Rezultatele cautarii dupa : "dan draghicescu"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Luni, 02 Martie 2009
											
											 Noua campanie Cappy Tempo este comunicata din 14 februarie la nivel national pe principalele canale TV si prin materiale la punctul de vanzare
										Vineri, 12 Octombrie 2007
											
											Campania „Caldura de acasa” pentru ButanGas este semnata de Grey Bucuresti si include tactici de comunicare ATL: print, TV si radio
										Joi, 03 Mai 2007
											
											Sub sloganul "Music. The ClickNet way.", serviciul de Internet de banda larga oferit de Romtelecom este sponsorul principal al evenimentului muzical Underlondon, format din patru evenimente muzicale care se vor desfasura pe parcursul anului 2007
										Marti, 13 Martie 2007
											
											Romtelecom si Grey Worldwide România au realizat un nou spot TV pentru campania de primavara ClickNet Express, promotie care se desfasoara în perioada martie – mai 2007 pe principalele canale TV, presa, cinema, radio, Internet si OOH, dar si pe canale neconventionale (emailing prin TVC)
										Vineri, 07 Octombrie 2005
											
											Campania ce comunica noua optiune de tarife reduse cu 25% pentru convorbirile fix-mobil este semnata de Grey Worldwide si se va difuza in urmatoarele 3 luni pe televiziune radio, presa scrisa si internet
										Marti, 21 Februarie 2006
											
											Declaratia lui Paul Renaud, Director de Marketing Romtelecom a fost facuta la lansarea noii campanii “Numere Favorite” semnata de Grey Worldwide Romania
										Miercuri, 15 Noiembrie 2006
											
											Grey si Romtelecom au dezvoltat noua campanie publicitara "ClickNet vine peste tine care", ce urmareste sa consolideze imaginea marcii ClickNet, potrivit agentiei, comunicând în acelasi timp si cea mai recenta promotie pentru ClickNet Express, plecând de la viteza de 2,5 Mbps
										Miercuri, 18 Octombrie 2006
											
											Campania de comunicare care marcheaza lansarea pe piata româneasca a noii game de minirulade Roll4Ever de la Vel Pitar a fost lansata pe 14 octombrie 2006 si cuprinde spotul TV "Atractie", machete de presa, Internet si POSM-uri
										Joi, 31 Mai 2007
											
											Campania "Da, e gratis!" ce promoveaza pentru abonamente Romtelecom oricate minute gratis intre 6 seara si 8 dimineata si in weekend, se desfasoara pe principalele canale de comunicare pe parcursul a doua luni, incepand cu 28 Mai
										Joi, 14 Septembrie 2006
											
											În noua campanie semnata de Grey Worldwide, Romtelecom arunca pe piata "viteza mai mare si preturi mai mici" spune Alfred Borcan, Brand Marketing Manager, campania fiind derulata în perioada septembrie – octombrie 2006  pe principalele canale TV, presa, cinema, radio, Internet si OOH 
										Duminca, 25 Iunie 2006
											
											Grey Worldwide Romania semneaza noile spoturi dupa ce contul a fost castigat in urma unei licitatii de publicitate desfasurate luna martie, campania fiind derulata in media de agentia de media Optimedia
										Joi, 29 Septembrie 2005
											
											Semnata de Grey Worldwide, noua campanie de imagine ce se deruleaza pana la sfarsitul anului, contine un spot de 60 de secunde, unul dintre putinele de aceasta dimensiune prezentate publicului roman, spune agentia de publicitate
										Joi, 09 Martie 2006
											
											Agentia de publicitate Grey Worldwide Romania a tras filmul noului spot de imagine "Intrecerea fantastica" pentru Romaqua Group cu regizorul Randall Cook, cunoscut pentru efectele speciale din filmele "Stapanul Inelelor" si "King Kong"
										Vineri, 18 August 2006
											
											Sub titlul "Tu cui ai da 3 masini?", Grey Worldwide România a semnat promotia estivala Golden Brau care a pus sub capace patru mari premii constând în câte patru Skoda Octavia, valoarea totala a premiilor fiind de 600.000 de euro
										Miercuri, 22 Februarie 2006
											
											Group Brand Manager-ul Heineken motiveaza alegerea site-ului www.championsplanet.ro  ca suport principal de comunicare al campaniei Heineken "Welcome to Champions Planet" derulate de Grey Worldwide Romania (ATL, BTL) si Mediacom (media) in perioada 15 februarie – 1 mai 2006
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								













