Rezultatele cautarii dupa : "cristian tudor popescu"
Ordonare dupa: data / relevanta  
AJR, impotriva amendarii Legii dreptului de autor in mass-media
Marti, 07 Aprilie 2009
 Intr-un apel inaintat Guvernului semnat de presedintele asociatiei, Cezar Ion, si Colegiul Director format din Ovidiu Nahoi, Dan Horatiu Popa, Cristian Tudor Popescu, Stefan Radeanu,...
“Presa scrisa este muribunda Cristian Tudor Popescu, sau “Ziarele nu au murit si nu vor muri Catalin Tolontan ?
Marti, 27 Ianuarie 2009
 Doi oameni de a caror relevanta in presa scrisa nimeni nu mai trebuie convins, creioneaza diferit viitorul presei scrise, fiecare cu argumentele sale in doua interviuri in...
Gandul a inrosit, ieri, Internetul
Marti, 27 Noiembrie 2007
Cotidianul national din grupul Media Pro condus de Cristian Tudor Popescu a inregistrat, ieri, recordul de vizitatori pe Internet de la lansare si pana in prezent: 48.129 unici/zi conform Trafic.ro, peste Jurnalului National - 47,084, Adevarul - 39,694, Romania Libera - 33,001 si Cotidianul - 38,711
„Presa si New Media în dialog cu viitorul”, pe ultima suta de metri
Marti, 25 Septembrie 2007
Astazi este ultima zi de inscrieri la Conferinta Inovatia in Media organizata de Media Management Institute si Freedom House va avea loc in data de 11 octombrie 2007, eveniment care se va bucura participarea World Association of Newspapers, IFRA, Clubul Roman de Presa, Centrul pentru Jurnalism Independent, Asociatia Patronala a Editorilor Locali, precum si personalitati de prima mana din...
Artileria grea din media si publicitatea romaneasca participa la cel mai important summit din ultimii 15 ani
Marti, 14 Iunie 2005
Sase conferinte si doua workshop-uri vor strange maine (15) si joi (16) la "ARBOmedia Annual (re)Source" 2005 cea mai relevanta participare a mediei si publicitatii romanesti
Gandul are identitate vizuala si design de ziar de la Grapefruit
Miercuri, 04 Mai 2005
Agentia de consultanta pentru branding si design interactiv va continua sa spijine efortul ziarului de dezvoltare a unei identitati de brand puternice si consecvente