Rezultatele cautarii dupa : "competitor"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Vodafone Romania si UPC isi unesc oficial fortele pentru o Romanie mai bine conectata
Joi, 01 August 2019
 Echipele reunite pot lucra, acum, impreuna pentru dezvoltarea celor mai bune solutii si servicii pentru clientii din Romania
 Comunica full services auto de 30 mln. euro pe an. Alina Melescanu, Marketing & PR Manager la New Kopel Group
Luni, 17 Octombrie 2016
 „Romanul isi spala masina periodic, o parfumeaza, isi face poze cu ea (zambeste). Asa se explica de ce piata de leasing operational din Romania se afla la un nivel scazut in comparatie cu pietele vest europene. Asta insemna 19% din totalul de masini noi inregistrate intr-un an comparativ cu 30% , chiar 75%,...
Ruxandra Ion, interviu in exclusivitate in publicatia britanica de continut C21media
Miercuri, 11 Mai 2016
 Ruxandra Ion, consultantul pe zona de continut a recent lansatului post al Intact Media Group, Happy TV, a raspuns intrebarilor publicatii britanice C21media. Revista livreaza specialistilor de media informatii privind continutul secolului 21, strategie care a inspirat si numele publicatiei.
71 Miliarde USD si 68% din publicitate la 5 furnizori de digital.Top 30 Global Media Owners, de Zenith.
Vineri, 15 Mai 2015
 5 furnizori de digital exclusiv - Google, Facebook, Baidu, Yahoo si Microsoft, care au generat 71 Miliarde USD in venituri media, ceea ce reprezinta 68% din tot consumul global de publicitate la nivel mondial, potrivit Top 30 Global Media Owners oferit de ZenithOptimedia, din care face parte si Zenith Romania.

“A incalcat legea concurentei. Reactia TheGroup “despre minciuni
Joi, 26 Februarie 2015
 
Retrospectiva audientelor Pro TV 2014
Luni, 05 Ianuarie 2015
 Avatar a fost cel mai urmarit film al ultimilor 11 ani in Romania, Romanii au talent a stabilit un record de exceptie pe piata televiziunilor comerciale - 59.1% share, audienta medie in Prime Time de 9.5 puncte a fost cea mai buna din ultimii 10 ani
Se face sau nu? PROFI: Bonjour Carrefour!
Joi, 16 Octombrie 2014
Cat de glumet poti sa fii atunci cand, in fata magazinului Carrefour, nou venitul Profi afiseaza ostentitv indicatii despre pret "mai ieftin", ramane de vazut. 
A lasat Kubis, pentru Infinit. Shuja Shaikh a ales “cea mai mare agentie digitala independenta.
Vineri, 13 Septembrie 2013
 Fost manager la Kubis Interactive, Shuja Shaikh a ales sa fie Managing Partner la Infinit Solutions

Competitori in aceeasi reclama? Radu Nicolae despre Profi & Lidl, Pepsi & Cola, Dosia & Rex, Connex & Dialog
Miercuri, 22 Mai 2013
 Cu 20 de ani in comunicare Radu Nicolae analizeaza cazuri de alaturare mai mult sau mai putin explicita a unor competitori in reclame: Profi & Lidl, Pepsi & Cola, Dosia & Rex, Connex & Dialog
Realitatea Tv: Vintu vinde lui Elan Schwartzenberg. Sebastian Ghita vinde publicitatea prin Mihai Craiu.
Marti, 03 Mai 2011
 La doar o zi dupa ce ieri, 2 mai, Ioana si Ionut Vintu anunta cedarea partilor din Realitatea lui Elan Schwartzenberg, astazi (3 mai), managerul  postului de televiziune, Sebastian Ghita, a anuntat ca  vanzarile televiziunii vor fi reprezentate de Media Consulta International, incepand de luni cu 9 mai.
Divort cu scantei intre Monitorul de Suceava si Arbomedia, pe motiv de casnicie cu Obiectiv
Joi, 22 Aprilie 2010
 Dupa 7 ani de casatorie si volume de publicitate intre 50.000 si 180.000 EUR pe an, Monitorul de Suceava si ARBOmedia se despart, motivul fiind legat de cea mai recenta colaborare a regiei cu Obiectiv de Suceava

