Rezultatele cautarii dupa : "gradinita"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Merita BIO. Noua campanie Napolact BIO „Tu il cresti mare si puternic” semnata de Propaganda
Marti, 27 Februarie 2024
 Derulata incepand cu luna februarie pe TV, precum si amplificare in digital si in-store, campania a fost construita pe noua pozitionare Napolact BIO - lactate pe care merita sa le alegi pentru ca asigura o sursa hranitoare si de incredere in dezvoltarea copiilor, indiferent de varsta la care sunt.
Premiera in imobialiare de lux. Stejarii Collection, prima cladire rezidentiala din Bucuresti certificata Green Homes & BREEAM cu nivelul “Excelent”
Luni, 28 August 2023
 ,,Dubla certificare pe care am obtinut-o valideaza faptul ca prin constructia Stejarii Collection stabilim un nou standard de excelenta in dezvoltarea urbana si reconfirma totodata devotamentul nostru fata de calitate, inovatie, responsabilitate si un viitor mai curat pentru noi si generatiile urmatoare”, a...
McCann PR si Avenor College in parteneriat strategic pentru proiecte  educationale inovatoare
Marti, 05 Aprilie 2022
 “Ma bucura ca doi lideri din domeniile lor de activitate semneaza acest parteneriat strategic. Credem in misiunea Avenor de a-i ghida pe copii sa isi creeze propriul traseu de invatare si sa isi contureze propriul viitor si ne dorim sa sprijinim comunicarea initiativelor inovatoare ale scolii. Educatia de...
Grupul Tiriac a lansat cu Ion Tiriac si Camelia Potec noul concept de gradinita BEST Preschool, bazat pe programa britanica si initiere in sport
Joi, 01 Iulie 2021
 Aflata sub administrarea Grupului Tiriac, BEST Preschool (British Education & Sports Tiriac Preschool) isi va deschide portile cu programe de vara incepand cu luna iulie, iar din 1 septembrie 2021 va oferi servicii prescolare complete, la cele mai inalte standarde, pentru copii cu varste cuprinse intre 18 luni...
14 institutii de invatamant vor beneficia de echipamente IT prin Intra in cercul solidarITatii
Miercuri, 23 Decembrie 2020
 Din cele peste 70 de organizatii care s-au inscris pentru a primi echipamente IT reconditionate, majoritatea a fost reprezentata de scolile din mediul rural
20.000 de copii, mai informati despre ,,Ce mancam?'' Campanie CSR pentru o alimentatie sanatoasa.
Vineri, 25 Ianuarie 2019
 In mai putin de 6 luni, iunie – decembrie 2018, Campanie de constientizare pentru o alimentatie sanatoasa sustinuta de Asociatia „Orasul Meu, Culorile Mele” si Kaufland Romania a ajuns la 20.000 de copii, din 280 de gradinite, in toate judetele Romaniei.
Copiii incheie vacanta cu Zapa Petrecerea Itsy Bitsy
Luni, 03 Septembrie 2018
 Sambata, 8 septembrie, de la 10:00 dimineata, pe aleile din parcul Lumea Copiilor din Bucuresti, copiii sunt asteptati la joaca si ateliere creative, concursuri cu premii, sport, face paiting, stiinta distractiva, dans si veselie, toata ziua.
35 de copii din comunitati sarace, prima data la mare. Proiect CSR Reality Check, sprijinit de Kaufland.
Marti, 29 Mai 2018
Pe 25 mai, 35 de copii din sapte comunitati sarace din tara au vazut marea pentru prima data datorita Asociatiei Reality Check, cu sprijinul Kaufland Romania, in cadrul programului „Bucurie in Miscare”.
Reteaua radio Itsy Bitsy FM initiaza un program de gradinite fara violenta
Miercuri, 13 Septembrie 2017
 Lansat in prima faza in sectorul 3 din Bucuresti, "Gradinite fara Bullying" deschide seria unor proiecte de prevenire a bullyingului in randul copiilor de toate varstele, initiate de reteaua de posturi de radio in parteneriat cu Asociatia Parintilor Isteti si sustinatori din societatea civila si autoritati.
Ciprian Marica, anti-bullying. Sportivul se alatura Cartoon Network si Asociatiei Telefonul Copilului intr-o campanie nationala
Marti, 04 Aprilie 2017
 In anul 2016, peste 1500 de cazuri de bullying au fost inregistrate de Asociatia Telefonul Copilului, la linia telefonica gratuita dedicata copiilor - 116 111
 Comunica full services auto de 30 mln. euro pe an. Alina Melescanu, Marketing & PR Manager la New Kopel Group
Luni, 17 Octombrie 2016
 „Romanul isi spala masina periodic, o parfumeaza, isi face poze cu ea (zambeste). Asa se explica de ce piata de leasing operational din Romania se afla la un nivel scazut in comparatie cu pietele vest europene. Asta insemna 19% din totalul de masini noi inregistrate intr-un an comparativ cu 30% , chiar 75%,...
Peste 35% dintre elevii de clasa a IV-a cu probleme serioase la citit. Caravana Pofta de Carte vrea sa schimbe ceva cu 10.000 de copii
Luni, 10 Octombrie 2016
 Pe langa acestea, 1.000 de ,,Carti mari ilustrate’’ vor ajunge la educatorii din gradinite in campania 
Un radio dedicat familiei a castigat 78% din audienta un public de manageri, cu studii superioare, activ.
Luni, 14 Decembrie 2015
 Potrivit sondajelor realizate de Asociatia de Radio Audienta (ARA), postul de radio  Itsy Bitsy are 71% dintre ascultatori cu studii superioare, activi (83%) si cu un procent de venituri de peste 1.000 de euro/gospodarie demn de invidiat de orice post comercial: 61%
Mesajele violente dauneaza grav sanatatii copiilor. McCann si Cif impotriva celor stradale
Vineri, 14 Februarie 2014
 McCann Erickson si CIF pregatesc o campanie impotriva mesajelor violente de pe strazi
400.000 de euro pentru scoala, de la Balul de Caritate de Halloween
Joi, 30 Octombrie 2008

