viata ta”
Vineri, 04 Februarie 2022
 Cea mai veche institutie bancara din Romania incepe anul 2022 cu un nou slogan si o noua promisiune de brand, in colaborare cu agentia sa de comunicare, si noi produse de creditare online pentru persoanele fizice si IMM-uri
Kaufland a lansat noua identitate de brand ,,Vreau din Romania” cu o campanie 360
Luni, 31 Ianuarie 2022
 Gama ,,Vreau din Romania” cuprinde produse facute exclusiv de producatori si furnizori autohtoni, fiind prima marca proprie a companiei realizata in intregime la nivel local, special pentru Romania. 
Prima campanie globala din cadrul noii platforme de comunicare Real Magic, Coca-Cola.
Vineri, 01 Octombrie 2021
 Brandul Coca-Cola prezinta Real Magic, noua sa platforma globala de marketing, si dezvaluie “Hug”, o noua abordare a emblematicului logo Coca-Cola.
Identitatea Agora Floreasca semnata de Brandient a castigat Graphis Silver Award
Marti, 20 August 2019
 De mai bine de 60 de ani, Graphis a devenit un bastion international de excelenta in materie de design si imagini vizuale si si-a publicat anualele celebre, devenind una dintre cele mai clasice publicatii de design
Rebranding Taxify. Noul Bolt va fi lansat treptat in pietele globale
Joi, 07 Martie 2019
 Cu 25 de milioane de utilizatori inregistrati in peste 30 de tari din lume, Bolt (www.bolt.eu)  va fi lansat treptat in pietele globale in urmatoarele saptamani.
Noua identitate vizuala a Muzeului Antipa si noi instrumente pe antipa.ro
Vineri, 25 Ianuarie 2019
 Printr-o abordare prietenoasa, noua pagina de internet, www.antipa.ro, ofera informatii atat despre istoricul muzeului, expozitia permanenta, evenimentele si programele educationale, cat si despre tarifele si programul de vizitare.
BRAT 2.0 - Biroul Roman de Audit Transmedia a sarbatorit 20 de ani si a lansat noua identitate.
Marti, 02 Octombrie 2018
 In contextul aniversarii celor 20 de ani de existenta, BRAT a lansat noua sa identitate vizuala, care mentine caracteristicile de seriozitate si incredere ale asociatiei si aduce un aer dinamic, modern, in acord cu evolutia din ultimii ani.
Biroului Roman de Audit Transmedia (BRAT) isi schimba identitatea la aniversarea de 20 de ani
Joi, 13 Septembrie 2018
 Infiintat in februarie 1998, printr-un proiect al fundatiei Freedom House de catre 33 de membri fondatori, Biroului Roman de Audit Transmedia (BRAT) s-a numit initial Biroului Roman de Audit al Tirajelor si a avut ca obiectiv, pentru inceput, verificarea independenta si obiectiva a cifrelor de difuzare ale...
5 elevi uniti in echipa Malaxa reprezinta Romania in competitia mondiala F1 in Schools cu un prototip F1
Joi, 06 Septembrie 2018
Sponsorul principal al echipei, Renault Romania, a organizat un program de mentorat pentru membrii echipei cu: Alin Avirvari, Director de Sisteme de Inginerie la Renault Technologie Roumanie, actorul Marius Manole si Dragos Motica, Director...
Alexandrion Group duce brandul Kreskova pe segmentul standard, cu noua Kreskova 40%
Miercuri, 30 Mai 2018
 “Odata cu lansarea Kreskova 40%, Grupul isi reitereaza unele dintre cele mai importante valori: grija la detalii ce se observa in fiecare dintre produsele noastre, dar mai ales importanta calitatii si un gust desavarsit” declara Razvan Vasile, directorul comercial al Alexandrion Group.
1 Milion de euro pentru Natie prin Educatie. Dana Razboiu spune de unde vine si unde merge proiectul.
Vineri, 23 Martie 2018
Pe 24 si 25 martie, vor fi premiate 4 dintre cele mai bune echipe, care vor fi desemnate sa participe la Campionatul Mondial de robotica din Detroit, SUA.
Rebranding Nokian Tyres pentru strategia de crestere a unui business de 1,6 Miliarde de euro
Miercuri, 07 Martie 2018
 Cu o cifra de afaceri de aproximativ 1,6 miliarde euro si aproximativ 4.600 de angajati, Nokian Tyres este si este cel mai nordic producator de anvelope din lume. 
Fuziune WPP de 1 Miliard USD vine si la Bucuresti. MEC si Maxus (Group M) devin Wavemaker
Joi, 07 Septembrie 2017
 Cu afaceri in 90 de tari si bugete de media de 38 de miliarde de dolari, noul brand de media va fi adoptat local, alaturi de noua identitate vizuala, pe masura ce fuziunea va fi completa, intregul proces urmand a fi finalizat pana in ianuarie 2018
Noua identitate vizuala UPC si campanie de comunicare Happy Home din septembrie
Luni, 04 Septembrie 2017
 „Prin produsele si serviciile noastre de ultima generatie le asiguram clientilor cea mai buna conexiune de internet, oriunde in casa si cea mai buna experienta de divertisment pentru momente memorabile alaturi de familie si prieteni” a declarat Robert Redeleanu, CEO UPC Romania si UPC Ungaria
Betano.com pariaza pe Liga 1 peste 700,000 euro. Surse adplayers.
Miercuri, 26 Iulie 2017
 Potrivit unor surse adplayers apropiate parteneriatului, investitita Betano in asocierea de imagine cu Liga 1 ar putea sa depaseasca si 700.000 de euro, cel mai probabil la o valoare conditionata de performantele de audienta si spectatori ale meciurilor de fotbal.
Noua identitate vizuala LaDORNA, de BrandTailors. PR-ul la Felix Tataru (Chapter4, GMP Group)
Luni, 21 Noiembrie 2016
 Anuntarea noii imagini vizuale este sustinuta mediatic printr-un mix de comunicare integrat: advertising, social media si activari in-store. Contul de PR este administrat de agentia Chapter4, parte a grupului GMP, fondat de Felix Tataru.
1 2 3 4 »