Rezultatele cautarii dupa : "distrigaz"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Engie Romania a ales. Noua agentie de strategie si creatie este Cheil | Centrade
Miercuri, 04 Decembrie 2019
 Cheil | Centrade este noua agentie de consultanta strategica si creativa ENGIE Romania, in urma unui proces de selectie la care au participat mai multe agentii de top
PR
Sef nou la McCann PR. Laura Aldea numita Chief Growth Officer al agentiei
Vineri, 31 August 2018
 Laura Aldea va lucra in stransa legatura cu echipa de management a McCann PR - Imola Zoltan, Managing Director, Lavinia Chican, Senior Partner, Ruxandra Vasilescu, Business Director Health si Raluca Dumitrescu, Senior Consultant - pentru identificarea de noi oportunitati pentru diviziile companiei: FMCG, Health,...
ENGIE One si strategie noua. Electricitate, gaz si servicii tehnice integrate, comunicate de McCann PR
Luni, 14 Mai 2018
 ENGIE Romania a lansat un produs integrat, unic pe piata de energie din Romania, ENGIE One, printr-o campanie de comunicare cu un concept iesit din tipare si o executie indrazneata, semnata de McCann PR, anunta responsabilii de comunicare ai agentiei.
Engie traieste experienta UNTOLD, cu McCann PR
Vineri, 20 Aprilie 2018
 ENGIE Romania lanseaza campania de comunicare sub headline-ul ,,Incarca-te cu energie pentru un festival magic !’’ pentru a marca reinnoirea, pentru al doilea an consecutiv, a parteneriatului dintre ENGIE Romania si UNTOLD si a lansa noua oferta dedicata de furnizare de electricitate, BeEnergy.
Engie (fosta GDF Suez) continua campania de imagine cu McCann PR
Joi, 11 Ianuarie 2018
 Campania tactica de comunicare „Energia inspira energie” realizata de McCann PR se va derula pe o perioada de doua luni, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice si este o campanie de comunicare integrata, cu o componenta principala de ATL, constituita dintr-un spot TV de...
Afacerea Mutu si noua atitudine Ursus de la Nationala
Joi, 25 Februarie 2010
Campania Ursus “Nationala, o noua atitudine” are 4 personaje – Goian, Tamas, Marica si Mutu. 
Aproape 550.000 EUR de la Teledonul Realitatea TV – Unicef pentru victimele inundatiilor
Marti, 05 August 2008

Teledonul organizat de Realitatea TV si UNICEF a strans pentru victimele inundatiilor 490.000 de euro si alte ajutoare materiale, in valoare de peste 56.000 de euro

Adidas si Lotto nu au bani pentru tenis
Marti, 17 Iunie 2008

Dumitru Haradau, Federatia Romana de Tenis: ‚In Romania, marci cum sunt Adidas, Lotto (...) nu au forta sau vointa sa sponsorizeze o jucatoare de tenis de performanta’

10 oameni noi de media la OMD Romania
Vineri, 30 Mai 2008

Cei 10 membri noi ai echipei sunt Albert Borbely, Client Service Director, Alina Agapie - Print Media Buyer, Media planner-i: Alexandra Zidaru, Andreea Dobrescu, Catalina Constantinescu, Doina Porumb; Dragos Eustafievici -Senior Media Manager, Emil Zamfir -  Media Researcher, Ioana Georgescu - Group Client Service Director,...

Fosta sefa BtB Advertising, Linda Willy este noul COO la Re:ply
Vineri, 29 Februarie 2008
Willy ( 28 ani ) a condus in ultimii 2 ani agentia locala BtB Advertising, coordonand activitati pentru clienti precum Automobile Bavaria, L’Oreal Romania, CEZ-Electrica Oltenia, Bonduelle.
Art Director francez la Re:ply
Marti, 18 Decembrie 2007
Absolventa a Institutului de Arta École Estienne din Paris, Solène Cesbron a mai lucrat pentru GAV | Scholtz & Friends
Licitatia CLAL - la Re:ply, iar contul de media - la Velvet
Marti, 11 Decembrie 2007
Mix-ul de media cuprinde: TV, radio, presa, web, precum si activitati BTL, iar strategia de media si implementarea sunt dezvoltate impreuna cu Velvet Media
Mihaela Nicola a scos din buzunar 35.000 EUR pentru Festivalul Brazilor de Craciun
Vineri, 07 Decembrie 2007
Din media si publicitate, printre cei care au contribuit la strangerea a 667.860 de euro s-au numarat si Avantgarde Group cu 45.000 EUR, Veronica Savanciuc – 10.000 EUR,  iar Andreea Esca -10.000  EUR
DC Communication a avut anul trecut 2,4 Mil. EUR
Marti, 06 Martie 2007
"În 2006 cifra de afaceri a companiei a fost de aproximativ 2,4 milioane EUR", a declarat, pentru AdPlayers, Crenguta Rosu (foto), Co-Managing Partner la DC Communication, agentie care a inaugurat, ieri, o pagina cu informatii despre clientii pentru care agentia de relatii publice deruleaza activitati de media relations