Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 23 Martie 2023
Noul biberon Philips Avent Natural Response imita forma si comportamentul sanului mamei. Tetina Natural Response sustine ritmul unic de hranire al bebelusului, lasandu-i acestuia controlul asupra alimentatiei;
Vineri, 14 Noiembrie 2014
Pornind de la imaginea cosului de rufe plin de rufe, agentia Ogilvy & Mather pune la treaba monstruleti pentru statiile de calcat Philips PerfectCare.
Joi, 09 Aprilie 2009
Numirea si onoarea acordata lui Francine Cousteau vine odata cu anumite prerogative, printre care „promovarea Deltei Dunarii si interesele acestei regiuni la nivel european si...
Joi, 09 Octombrie 2008
In urma evenimentului de lansare a unui program de adoptii spirituale s-au strans donatii in valoare de aproximativ 25.000 de euro.
Vineri, 13 Iunie 2008
Pus de Cap (creatie) si Next (media), Dorel sapa pentru a opta oara pentru Unirea, de data aceasta pe un santier arheologic
Marti, 25 Martie 2008
Campania se deruleaza la ProTV, Antena 1, Kanal D, Etno TV, Taraf TV, OTV, Sport.ro, Telesport, TVR 1 si TVR 2.
Marti, 04 Martie 2008
Agentia de publicitate Next Advertising a semnat prima campanie de imagine realizata pentru The Money Channel, care ii indeamna pe cei care nu inteleg limbajul de lemn de business sa ia lectii de afacereza
Joi, 24 Ianuarie 2008
In urma unei licitatii, Next Advertising a devenit agentia de comunicare a brand-ului The Money Channel
Luni, 06 August 2007
La finalul primului modul destinat tinerilor cu experienta limitata in marketing si comunicare, sefa de promotie a fost desemnata Irina Izota – Brand Manager Toyota Romania, in ordinea mediilor generale urmand: Carmen Oprea (Mercury 360), Elena Zloteanu (Hochland Romania), Iuliana Dragomir (GMP Advertising) si Daciana Negoita (Next Advertising)
Marti, 20 Iunie 2006
Campania Biborteni se deruleaza pe TV, print si POSM-uri, iar productia celor 5 spoturi TV, unul de 30 de secunde si 4 de 20 de secunde, s-a ridicat la aproximativ 140.000 EUR
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: