Rezultatele cautarii dupa : "grigoriu 20 20"
Ordonare dupa: data / relevanta  
PR: Pitch de 40-50.000 EUR buget KRUK, la Rogalski-Grigoriu
Luni, 05 Septembrie 2011

Contactata de catre AdPlayers Alina Damaschim, CEO al Rogalski Grigoriu a declarat ca agentia de relatii publice pe care o conduce a fost selectata in urma unui pitch la care au participat 5 companii de profil.

Tempo Media comunica integrarea a trei oameni de la Bigger, dar ei n-ar fi batut inca palma fiecare cu agentia
Vineri, 20 Martie 2009
 Surse apropiate celor trei spun ca nimic nu este batut in cuie si ca in realitate graba informarii Tempo Media pare sa fie motivata de faptul ca agentia vrea sa se asigure de clientii Bigger, conturi pe care dealtfel le derula in mare parte si inainte fara noii angajati, dar care s-ar putea indeparta de Aegis Media Group...
Cu 10 Milioane EUR anul trecut in publicitate, URBB creste in 2009 bugetul in lei cu 15%
Vineri, 13 Martie 2009
 Avand in portofoliu marcile de bere Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Holsten, Skol, Guinness si Kilkenny, si bauturile racoritoare – Granini si...
Dragos Grigoriu ( Tempo ) a achizitionat 50% din Kinecto, si vrea 1 milion de euro in 2008
Miercuri, 29 Octombrie 2008

Compania este acum detinuta in proportie de 50% de Radu Ionescu, fondatorul companiei si managing partner, si de Dragos Grigoriu in proportie de 50%, estimand ca anul acesta va avea venituri provenite din consultanta in comunicare digitala de 1 milion de euro

'Cred ca putem vorbi despre vreo 10 agentii ale anului' Eliza Rogalski, Rogalski Grigoriu
Vineri, 03 Octombrie 2008

AdPlayersCRITIC, PR Award: Eliza Rogalski- Managing Partner, Rogalski Grigoriu:„Cred ca putem vorbi despre vreo 10 agentii ale anului in mod constant pe tot parcursul anului, iar unele din ele nici macar nu participa la competitii de acest gen, ceea ce nu le descalifica deloc in fata propriilor...

Tempo Media (Vizeum) a derulat media de 25 Milioane EUR
Luni, 01 Septembrie 2008

Achizitionata de Aegis Group de curand, Dragos Grigoriu a afirmat pentru AdPlayers ca agentia a avut o crestere crestere cu 25% pe prima jumatate a anului 2008, fata de aceeasi perioada a anului trecut

Arsenoaiei, despre creatia Leo Burnett: ''Cantitativ, produsul creativ a avut de suferit, insa calitativ nu a suferit niciodata''
Miercuri, 23 Aprilie 2008
Viitorul Chief Creative Partner la Tempo Advertising, explica de ce a ales agentia de publicitate condusa de Dragos Grigoriu, dar spune si ce a incercat sa faca la Leo Burnett in ultima vreme
Tempo Advertising a cāstigat Sindan
Joi, 25 Ianuarie 2007
Dupa o licitatie cāstigata īn decembrie, agentia condusa de Dragos Grigoriu furnizeaza producatorului de medicamente oncologice Sindan servicii PR, media, BTL si creatie, colaborarea vizānd atāt comunicarea corporativa, cāt si comunicarea de produs, pentru toate brand-urile aflate īn portofoliul companiei