Rezultatele cautarii dupa : "distributie"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Lansat in 1999 si avand incasari de 465 de milioane de dolari, Matrix se intoarce cu al cincilea film.
Miercuri, 26 Iunie 2024
 Cu 4 premii Oscar si incasari de 465 de milioane de dolari, la un buget de 63 de milioane de dolari, Matrix a luat nastere in 1999 si a fost revolutionar la vremea respectiva.
The Macallan a colaborat cu Cirque du Soleil pentru a sarbatori 200 de ani de existenta a brandului
Joi, 20 Iunie 2024
 Renumit pentru whisky-urile single-malt, The Macallan a demarat colaborarea, care se va derula pe parcursul mai multor ani, cu o experienta senzoriala de neuitat la domeniul la domeniul care ii poarta numele – casa brandului din Speyside, Scotia
 Ada Condeescu, Adela Popescu si Laura Cosoi raman „goale” pentru afisul ,,Retreat Vama Veche”
Luni, 17 Iunie 2024
 
Caroli Foods Group lanseaza campania „Omleta arde dupa carnatii Caroli“
Miercuri, 15 Mai 2024
 Campania de comunicare 360⁰ isi propune sa consolideze pozitia de lider de piata in segmentul carnatilor cabanos
Campanie Caroli Foods Group in Postul Pastelui. Produse vegetale Caroli Vegalia si mancaruri gata preparate Maestro, printre vedetele comunicate.
Joi, 18 Aprilie 2024
 „Observam, in general, un interes in crestere din partea consumatorilor pentru produse vegetale, iar gamele aflate in portofoliul brandurilor Caroli si Maestro sunt realizate pe baza unor retete menite sa asigure aportul de proteine vegetale“, spune Ana Maria Costea, Executive Marketing Director...
Premii de aproximativ 10 milioane de euro in campaniile promotionale 2023, cu circa 25% mai mare decat in 2022. Raport Mediapost Hit Mail.
Joi, 08 Februarie 2024
 Potrivit raportului companiei cu 500 de angajati si o cifra de afaceri de 60 milioane de euro in  2023, romanii au castigat anul trecut premii prin tragere la sorti de aproximativ 10 milioane de euro, iar apartamentele, premiile in bani si autoturismele au fost cele mai scumpe recompense
Caroli Foods Group schimba designul ambalajelor pentru brandul Caroli, la aniversarea a 30 de ani de la aparitia pe piata din Romania
Miercuri, 07 Februarie 2024
 ,,Odata cu lansarea noilor ambalaje, viziunea noastra a fost sa oferim consumatorilor nu doar o schimbare de design, ci si o inovatie.“ declara Ana Maria Costea, Marketing Director, Caroli Foods Group
Expert in Inteligenta Artificiala, cercetator, savant, profesor si actor, romanul Marius Stan este invitatul TVR la „Dincolo de alb si negru
Joi, 12 Octombrie 2023
Cercetator in SUA si expert in inteligenta artificiala, autor de carti de specialitate, articole stiintifice, dar si de literatura si poezie, actor, unul dintre cei mai cunoscuti romani din Statele Unite, Marius Stan a acceptat invitatia jurnalistei Mihaela Craciun la „Dincolo de alb si negru", sambata, 14...
O seara Vivaldi in programarea Festivalului International George Enescu, joi, 7 Septembrie 2023. Sempre Vivaldi.
Marti, 05 Septembrie 2023
 Promisiunea unei seri spumoase de muzica baroca, „Sempre Vivaldi”, evenimentul va avea loc joi, 7 Septembrie 2023, incepand cu ora 19, Sala Studio (Teatrul National Bucuresti).
Doua seri de muzica baroca in programarea Festivalului International George Enescu 2023 - „Sempre Vivaldi” - 7 Septembrie si ,,Rameau. Le musicien des rois” - 14 Septembrie.
Luni, 21 August 2023
 Programate in cadrul Festivalului International George Enescu, „Sempre Vivaldi” in seara de 7 Septembrie 2023, ora 19, Sala Studio (Teatrul National Bucuresti) si „Rameau. Le musicien des rois”, in seara zilei de 14 Septembrie 2023, ora 19, Sufrageria Regala (Muzeul National de Arta al...