Agentia de publicitate Sister s-a implicat pro-bono, alaturi de Asociatia Ovidiu Rom, in organizarea si productia Balului care a avut loc pe 25 Octombrie la Palatului Parlamentului

Evenimentul Zilei a lansat 'Ghidul Gradinitelor din Bucuresti'
Marti, 08 Aprilie 2008

Adresat parintilor care nu s-au decis inca la ce gradinita sa-si inscrie copiii, tirajul ghidului a fost de 18.000 de exemplare iar tariful lista de publicitate: 5000 lei

1,5 Mil. EUR pentru bugetul de marketing si comunicare Cosmopolis
Marti, 04 Septembrie 2007
Bugetul de marketing si comunicare al Cosmopolis este de 1,5 Mil. EUR pentru urmatoarele 18 luni, a declarat pentru AdPlayers, Murat Kavurga - CEO Opus Project & Development, dezvoltatorul Cosmopolis, care a mai afirmat ca Agentia de publicitate cu care lucram pentru Cosmopolis este Grey Bucuresti, iar agentia de media este Mediacom Romnia
FRIENDS Advertising le spune pe nume locatarilor RESIDENZ
Joi, 21 Iunie 2007
Daca prima etapa a campaniei Residenz s-a desfasurat sub sloganul Willkommen acasa si expunea viitorilor rezidenti beneficiile traiului intr-un cartier construit exclusiv de un antreprenor german (LBBW Immobilien), sub garantia sigurantei si calitatii oferite de numele Tiriac, noua etapa se concentreaza in jurul ideii de diversitate – mai multe apartamente la vanzare, mai multe optiuni
AdOr 2007 Exclusiv, Felix Tataru (GMP): 'Agentia Anului din viata reala nu a fost in sala'
Luni, 21 Mai 2007
Seful celei de-a doua clasete in ultimii doi ani la rand in festivalul autohton de publicitate, Felix Tataru - Managing Director la agentia GMP, vorbeste despre faptul ca Leo Burnett a luat cele 5 titluri de Agentia Anului la AdOr cu orice pret (subliniaza el), inclusiv acela de a fura 3 din 4 echipe de creatie de la GMP, cu care Bogdan Naumovici, Directorul de Creatie al Grupului Leo...
Itsy Bitsy FM, la analiza consumatorului
Sambata, 24 Februarie 2007
"Eu  cred  ca snteti  o scoala defacut  copii  mai  buni si parinti mai destepti", analizeaza Iulia Toma (6 ani) postul de radio Itsy Bitsy FM, care mai adauga de la sora ei "de 3 ani si zumatate": "Sa stiti  ca  am si  o sora  care a zis  ca la itsy bitsy este  dragoste si indragire, cnd Am intrebato astazi...
1 2 »