 

Motivele schimbarii Business Standard: format mare, tipar color, costuri si timp
Miercuri, 23 Septembrie 2009
 „Motivele schimbarii noii forme grafice ale Business Standard sunt legate de un format care ne permite sa tiparim tot ziarul color, de costuri si de o mai mare flexibilitate...
Vlad Stan pleaca din managementul Vodanet, dar ar putea vinde si 40% din companie
Luni, 03 Decembrie 2007
Potrivit unor surse pesimiste din piata, valoarea Vodanet ar fi cuprinsa intre 3 si 5 Mil. EUR, in timp ce voci mai optimiste dau ca valoare a unei posibile tranzactii si cifre apropiate de 10 Mil. EUR, in functie de dorinta actualului investitor majoritar in companie, controlat de NCH Advisors, de a vinde, sau nu, partea sa din afacere
“Femeia de azi” sare la gatul „Libertatii pentru Femei”
Marti, 09 Octombrie 2007
Saptamanalul "femeia de azi" a atins, in luna august 2007, vanzari de aproape 150.000 de exemplare pe editie (conform BRAT citat de editori), peste vanzarile “Libertatea pentru femei”, publicatie care, potrivit  BRAT vindea in iunie 137.545 copii pe editie si, conform sondajelor la chiosc efectuate de Departamentul de Distributie al Sanoma Hearst Romania,...
Alexandra Tinjala (Sister & Co) despre Effie: Se poate face performanta si cu unelte mici si instrumente modeste
Vineri, 06 Aprilie 2007
"Pe scurt, aveam un buget mic pentru premii, de doar 50.000 de Euro, fata de 3.000.000 Euro, cat a avut principalul nostru competitor", sustine Alexandra Tanjala, fondatoarea Sister&Co, agentie care a castigat un Silver Effie pentru Bucegi
Mazda estimeaza triplarea vânzarilor
Luni, 15 Ianuarie 2007
Responsabilii marcii considera Romania ca fiind tara cu cel mai mare potential din regiune si anticipeaza ca anul acesta vânzarile vor ajunge la 1,250 unitati si o cota de piata de 1,2 - 1,4 % fata de cele  376 de unitati comercializate în 2006 care au reprezentat 0,3 % din piata
PepsiCo, lider pe Cola in Romania
Joi, 29 Iunie 2006
Conform Raportului Canadean, pe primul trimestru din 2006, PepsiCo este lider in Romania pe segmentul bauturilor racoritoare de tip Cola, cu crestere a vanzarilor de 25.2%, fata de primul trimestru al anului 2005
Marijana Popescu today: Media Today
Joi, 18 Mai 2006
General Manager la Media Today astazi, ea are carti de vizita din 1991 - 1993 de Graffiti BBDO - Media Director, din 1993 – 2000 Creative Media - General Manager, 2000 – 2004 MediaPlan - Deputy General Manager si 2004 – 2006 ISM Media Division - General Manager
Dragos Stanca: Revista APROPO este un format total nou pentru piata romaneasca
Marti, 11 Aprilie 2006
Oficialii PubliMedia sunt de parere ca noul bilunar glossy de 'celebrity news' APROPO nu are un competitor direct pe piata romaneasca de publishing si mizeaza pe o audienta de 200.000 de cititori pe editie in 2006 si respectiv 270.000 de cititori, in 2007
Arctic Diffusion - eaza frigider european
Luni, 11 Iulie 2005
Campania de comunicare din Romania este semnata de Odyssey Communications, media este investita de Media Investment iar campania de PR se face pe relatiile publice ale Image Promotion
1 2 »