Rezultatele cautarii dupa : "exterioara"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Joi, 25 Aprilie 2024
											
											 Renovata in urma unei investitii directe de peste 1 milion de euro, potrivit companiei, NAMI Beach Club este propunerea Radisson Blu Hotel Bucharest pentru o experienta de vara exclusivista, completa - un refugiu urban sofisticat, care aduce, in inima Capitalei, atmosfera unei vacante premium la plaja.
										Vineri, 22 Iulie 2022
											
											 Florin Popescu, Business Unit Director, ROCKWOOL Balkans: ”Rezultatele acestui sondaj independent arata foarte clar o preocupare a tinerilor, viitorilor proprietari de locuinte din Romania, pentru siguranta la incendiu. Este o schimbare de mentalitate, rezultata din realitatea imediata legata de incendiile...
										Vineri, 04 Martie 2022
											
											 Exemplarul a fost ales pentru a face parte provizoriu din galeria auto exclusivista in baza designului special ce imbina tehnologii sofisticate, de ultima generatie.
										Vineri, 23 Iulie 2021
											
											 Editia a XIVa a Turneului International Stradivarius prezinta Simfonia a IX a - „ODA BUCURIEI” -  compusa de Ludwig van Beethoven, intr-o transcriptie pentru vioara si pian de Hans Sitt, in perioada 25 iulie - 11 august, o serie de 13 concerte in Catedrale si spatii inovative din Romania.
										Vineri, 11 Iunie 2021
											
											Editia de anul acesta a celui mai mare festival creativ din Romania se desfasoara pana in 13 iunie, la Combinatul Fondului Plastic si in spatiile partenere din Bucuresti.
										Miercuri, 02 Iunie 2021
											
											 Pentru a sustine institutii cu resurse limitate si pentru a celebra primii 30 ani de existenta, incepand din acest an compania a decis sa redirectioneze 1% din valoarea produselor rezidentiale, achizitionate de clienti, catre un nou proiect CSR care vizeaza cresterea calitatii conditiilor de invatamant:...
										Vineri, 01 Februarie 2019
											
											 Potrivit lantului de magazine, in ultimii ani, clientii aleg preponderent modelele cu design modern, cu linii drepte si insertii de sticla sau aluminiu. De semenea, romanii prefera culorile moderne, in tendinte, spre exemplu nuantele de gri, alb sau nuantele naturale de lemn.
										Miercuri, 15 Februarie 2017
											
											 Primaria Municipiului Bucuresti pregateste pentru consultare Regulamentului local pentru autorizarea, construirea si amplasarea mijloacelor de publicitate. Revista adplayers prezinta cele aproximativ 100 de zone protejate unde este interzisa publicitatea stradala precum si distantele fata de intersectii sau alte repere la care sunt autorizate mijloacele de amplasare a publicitatii...
										Vineri, 10 Ianuarie 2014
											
											 Contactat de catre adplayers, Bogdan Vasile confirma despartirea de compania pe care o conduce spre sfarsitul lunii ianuarie: „Am ales sa plec din motive pur personale. Dupa un an 2013 deosebit de solicitant, simt nevoia fizica de o pauza.”
										Joi, 24 Octombrie 2013
											
											 „Cred ca ne astepata ani in care campaniile se vor face in 3 zile, daca nu si de pe o zi pe alta” mai afirma presedintele grupului GMP, facand...
										Joi, 21 Iunie 2012
											
											 Volumul de publicitate outdoor cheltuit in Romania este de aproximativ 40 Milioane de euro net, iar cel al publicitatii Indoor este de aproximativ 10 Mil. euro, au estimat astazi pentru adplayers jucatorii din piata de media prezenti la evenimentul de lansare a Monitorizarea Investitiilor in Publicitate Out Of Home (MIP OOH).
Luni, 07 Mai 2012
											
											Asociatia Romana de Publicitate Exterioara (Romanian Outdoor Advertising Association – ROAA) anunta introducerea calendarului de postare pentru campaniile outdoor contractate incepand cu data de 2 iulie 2012.
Vineri, 02 Decembrie 2011
											
											 Membri fodatori in Romanian Outdoor Advertising Association (ROAA), companiile Euromedia, Betacons, News Outdoor si Affichage reunesc in prezent peste 65% din piata de outdoor din Romania
										Joi, 07 Aprilie 2011
											
											 Cu o industrie macinata de lupta pentru preturi, Legea privind autorizarea si amplasarea mijloacelor de publicitate in localitati, care ar urma sa reglementeze viitorul publicitatii stradale, desfiinteaza panourile din apropierea intersectiilor
Miercuri, 30 Aprilie 2008
											
											50 dintre cele mai bune fotografii realizate de fotojurnalistii si colaboratorii Mediafax Foto vor fi vazute, intre 1 si 31 mai, pe latura exterioara a gardului Muzeului National de Arta al Romaniei (MNAR), dinspre Calea Victoriei
Joi, 19 Iulie 2007
											
											"Mergem la client cu fotografii, cu harti ale zonei si imprejurimilor si cu un scoring propriu al locatiei", a declarat, pentru AdPlayers, Alexandra Olteanu, Buying Director la Inititative, vorbind cu regret ca, in Romania, in ciuda unor initiative punctuale, nu exista inca o audienta masurata pentru publicitatea exterioara
										Luni, 05 Februarie 2007
											
											Potrivit unor surse apropiate procesului de selectie, operatorul de telefonie mobila alege compania (companiile) cu care îsi va derula serviciile de comunicare, parteneriatele precedente apropiindu-se de final
										Miercuri, 06 Decembrie 2006
											
											Dupa preluarea de la începutul anului a Churchill View - numarul 3 pe piata publicitatii stradale autohtone, acum Affichage Romania, oficialii companiei spun ca, prin achizitionarea RBN, cota de piata a grupului Affichage a crescut de la 17% la 21%
										Miercuri, 21 Iunie 2006
											
											Numarul 1 in publicitatea outdoor din Elvetia si numarul 6 mondial, compania care a achizitionat, la inceputul acestui an, numarul 3 in publicitatea exterioara din Romania - compania Churchill View, acum Affichage Romania, a anuntat ieri ca vrea sa ocupe locul secund pe piata romaneasca, in urmatorii doi ani
										Joi, 15 Iunie 2006
											
											Realizata de Leo Burnett, campania de comunicare pentru bautura necarbonatata cu continut ridicat de lamaie se difuzeaza prin Media Direction de la inceputul lunii iunie pe principalele posturi de televiziune si va fi sustinuta de o campanie de presa si de materiale la punctele de vanzare
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















