Rezultatele cautarii dupa : "efectul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
Beyonce, ambasador de brand Dyson. Impartaseste rutina de coafare cu produsele sale preferate.
Luni, 29 Aprilie 2024
 Pentru a realiza o coafura perfecta, Beyonce se bazeaza pe uscatorul de par Dyson Supersonic si pe accesoriul pieptene cu dinti largi pentru a-si intinde buclele. 
2 din 3 tineri cu varste intre 18 si 24 de ani au o stima de sine scazuta, iar asta ii costa aproximativ 6.600 lei pe an cu comportamente daunatoare.
Luni, 11 Septembrie 2023
 Consumul de mancare nesanatoasa ajunge sa-i coste dublu pe tinerii care nu se apreciaza suficient. In ceea ce priveste shopping-ul, acestia isi cumpara de doua ori mai multe obiecte prin care isi pot afirma statutul, precum haine, incaltaminte sau gadgeturi, si cheltuiesc cu 30% mai mult pentru acestea fata de...
Cresterea preturilor la bunurile de larg consum s-a domolit la 19,3% in trimestrul al-II-lea comparativ cu +23,1% in trimestrul intai 2023
Luni, 11 Septembrie 2023
 Dupa mai mult de patru trimestre consecutive de inflatie, consumatorii au devenit mult mai calculati si pragmatici cu cheltuielile si cumpara mai putin ori cauta mai des preturile mici ale marcilor private, ale magazinelor de discount sau ale produselor la promotie.
Stejarii Collection mizeaza pe 46% din suprafata proiectului in spatii cu vegetatie, iar acestui procent semnificativ i se adauga ambientul padurii de stejar
Miercuri, 26 Iulie 2023
 Patru gradini botanice interioare, doua zone de parc de incinta, structurile intinse de vegetatie reprezinta in total 11.000 de metri patrati din cei 24.000 de metri patrati ai Stejarii Collection.
Romanii prefera vacantele in Romania, in detrimentul celor din strainatate. Studiu Reveal Marketing Research
Marti, 13 Decembrie 2022
 Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research, la solicitarea Nordis Group, arata ca romanii opteaza pentru vacante la mare (34%) si la munte (31%) in Romania, subclasand optiunea de a petrece vacantele in strainatate (29%).
Telekom Mobile continua investitia in energia regenerabila pentru strategia verde si un viitor verde
Miercuri, 06 Aprilie 2022
 "Efectele schimbarilor climatice sunt deja vizibile si ne propunem sa ne aducem contributia la construirea unui viitor sustenabil pentru planeta noastra. Protectia climei este unul dintre pilonii de baza ai strategiei noastre si actionam in consecinta", a declarat Florina Tanase, Director Executiv Resurse...
Crestere cu 7,5% comparativ cu 2020 in FMCG. Industria bunurilor de larg consum continua sa fie un motor al economiei
Luni, 21 Februarie 2022
 Marcile proprii ale retailerilor, in majoritate cu preturi mai mici, continua sa castige teren in fata brandurilor de producator (+1.0% cota de piata), ajungand sa reprezinte 15.1% in valoare din totalul vanzarilor de FMCG din Romania.
De peste 7 ani partener de creatie cu fondatorii agentiei, Andreea Ghenoiu devine Creative Partner in Jam Session Agency
Miercuri, 08 Decembrie 2021
 Agentia fondata de Irina Pencea si Valentin Suciu implementeaza un nou model colaborativ de Creative Business, similar caselor de avocatura.Noul partener este primul membru din echipa care participa la un plan de recompensare pe termen lung (Stock Option Plan)
Raport ERSTE GROUP. Fondul de redresare al UE ar urma sa consolideze cresterea economica a ECE, inclusiv Romania
Luni, 02 August 2021
 Pachetele de stimulare economica din cadrul Fondului de redresare al UE ar putea oferi un impuls suplimentar procesului actual de revenire economica, stimuland considerabil cresterea economica, mai cu seama incepand cu 2022. Aceste pachete implica fonduri pentru tarile ECE reprezentand intre 3,3% (Republica Ceha)...
Crestere continua a EBITDA pentru Telekom Romania in primul trimestru al anului 2021
Joi, 13 Mai 2021
 Cresterea EBITDA are loc in ciuda veniturilor mai mici inregistrate, comparativ cu aceeasi perioada din 2020, de 210 milioane de euro in primul trimestru al anului 2021, reflectand in mare masura baza de comparatie ridicata din primul trimestru al anului trecut, datorita etapizarii proiectelor ICT si a efectelor...
