Rezultatele cautarii dupa : "F"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Expoziție-eveniment La Mița Biciclista – Stabiliment Creativ: „Întâlniri. Sau cum se naște o lume nouă, pentru relații autentice într-o lume divizată
Joi, 23 Octombrie 2025
 Șapte povești emoționante și puțin cunoscute de prietenie și dragoste care au marcat cultura romanească, redate printr-o serie de spații de memorie și reflecție, reconstituiri scenografice și instalații audio-video.
Profi lansează ACASĂ - cel mai mare proiect de revitalizare rurală din România, alături de autorități și societatea civilă
Miercuri, 22 Octombrie 2025
Palatul Parlamentului din București a găzduit a doua ediție a Forumului de Bun și Bine, un eveniment organizat de Profi, care caută să contribuie la prosperitatea Romaniei, reunind reprezentanți ai mediului de afaceri, autorități publice, producători locali și organizații non-guvernamentale.  
50.8% dintre români se bazează mai mult pe rațiune și știință când trebuie luată o decizie importantă, în timp ce 43.8% se bazează pe credință și tradiție.
Marti, 21 Octombrie 2025
 Parte din studiul INSCOP Research, "Romania intre Magie și Ezoterie", lansarea acestuia a avut loc pe 20 octombrie la Muzeul Taranului Roman
A-VI-a editie a festivalului de new media art RADAR a transformat Bucureștiul într-un hub internațional de artă și tehnologie.
Joi, 09 Octombrie 2025
 esfasurat intre 3-5 octombrie 2025, RADAR a fost realizat cu sprijinul ING Bank Romania, Lidl Romania, Ploom, Epson, Up-Romania, Environ, BYD, Institutul Cultural Roman, Institutul Francez din Romania, Goethe Institut, Institutul Adam Mickiewicz, Institutul Polonez din București, Blue Romania.
Chio susține Echipa Națională de Fotbal a României
Miercuri, 08 Octombrie 2025
 De peste 60 de ani pe piata si cu vanzari de peste 4,5 Miliarde de euro pe an, Intersnack anunță semnarea unui parteneriat cu
7 din 10 români (68.6%) cred că lucrurile în România merg într-o direcție greșită
Joi, 25 Septembrie 2025
 Aproape 1 din 4 romani ( 23.2% ) menționează creșterea prețurilor ca fiind cea mai importantă sursă de ingrijorare
 Festivalul Enescu 2025 a tras cortina editiei a-XXVII-a, după 29 de zile de efervescență artistică și celebrare a muzicii
Marti, 23 Septembrie 2025
 ,,In a - XXVII - a ediție a Festivalului Internațional George Enescu ne-am dorit să atragem un public larg, divers și deosebit. Am oferit spectacole care să atragă cat mai mulți oameni și din cate am văzut, așa a și fost. M-am bucurat mult cand am fost intrebat de jurnaliști din străinătate ce am...
Cu o creștere de 8% comparativ cu anul precedent, Barrier anunţă o cifră de afaceri de 39 de milioane de euro în 2024
Marti, 23 Septembrie 2025
 Cu exporturi in Italia, Franța, Germania, Belgia și Marea Britanie dar și in Statele Unite ale Americii, compania romaneasca iși consolidează poziția in primii 5 producători de tamplărie termoizolantă din Romania și lansează programul Barrier Complet.
Creșterea TVA în România de la 1 august 2025 reduce puterea de cumpărare a consumatorilor, dar oferă și o oportunitate strategică pentru retaileri
Vineri, 29 August 2025
 ,,Conform analizelor noastre, creșterea TVA ar putea reduce cu pană la 5 - 7% bugetul lunar disponibil pentru achiziții neesențiale, ceea ce va accentua atenția consumatorilor asupra promoțiilor și ofertelor personalizate” a afirmat Cătălin Pațachia, country manager Shopfully, companie care pune la...
Addiko Bank lansează campania ,,Adică? Addiko! – credite rapide, 100% online, acum și în România, primite în orice banca are cont clientul.
Joi, 21 August 2025
 „Intrarea pe piața din Romania marchează un moment de referință pentru Addiko Bank, care demonstrează capabilitățile noastre digitale solide și angajamentul față de regiunea Europei Centrale și de Sud-Est”, spune Andrej Andoljsek, CEO Addiko Bank Slovenia.
Explozie de culoare pentru copii, în noua campanie ,,Profi, Miraculous®, cu jucăriile de pluș Kwami
Joi, 21 August 2025
 Jucăriile de pluș Kwami iși așteaptă copiii la Profi, in perioada  20 august - 11 noiembrie.
Piața băuturilor fără alcool din Europa va crește cu 5,7% anual, între 2024 și 2030. Hell vine cu alternative fără alcool la cocktailurile clasice
Miercuri, 20 August 2025
 Potrivit unul alt studiu, realizat de Grand View Research (Ready To Drink Mocktails Market Summary), se anticipează că piața băuturilor fără alcool din Europa va crește cu o rată anuală de 5,7% intre 2024 și 2030.
Deficitului de vitamina D3 afectează peste 60% din populația României. Impruvis recomanda administrarea Impruvis D3Vit chiar și vara.
Miercuri, 13 August 2025
Potrivit producatorului, vara populația asociaza eronat expunerea la soare cu un aport suficient de vitamina D, căci statisticile arată că 1 din 2 romani are carențe de vitamina D chiar și in sezonul cald.  
Marele premiu din campania HELL și-a găsit la Oradea noul proprietar, câștigătorul unui Mercedes AMG A35
Marti, 12 August 2025
 Un caștigător din orașul Oradea a avut șansa de a-și duce acasă mașina visurilor. Inmanarea premiului a avut loc intr-un cadru oficial, prin intermediul evenimentului organizat la sediul HELL ENERGY ROMANIA, din localitatea Ungheni.
#TheAlternativeSchool lansează înscrierile pentru #FutureProofCreativity 2025
Vineri, 08 August 2025
 In cadrul #FutureProofCreativity, profesioniști de top, recunoscuți in Romania și la nivel internațional - voci influente in peisajul creativ global - vor explora cele mai actuale și relevante teme din marketingul și comunicarea contemporană.
Peste 3 milioane de români au urmărit finala câștigată la Campionatul Mondial de Natație de David Popovici, pe Canalele TVR sau TVR online
Luni, 04 August 2025
 Pe segmentul de public activ, audiența cumulată a canalelor SRTv a clasat Televiziunea Romană pe locul 2 in topul audiențelor, demonstrand nu doar interesul publicului pentru performanțele sportivilor romani, ci și capacitatea televiziunii publice de a oferi transmisiuni de calitate și emoție autentică, in...
Slow Coffee Festival 2025 se întoarce în această toamnă, de 10 ori mai mare
Miercuri, 30 Iulie 2025
 Ajuns la a noua ediție, festivalul care va avea loc intre 3-5 octombrie 2025, la Romexpo, Pavilion A, anunta o creștere spectaculoasă: un spațiu de 10 ori mai mare, care așteaptă vizita a peste 50.000 de vizitatori.  
1 din 3 companii din mediul privat declară un impact economic sever. Investiții amânate, decizii suspendate
Luni, 28 Iulie 2025
 Doar 1 din 10 companii spune că nu a schimbat nimic, restul fiind deja intr-un proces de ajustare – dar fără o viziune pe termen lung. Brandurile simt o presiune uriașă să fie relevante „aici și acum", nu neapărat sustenabile in timp.
Brandurile Impruvis D3Vit, Möller’s Omega-3 și compania dedicata celor mici ,,Câte-n lună și-n stele”, alături de mame și copii încă din prima luna de viață
Marti, 22 Iulie 2025
Cu oferte valabile la Farmacia TEI și Bebe TEI, atat in locațiile fizice, cat și online, in perioada 21–31 iulie 2025, proaspetele mămici pot beneficia de oferte speciale, gandite cu grijă atat pentru sănătatea lor, cat și a bebelușului: 30% reducere la uleiul de ficat de cod cu Omega-3 Möller’s...
Câștigătorii premiilor speciale HELL s-au întâlnit cu celebrul actor și cântăreț italian, Michele Morrone, ambasadorul marcii
Miercuri, 16 Iulie 2025
 Evenimentul a avut loc intr-o locație pitorească de pe malul Lacului Maggiore. La inițiativa brandului, invitații au explorat uluitoarea Isola Bella, unul dintre cele mai romantice și emblematice repere turistice ale Italiei. 
1 2 3 4 5 »