Rezultatele cautarii dupa : "clisee"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Marti, 07 Decembrie 2021
											
											 Cu ocazia implinirii a 30 de ani de activitate in domeniul auto, Eurial anunta rebranding-ul la nivelul intregului grup si raporteaza o crestere de 15% YTD pe segmentul de SUV-uri si 12% vanzari de vehicule electrice
										Marti, 27 Octombrie 2015
											
											 
											
											
										Miercuri, 08 Aprilie 2015
											
											 Potrivit oamenilor de creatie condusi de Marius Rosu, originalitatea campaniei consta in prezentarea statuilor in ipostaze noi, „descoperite”, intr-o maniera atipica pentru comunicarea uzuala din industria de turism & travel,
										Luni, 12 Martie 2012
											
											 „Ce cred este ca agentia/ clientul/ casa de productie/ „cinedraculuiafacut-o” incearca sa se dea mai interesanta si sa profite de valul de interes”, mai spune Adrian Preda, Creative director la MRM Worldwide.
										Marti, 13 Decembrie 2011
											
											 „Scopul proiectului solicitat de URSUS Breweries a fost de a oferi chipul puternic si reprezentativ al Romaniei de azi”, spun reprezentantii de relatii publice ai campaniei.
										Miercuri, 08 Octombrie 2008
											
											Golden Drum jurizeaza cu „un om care nu a fost niciodata implicat in procesul creativ” dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Ema Prisca - Creative Director, Graffiti BBDO, si...
										Joi, 11 Octombrie 2007
											
											Intr-o campanie GMP, Alexandra Gatej - Presedintele Unilever South Central Europe,  a devenit eleva IAA School dupa ce, in prima etapa de promovare a IAA School, campania i-a avut drept protagonisti pe Mihai Ghyka – General Manager al InBev Romania SA si Radu Florescu -  CEO Saatchi & Saatchi.
										Vineri, 07 Aprilie 2006
											
											Noua executie purtand semnatura Leo Burnett este centrata pe sloganul  "Prigat. Mai mult fruct. Mai multa energie" urmeaza spoturilor "Cainele", "Pescarul" si "Trambulina"
										Vineri, 03 Martie 2006
											
											Romanita Oprea si Anca Rancea, doi redactori de marketing si publicitate la revistele Campaign si Biz, au ales sa lucreze pentru emisiunea care va fi difuzata la TVR2, in fiecare sambata seara de la ora 20:30
										Miercuri, 08 Iunie 2005
											
											Campania semnata de Lowe & Partners si derulata pe media cu Initiative vrea sa mai indrepte din procentul de 93% dintre romani care discrimineaza, constient sau nu
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								








