Rezultatele cautarii dupa : "ideal"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 »
Artmark lansează „Summer Sale, un nou concept  dedicat tinerilor colecționari de artă, cu pornire de la un preț simbolic de doar 100 euro
Joi, 03 Iulie 2025
 Toate lucrările incluse in cele două evenimente pot fi admirate in expoziția deschisă cu intrare liberă, la Palatul Cesianu-Racoviță (din str. C.A. Rosetti nr. 5), in intervalul orar 10.00-20.00, zilnic (de luni pană duminică). Ambele licitații vor avea loc atat in sală, cat și online, pe Platforma...
Brandul românesc numărul 1 în categoria vopsea pentru păr, LONCOLOR relansează gama de vopsea semipermanentă LONCOLOR Trendy Colors
Marti, 24 Iunie 2025
 Brandul LONCOLOR este numărul 1 in categoria de vopsea de par din punct de vedere al bucăţilor vandute, in  perioada mai 2024 – aprilie 2025 (perioade cumulate), Total Romania Retail, avand o cotă de piaţă in bucăţi vandute de 33,1%, conform calcului realizat pe baza datelor companiei de...
Dyson lansează Car+Boat: Cel mai puternic aspirator de mână
Miercuri, 18 Iunie 2025
 „Am redefinit ce poate face un aspirator de mană,” a declarat Asaph Ooi, inginer Dyson. „Dyson Car+Boat oferă tipul de putere, filtrare și ușurință in utilizare pe care clienții noștri le așteaptă, făcandu-l partenerul ideal pentru curățarea oricărei suprafețe, de acasă sau din...
Sudul Capitalei: De la zonă ignorată la pol de dezvoltare urbană și redefinirea percepției publice
Miercuri, 11 Iunie 2025
 Principalele avantaje asociate locuirii in sudul Capitalei sunt prețurile mai accesibile (60%), accesul rapid pentru ieșirea din oraș (32%) și dezvoltările rezidențiale moderne (29%).
Shopul de creație AIN’T lansează DOZZ, prima supă la doză de pe piață
Joi, 15 Mai 2025
 AIN’T  semnează campania de lansare, brandingul și designul DOZZ. Produsă de FoodVision, supa naturală la doză aduce cu sine și o nouă categorie de produs, inexistentă pană acest moment pe piață, potrivit autorilor campaniei. 
1 din 4 adulți și 1 din 3 copii suferă de rinită alergică. Campania „Respiră, nu șterge” de la Nisita®, brand pozitionat aliat de încredere în sezonul alergiilor .
Joi, 08 Mai 2025
 Potrivit autorilor, campania Nisita® iși propune să crească nivelul de conștientizare asupra importanței susținerii rolului mucoasei nazale in reducerea simptomatologiei in rinita alergică prin curățarea și hidratarea corectă a nasului.
Lidl Romania incurajeaza romanii sa inceapa cumparaturile intr-un frigider organizat
Marti, 29 Aprilie 2025
 Lantul de magazine lanseaza o noua initiativa pentru reducerea risipei alimentare, inspirata din psihologia de retail, alaturi de un expert in organizare
Solutiile sustenabile contureaza prezentul si viitorul constructiilor. Studiu Reveal Marketing Research in parteneriat cu ProBCA.
Luni, 29 Iulie 2024

Potrivit rezultatelor cercetarii, specialistii incurajeaza initiativele ecologice in constructii, un exemplu relevant in acest sens fiind utilizarea materialului de constructie BCA, ideal pentru a construi o locuinta ecologica, moderna si eficienta energetic.

...
 Comunicarea cu copiii (55%) si gestionarea stresului (54%) sunt principalele provocari intampinate de parintii romani. Reveal Marketing Research:
Miercuri, 29 Mai 2024
 56% dintre parintii romani declara ca dinamica familiei s-a imbunatatit odata cu aparitia copiilor, in timp ce 28% considera ca aceasta s-a inrautatit, arata cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research, care si-a propus sa afle mai multe detalii despre motivatiile, perceptiile si sentimentele...
4 din 5 romani considera ca florile sunt cel mai potrivit cadou pentru a fi oferit sau primit cu ocazia Zilei Femeii. Reveal Marketing Research.
Vineri, 08 Martie 2024
 Barbatii intentioneaza sa aloce un buget similar, cu ocazia Zilei Femeii, partenerelor de viata (268 RON) si mamelor (257 RON). In perceptia romanilor, cele mai potrivite cadouri pentru a fi oferite sau primite cu ocazia Zilei Femeii sunt florile (83%), cosmeticele (68%) si accesoriile/ bijuteriile (68%)
Asociatia Romana pentru Smart City: Romania are toate resursele sa devina tara cu cele mai “smart” localitati in regiune.
