Rezultatele cautarii dupa : "emo"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Peste 500 de copii au adus spectacolul hocheiului pe gheața Patinoarului Allianz-Țiriac Arena, la Țiriac Trophy
Marti, 28 Octombrie 2025
 Ajuns la cea de-a șaptea ediție, turneul dedicat copiilor, organizat de Fundația Țiriac, s-a desfășurat intre 17–19 octombrie și 25–26 octombrie 2025, reunind echipe din categoriile de varstă U7 – U17.
TVR transmite în direct slujba de sfinţire a picturii Catedralei Naţionale, in calitate de broadcaster oficial, alături de Trinitas TV
Vineri, 24 Octombrie 2025
Televiziunea Publică va transmite evenimentul, duminică, 26 octombrie 2025, pe canalele TVR 1, TVR MOLDOVA şi TVR Internaţional, in intervalul orar 9.00 – 12.50, in cadrul unei ediţii speciale a emisiunii „Universul credinţei”, moderată de jurnalistul Victor Andrei Dochia. 
Rolling Stone Presents: AMPLIFIED – The Immersive Rock Experience
Vineri, 24 Octombrie 2025
 Din 1 noiembrie, MINA, Museum of Immersive New Art, va găzdui in premieră pentru Europa Centrală experiența imersivă Rolling Stone Presents: AMPLIFIED – The Immersive Rock Experience, un spectacol vizual și sonor dedicat istoriei rock-ului, din anii ’50 pană astăzi. Experiența va fi lansată...
Expoziție-eveniment La Mița Biciclista – Stabiliment Creativ: „Întâlniri. Sau cum se naște o lume nouă, pentru relații autentice într-o lume divizată
Joi, 23 Octombrie 2025
 Șapte povești emoționante și puțin cunoscute de prietenie și dragoste care au marcat cultura romanească, redate printr-o serie de spații de memorie și reflecție, reconstituiri scenografice și instalații audio-video.
Corina Stanciu, Co-Owner, g7: Brandurile care vor folosi AI nu doar pentru optimizare, ci pentru crearea de experiențe personalizate și relevante, vor înregistra o eficiență cu 25–30% mai mare în activările comerciale.
Joi, 23 Octombrie 2025
 Cu peste 25 de ani de experiență in activări de brand și retail operations, agenția g7 reunește concluziile din cadrul intalnirii European Field Marketing Partners (EFMP) și insight-urile extrase din Shopgrade 2025 – Decoding Customer Behaviour, eveniment organizat recent de g7 la București.
Chio susține Echipa Națională de Fotbal a României
Miercuri, 08 Octombrie 2025
 De peste 60 de ani pe piata si cu vanzari de peste 4,5 Miliarde de euro pe an, Intersnack anunță semnarea unui parteneriat cu
Peste 200 de copii au fost prezenți pe gheața Patinoarului Allianz-Țiriac Arena, la programul gratuit „Primii pași pe gheață” al Fundației Țiriac
Marti, 07 Octombrie 2025
 “Este impresionant să-i vezi la  3-4 ani cum intră cu emoții pe gheață și, după doar cateva minute, reușesc să meargă singuri, sprijiniți de cadru și incurajați de antrenor. Sportul rămane baza pentru o viață sănătoasă”, a declarat Ion Țiriac, prezent la evenimentul de lansare a...
Campanie aniversara “Plusul care contează, pentru că știi că merită” Lidl România semnata de McCann Worldgroup România, la 5 ani de la lansarea aplicației Lidl Plus
Joi, 02 Octombrie 2025
 Vezi spotul video al campaniei cu Chef Dumitrescu, INNA și Horia Tecău - endorseri ai campaniei
Fundația Țiriac lansează cea de-a 9 ediție a programului gratuit de inițiere în patinaj pentru copii „Primii pași pe gheață”
Luni, 29 Septembrie 2025
 Evenimentul de lansarea a programului gratuit de inițiere in patinaj pentru copii are loc sambătă, 4 octombrie 2025, incepand cu ora 10:00, la Patinoarul Allianz-Țiriac din Otopeni. Această primă intalnire marchează și prima ședință de inițiere, obligatorie pentru validarea inscrierii in...
