Rezultatele cautarii dupa : "difuzare"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Medicamentele urmate de suplimentele alimentare si lanturi de magazine au dominat piata de publicitate, in decembrie 2023. Cercetare MediaTrust.
Vineri, 19 Ianuarie 2024
Conform datelor pe baza Tarifelor Lista – Rate Card, furnizate de Admonit, platforma mediaTRUST pentru monitorizarea reclamelor, in intervalul monitorizat s-au difuzat peste 612.000 de spoturi publicitare, iar cheltuielile totale de publicitate au fost de peste 820 milioane euro rate card.
Catena, Profi, Kaufland, Penny si Dr. Max in Top 5 cele mai vizibile branduri monitorizate in saptamana 13-19 martie 2023. Cercetare mediaTRUST.
Vineri, 24 Martie 2023
 Parte a Institute of Media Monitoring (IMM) din Polonia, mediaTRUST Romania, compania de monitorizare media cu capital privat cu cea mai indelungata experienta pe piata si cel mai vast portofoliu de client din Romania
Un nou concurent pe piata televiziunilor de sport si entertainment.SRTv a aprobat infiintarea canalelor TVR SPORT si TVR FOLCLOR.
Luni, 20 Februarie 2023
 Consiliul de Administratie (CA) al Televiziunii Romane a aprobat infiintarea a doua noi canale: TVR SPORT si TVR FOLCLOR, in sedinta care a avut loc joi, 16 februarie, la Timisoara. Decizia a fost luata cu 11 voturi „pentru” si doua voturi „impotriva”.  
Jocurile Olimpice Beijing 2022, la TVR. Evenimentul va reuni 90 de comitete olimpice nationale, iar numarul atletilor in concurs a ajuns la 2.900.
Luni, 31 Ianuarie 2022
 De peste 50 de ani, Televiziunea Romana transmite Jocurile Olimpice, iar traditia continua si in 2022, din 4 pana in 20 februarie. 109 evenimente sportive la 15 discipline din 7 sporturi - patinaj (patinaj artistic, patinaj viteza si patinaj viteza pe pista scurta), schi (schi alpin, schi fond, schi acrobatic,...
Vodafone inoveaza experienta TV cu noul serviciu Vodafone TV si introduce noi oferte de servicii convergente sub umbrela Vodafone ONE
Luni, 21 Septembrie 2020
 Vodafone TV aduce utilizatorilor din Romania o experienta de televiziune si divertisment complet noua: primul mediabox 4K ce imbina interactivitatea, aplicatiile de streaming si cablul digital, cea mai bogata oferta de continut, flexibilitate si control cu ajutorul functiilor avansate si o adevarata experienta...
Revistele Burda la chioscuri pe perioada pandemiei, dar in tiraj diminuat. Toate abonamentele onorate.
Vineri, 03 Aprilie 2020
 Incepand cu luna aprilie 2020, BURDA ROMANIA va publica in format print toate titlurile sale lunare – Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, National Geographic, Ioana, Auto, Motor si Sport, Gradina mea de vis, Burda Style, Sanatatea de azi, Practic in bucatarie, Practic Sudoku, Ioana Sudoku, Practic Integrame...
,,Izolati in Romania'' si ,,Adevaruri despre trecut'' revin cu sezoane noi la TVR 1
Marti, 01 Octombrie 2019
„Fiindca Izolati in Romania e o cautare. Si iti asumi ca nu stii drumul sau ce e la capat. E cumva si o mare bucurie! Peste tot, oameni care vor sa ajute. Emisiunea aceasta nu e doar o serie tv, e o stare inspre bine, pornita de oamenii simpli si blanzi, de la capatul potecilor”, spune Dite Dinesz, realizatoarea seriei Izolati in...
Prima expozitie de fotografii salvate pe Instagram cu #CronicariDigitali
Luni, 18 Martie 2019
 Reuniti sub sloganul ”Impreuna facem viral patrimoniul cultural”, vernisajul organizat de catre  Zaga Brand, a reunit peste 500 de vizitatori.