Proprietati antivirale din alimentele vegetale. Primele rezultate ale studiului Corona-AI, in timp record cu aplicatia DreamLab
Marti, 08 Decembrie 2020
 Utilizatorii DreamLab au ajutat Imperial College London sa finalizeze prima etapa a proiectului de cercetare Corona-AI in doar sase luni. Studiul a identificat molecule cu proprietati antivirale din alimentele obisnuite pe baza de plante si medicamente care s-ar putea dovedi eficiente impotriva virusului...
Subiect tabu, problema reala - constipatia. O noua imagine pentru Ciocolax (Zentiva). Campanie semnata de Armada.
Luni, 26 Octombrie 2020
 Campania de comunicare cuprinde o executie TV, care ruleaza in aceasta toamna, precum si o serie de vizualuri care vor fi folosite in mediul online si isi propune sa schimbe modul in care romanii se raporteaza la anumite probleme ale echilibrului intestinal.
Continua Scoala IAA de Marketing si Comunicare si MentorIAA. 500 de euro + TVA, in rate, pentru studenti
Luni, 27 Ianuarie 2020
Studentilor (licenta, master sau doctorat, cu sau fara frecventa, de la institutii de stat sau private) le sunt dedicate doua module din cadrul Școlii IAA: Fundamentele Marketingului si Comunicarii – 20 martie – 11 iunie, Strategie si Planificare Media – 27 februarie – 23 mai
Arctic lanseaza campania Efectul Arctic printr-un parteneriat cu MagiCAMP
Joi, 14 Noiembrie 2019
 Arctic lanseaza campania Efectul Arctic printr-un parteneriat cu MagiCAMP, asociatia care vine in ajutorul...
A treia stagiune de Teatru in TVR. La Gradina Moliere, incepand de vineri, 26 iulie, de la ora 20.30
Joi, 25 Iulie 2019
 „Textul este maret. Este una dintre capodoperele lui Cehov. Sigur, e o piesa scurta, dar spectacolul de o ora se petrece in timp real, in sensul in care toate intamplarile se desfasoara pe durata acestei ore”, spune Marius Bodochi, pe care publicul il va vedea in Ursul, de A.P. Cehov (Teatrul Coquette),...
Lansare de brand inspirat din fitoterapie. Plant Line (Unilever) cu The Hub & Partners - creatie, Mindshare - media, Image PR - relatii publice
Miercuri, 24 Iulie 2019
Campania de comunicare pentru lansarea noului brand inspirat din fitoterapie include un mix de actiuni de promovare: spoturi TV, comunicare in mediul digital, actiuni in-store si activitati de relatii publice. Teo Trandafir, Andra Gogan, Ela Craciun, Dr. Ruxandra Constantina, specialist in apifitoterapie sunt cativa...
,,Cand vorbim despre #fakenews, respectiv #dezinformaredigitala, vorbim despre un continut digital hibrid, foarte greu de definit Alina Bargaoanu, SNSPA, la conferinta Fake News
Vineri, 07 Iunie 2019
Conferinta a fost urmarita online, in direct, de peste 4.000 de persoane, iar intr-o saptamana de la desfasurarea evenimentului sunt inregistrate mai mult de 26.000 de vizualizari, cumulate, pe pagina de Facebook a ARRP Romania si in reteaua privesc.eu, operatorul care a transmis live online evenimentul.
Nume grele din industria mondiala a comunicarii, in Romania, pe 27 mai, la conferinta ,,Fake news - o anatomie a mistificarii sociale, organizata de ARRP
Luni, 13 Mai 2019
 Asociatia Romana de Relatii Publice (ARRP) organizeaza, impreuna cu International Communications Consultancy Organization (ICCO), cea de a doua editie a conferintei „Fake news – o anatomie a mistificarii sociale”, care va avea loc luni, 27 mai, la Athenee Palace Hilton Bucuresti.
Gerovital Tratament Expert, in haine noi, croite de BRAND NEW (Propaganda )
Marti, 09 Aprilie 2019
 Gama Gerovital Tratament Expert se prezinta publicului cu o noua imagine, in urma unui proces de facelift, realizat de consultantii de brand de la Brand New, divizie de marketing si comunicare parte din Propaganda. 
Fanii Transformers, eroi la Museum of Senses in AFI Cotroceni cu premii instant si 10 premii mari
Joi, 25 Octombrie 2018
 In cadrul campaniei desfasurata de Hasbro Romania in perioada 15 octombrie – 10 decembrie, admiratorii lui Bumblebee pot participa si in cadrul campaniei nationale Transformers, pentru a castiga zeci de premii instant si unul din cele 10 premii mari: o consola PlayStation 4 insotita de jocul Transformers.
1 2 3 »