ProfiArt deschide al saptelea magazin de arta si hobby si al patrulea intr-un centru commercial, dupa ParkLake, ProfiArt Sun Plaza, ProfiArt AFI Cotroceni, in DN1 Value Centre
Joi, 30 Martie 2023
 Compania romaneasca ProfiArt inaugureaza un nou magazin de arta si hobby, situat in DN1 Value Centre, Balotesti. Magazinul are 102 metri patrati si deschiderea sa completeaza strategia de extindere a ProfiArt, care ajunge astfel la sapte magazine in Bucuresti si Ilfov, anunta responsabilii de comunicare.
Mixul online si indoor advertising - cea mai eficienta metoda de a indruma consumatorul catre decizia finala de cumparare
Luni, 09 Ianuarie 2023
 „Consumatorul a devenit fidel promotiilor brandurilor ce au produse la preturi accesibile si pare ca incearca sa cumpere mai ales din proximitate, astfel evitand si consumul de combustibil. Reclamele sunt o sursa de informare asupra preturilor si disponibilitatii anumitor sortimente de produse. Perioada este...
PROFI si Logicor Romania extind contractul de inchiriere pentru aproximativ 52.000 mp din Parcul Logistic Logicor Ploiesti
Miercuri, 14 Decembrie 2022
 Gaetan Pacton, CEO PROFI: „In procesul sustinut de extindere a retelei noastre, apreciem existenta unei baze de parteneri profesionsti care actioneaza in mod consecvent in sprijinul cresterii si calitatii. Logicor Ploiesti se incadreaza in categoria parcurilor logistice pe care le apreciem si, prin urmare, ne...
Cu 9 Milioane euro investiti in noua fabrica de la Reghin, Lactate de Ibanesti, 100% romanesti, se extind national si se pregatesc international
Luni, 12 Decembrie 2022
 Fratii Mircea si David Todoran au preluat afacerea MIRDATOD Prod care comercializeaza brand-ul de la parintii lor in anul 1994, atunci cand au deschis manufactura de branza de la Ibanesti. O afacere in care laptele este adus de la ferma de peste deal, procesat dupa o reteta mostenita de la mama bunicului din partea...
Zaga Brand si Human Made Art lanseaza #BuildingLinksForCommunity ce descopera cladiri care unesc comunitati si contribuie la un viitor curat
Vineri, 18 Noiembrie 2022
 Sub hashtag-ul #BuildingLinksForCommunity, cel mai amplu program cultural romanesc propune
110 milioane de vizitatori pe an expunere in campaniile indoor advertising Brand Management
Marti, 15 Noiembrie 2022
 La 18 ani de activitate, Brand Management, lider pe piata de afisaj indoor din Romania, a tras linie si a totalizat 250.000 mp expunere, 2.700 campanii, respectiv o audienta de 75% din totalul populatiei urbane a Romaniei si anunta planuri de dezvoltare in 10 piete din strainatate in urmatorii 5 ani, printre care...
Romanii si platile cu cardul. Cine sunt si ce obiceiuri de consum au utilizatorii din Romania. Studiu Cognition.
Joi, 03 Noiembrie 2022
 In pregatirea Black Friday si in contextul unei cresteri in ansamblu a platilor cu cardul, Cognition a derulat un studiu amplu asupra consumatorilor romani cu varste cuprinse intre 18 si 75 ani, din mediul urban si rural, pentru a vedea cine sunt si ce prefera sa achizitioneze in aceasta perioada.
Designul interior personalizat intra in competitie internationala. ANTALIS INTERIOR DESIGN AWARD 2022
Marti, 04 Octombrie 2022
 Parte din grupul japonez Kokusai Pulp & Paper, cu...
Licitatia Alpin 57 Lux, castigata de Cheil | Centrade. Cu noul partener de comunicare lanseaza campania Dezgheata copilul din tine! pentru Fulg de Nea
Luni, 03 Octombrie 2022
 Agentia de comunicare integrata si data intelligence Cheil | Centrade, hub-ul pentru Europa de sud-est al retelei Cheil Worldwide, devine, in urma unui proces competitiv de pitch, noul partener pentru servicii de comunicare integrata al Alpin 57 Lux, o companie cu peste 30 de ani de traditie pe piata locala in...
Promotiile la alcool au batut tot. 2 din 5 campanii din lanturile de magazine prezente in Romania au fost pentru bauturi alcoolice. Raport Mercury360, 2021.
Miercuri, 31 August 2022
 In 2021, campaniile promotionale au mentinut ritmul impus de valurile pandemice si au avut o frecventa intensificata in perioadele cu restrictii mai putine, pe perioada de vara, conform unui raport al companiei de comunicare si servicii de marketing Mercury360
1 2 3 4 5 »