Emisiunea Legile Afacerilor intra pe Profit. Din 4 Octombrie ora 21:00, online si in retelele UPC si Digi
Luni, 24 Septembrie 2018
 Emisiunea moderata de Andrei Cristea intra pe televiziunea Profit.ro, recent aparuta in portofoliul companiei care detine licentele Look TV, Look Plus precum si canalele HD ale celor doua posturi, este receptionata in toata tara, cu acoperirea nationala data de retele de cablu UPC si Digi
Biroului Roman de Audit Transmedia (BRAT) isi schimba identitatea la aniversarea de 20 de ani
Joi, 13 Septembrie 2018
 Infiintat in februarie 1998, printr-un proiect al fundatiei Freedom House de catre 33 de membri fondatori, Biroului Roman de Audit Transmedia (BRAT) s-a numit initial Biroului Roman de Audit al Tirajelor si a avut ca obiectiv, pentru inceput, verificarea independenta si obiectiva a cifrelor de difuzare ale...
Spotul Friends  TBWA #zidsifacut a ajuns la 1,5 Milioane de vizualizari in doua luni dupa lansare
Marti, 31 Iulie 2018
 Un videoclip de 2 minute si jumatate pe o coloana sonora hip-hop, dar cu versuri si rime din jargonul meseriasilor. «Glet Rich or Die Tryin’ #zidsifacut» a devenit rapid viral, adunand 1,5 milioane de vizualizari pe Facebook si YouTube la mai putin de doua luni de la lansare.
Burda distribuie prima metoda de fitness creata de un roman si aprobata de Men's Health SUA.
Luni, 16 Aprilie 2018
Florin Cujba vine in sprijinul pasionatilor de sport si alimentatie sanatoasa cu „Metoda Eleven”, carte ce va fi distribuita prin editura Burda si va avea editie limitata de 5000 de exemplare la pret early bird, dupa care se va gasi in format online pe...
15,6 puncte de rating si 45,6% cota de piata in publicul comercial pentru Romanii au talent
Luni, 02 Aprilie 2018
 Pe intreaga durata de difuzare, la nivel national, peste 2.9 milioane de telespectatori au urmarit spectacolul Pro TV
1 din 2 romani din publicul comercial raman pe Romanii au Talent (Pro TV). Cota de piata de 47,6%
Luni, 26 Martie 2018
 Cea de-a sasea editie a sezonului 8 Romanii au talent a fost lider de audienta pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, show-ul a inregistrat 19.3 puncte de rating si 47.6% cota de piata (market share )
Inca o seara in care 1 din 2 romani din publicul comercial s-au uitat la Pro TV
Sambata, 03 Martie 2018
 Romanii au talent! a inregistrat 19.6 puncte de rating si 49.7% cota de piata pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani.
1 din 2 romani din publicul comercial au vazut Romanii au Talent!
Sambata, 17 Februarie 2018
Potrivit cifrelor furnizate de reprezentantii de relatii publice Pro TV, pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, show-ul a inregistrat 20.4 puncte de rating si 50.4% share, de peste cinci ori mai mult decat postul de televiziune clasat pe locul doi,
1 din 4 romani din publicul comercial s-au uitat la INNA in Vocea Romaniei ( Pro TV)
Sambata, 09 Decembrie 2017
Semifinala Vocea Romaniei a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 8 puncte de rating si 24.1% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani,
Aproape 3 din 10 romani din publicul comercial au construit audienta Visuri la cheie (Pro TV)
Joi, 09 Noiembrie 2017
 Potrivit datelor de audienta citate de Pro TV, postul a a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 10.8 puncte de rating si 28.8% share pe segmentul publicului comercial
Aproape 1 din 4 romani au fost Pro Vocea Romaniei, cu 3% market share peste urmatorul clasat
Marti, 07 Noiembrie 2017
Potrivit reprezentantilor de relatii publice Pro TV, a treia runda a Confruntarilor de la Vocea Romaniei a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 8 puncte de rating si 22.8% share pe segmentul publicului comercial
O casa pentru 1 din 3 romani din publicul tv comercial de la Visuri la cheie (Pro TV)
Joi, 19 Octombrie 2017
 A sasea editie Visuri la cheie a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 11.9 puncte de rating si 31.5% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani
1 2 3 4 5 »