Marti, 13 Februarie 2024
 “Romania are toate resursele pentru a deveni cel mai reprezentativ exemplu al conceptului de smart city in Europa de Est. Previziunile pentru 2024 in domeniul oraselor inteligente (smart city) in Romania ne arata ca ne aflam intr-o perioada de crestere si inovare, cu accent pe dezvoltarea durabila si...
Investitie de 52 de milioane de euro, complexul Stejarii Collection, de la Tiriac Imobiliare, a fost inaugurat pentru noii chiriasi la standardele rezidentiale de lux
Luni, 25 Septembrie 2023
 “Din orice camera ar privi, rezidentii Stejarii Collection au acces la natura, la padure si la toate beneficiile pe care aceasta le ofera. Monitorizam permanent calitatea aerului, inregistrand procente in medie cu 30% mai calitative decat cele din centrul Bucurestiului,” a adaugat Razvan Enache.
2 din 3 tineri cu varste intre 18 si 24 de ani au o stima de sine scazuta, iar asta ii costa aproximativ 6.600 lei pe an cu comportamente daunatoare.
Luni, 11 Septembrie 2023
 Consumul de mancare nesanatoasa ajunge sa-i coste dublu pe tinerii care nu se apreciaza suficient. In ceea ce priveste shopping-ul, acestia isi cumpara de doua ori mai multe obiecte prin care isi pot afirma statutul, precum haine, incaltaminte sau gadgeturi, si cheltuiesc cu 30% mai mult pentru acestea fata de...
Cupio si McCann PR lanseaza campania SUMMER ME alaturi de ambasadorii de brand Adelina Pestritu, Ema Uta si Antonia
Miercuri, 12 Iulie 2023
 “Povestea campaniei noastre SUMMER ME by Cupio porneste de la faptul ca ne dorim sa oferim produse care sa scoata in lumina unicitatea si frumusetea fiecaruia”, a spus Raluca Stefanescu, CEO Cupio. 
Sapte beneficii ale publicitatii indoor. Cercetare Brand Management.
Miercuri, 12 Aprilie 2023
 Georgian Draghici, Directorul Comercial Brand Management (
Peste 1100 De Magazine Partener Profi, la sfarsitul lunii martie 2023
Luni, 03 Aprilie 2023
 “Acest model de afacere este ideal pentru cine doreste sa devina antrepenor. Modelul este deosebit de apreciat, implica riscuri financiare minime si te poti bucura inca de la inceput de vizibilitate in piata, de un pool de clienti fideli, de strategiile de marketing precum si de celelalte avantaje oferite de...
Romanii prefera vacantele in Romania, in detrimentul celor din strainatate. Studiu Reveal Marketing Research
Marti, 13 Decembrie 2022
 Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research, la solicitarea Nordis Group, arata ca romanii opteaza pentru vacante la mare (34%) si la munte (31%) in Romania, subclasand optiunea de a petrece vacantele in strainatate (29%).
Raport Dentsu Change and Opportunity. 2023 Media Trends. Marile tendinte care vor modela piata de media in 2023, inclusiv in Romania
Marti, 15 Noiembrie 2022
 Reclame pe Netflix si Disney+, shopping direct de la TV, cu telecomanda ca si aparitia magazinelor virtuale pe platformele de social media sunt previziunile Raportului „Change and Opportunity. 2023 Media Trends” al grupului de marketing si comunicare Dentsu
Cu peste 3.800 de restaurante in lume, lantul Popeyes Romania vrea 100 de restaurante si pe piata locala in urmatorii 10 ani
Marti, 15 Noiembrie 2022
 Compania marcheaza un pas important in planul de extindere deschizand pe 12 noiembrie primul Drive-Thru din tara, in Centrul Comercial Lemon Retail Park, din Voluntari, Ilfov si mai anunta o noua locatie pana la sfarsitul anului in Compleul Comercial Orhideea
80% dintre romani doneaza bani, produse, timp si fac gesturi caritabile. Studiu despre generozitate
Vineri, 27 Mai 2022
 Potrivit cercetarii, 8 din 10 romani au facut cel putin un gest caritabil in ultimii doi ani, iar cei mai multi dintre cei care s-au implicat social – peste 60% – recunosc ca asta i-a facut sa simta multumire si satisfactie generate de faptul ca au putut contribui. Cei mai multi, peste un sfert dintre...
1 2 3 4 »