1 din 2 români consideră că ceea ce cumpără în prezent reprezintă strictul necesar pentru a-și asigura traiul. Reveal Marketing Research
Vineri, 26 Septembrie 2025
 Potrivit cercetarii, 58% dintre romani se autoevaluează ca avand o stare predominat pozitivă, insă 82% cred că cei din jur sunt nervoși și apatici
 Festivalul Enescu 2025 a tras cortina editiei a-XXVII-a, după 29 de zile de efervescență artistică și celebrare a muzicii
Marti, 23 Septembrie 2025
 ,,In a - XXVII - a ediție a Festivalului Internațional George Enescu ne-am dorit să atragem un public larg, divers și deosebit. Am oferit spectacole care să atragă cat mai mulți oameni și din cate am văzut, așa a și fost. M-am bucurat mult cand am fost intrebat de jurnaliști din străinătate ce am...
84% dintre români resimt efectele schimbărilor economice asupra stilului de viață. Studiu Reveal Marketing Research.
Vineri, 29 August 2025
 Cum s-au adaptat: 49% au redus cheltuielile curente, 41% au amanat investițiile majore, 38% au renunțat la vacanțe și alte activități de relaxare.
Explozie de culoare pentru copii, în noua campanie ,,Profi, Miraculous®, cu jucăriile de pluș Kwami
Joi, 21 August 2025
 Jucăriile de pluș Kwami iși așteaptă copiii la Profi, in perioada  20 august - 11 noiembrie.
Enescu în Control – Festivalul Enescu intră pe scena alternativă din București
Miercuri, 20 August 2025
Enescu in  Control -  powered by BRD Groupe Société Générale, reinventează concertul clasic, transformand sala intr-un spațiu vibrant unde, fără bariere intre artiști și spectatori, publicul stă in picioare, aproape de scenă, lăsandu-se antrenat de o atmosferă plină de...
55% dintre români consumă înghețată pentru răsfăț
Miercuri, 13 August 2025
 In ceea ce privește locurile „preferate" pentru a consuma inghețata, romanii au menționat in primul rand parcul, intr-o zi de vară (57%), urmat de balcon, după o zi lungă de muncă (30%), in timp ce 24% preferă să o savureze seara, in pat, in timp ce urmăresc un serial – obicei intalnit...
Marele premiu din campania HELL și-a găsit la Oradea noul proprietar, câștigătorul unui Mercedes AMG A35
Marti, 12 August 2025
 Un caștigător din orașul Oradea a avut șansa de a-și duce acasă mașina visurilor. Inmanarea premiului a avut loc intr-un cadru oficial, prin intermediul evenimentului organizat la sediul HELL ENERGY ROMANIA, din localitatea Ungheni.
#TheAlternativeSchool lansează înscrierile pentru #FutureProofCreativity 2025
Vineri, 08 August 2025
 In cadrul #FutureProofCreativity, profesioniști de top, recunoscuți in Romania și la nivel internațional - voci influente in peisajul creativ global - vor explora cele mai actuale și relevante teme din marketingul și comunicarea contemporană.
Peste 3 milioane de români au urmărit finala câștigată la Campionatul Mondial de Natație de David Popovici, pe Canalele TVR sau TVR online
Luni, 04 August 2025
 Pe segmentul de public activ, audiența cumulată a canalelor SRTv a clasat Televiziunea Romană pe locul 2 in topul audiențelor, demonstrand nu doar interesul publicului pentru performanțele sportivilor romani, ci și capacitatea televiziunii publice de a oferi transmisiuni de calitate și emoție autentică, in...
1 din 2 români considera ca berea înseamnă vacanță și relaxare
Vineri, 01 August 2025
 Această percepție este reflectată deopotrivă de bărbați (58%) și femei (40%); tendința este peste medie in randul celor cu varsta de peste 35 de ani.
Oază de răcoare în mijlocul orașului: „La Antipa e cool. Chiar și pe caniculă!
Marti, 29 Iulie 2025
 Sub sloganul „La Antipa e cool. Chiar și pe caniculă!", Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa" ii intampină pe vizitatori cu activități educative, relaxante și o experiență completă de răcoare – de la intrare și pană in grădină. 
1 2 »