Rezultatele cautarii dupa : "casa si gradina"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Plecare dupa 7 ani la revistele achizitionate de Burda. Ruxandra Chiurtu paraseste marketingul editorului.
Joi, 24 Aprilie 2014
 In ultimii sapte ani, Chiurtu s-a ocupat de National Geographic, National Geographic Traveler, Casa si gradina, Villa Design, FEMEIA, Femeia de Azi, Sanatatea de Azi, Bucataria de Azi, Mamica de Azi, Miresici, Mami si Beau Monde.
Campanie tactica La Fantana Home, de Cohn & Jansen | Ashley & Holmes
Joi, 17 Iulie 2008
Campania se desfasoara in presa: Jurnalul National, Cotidianul, Ziarul Financiar - Dupa afaceri, Business Magazin, Capital, Academia Catavencu, Biz, Tabu, Ce sentampla doctore, Good Homes, Casa si Gradina, The One.
Marie Claire vrea peste 1 milion EUR
Joi, 17 Aprilie 2008
„Ne propunem ca anul acesta sa fim cel mai mare publisher de reviste din Romania, iar Marie Claire cu siguranta va contribui la acest lucru alaturi de celelalte titluri din portofoliu”, a afirmat, pentru...
FHM se autopozitioneaza ‚cea mai vanduta revista pentru barbati din Romania’
Joi, 27 Martie 2008
Conform editorilor, FHM a inregistrat anul trecut o medie lunara a vanzarilor de 20.343 de exemplare depasind titluri cum sunt Playboy, Men's Health sau Maxim.
Feminis are 150.000 EUR pentru cumparaturi pe Internet
Miercuri, 12 Martie 2008
„In acest moment avem un buget de aproximativ 150,000 E pentru achizionarea a diverse situri din zona casa&gradina, dieta&fitness, ingrijire..si altele”, a afirmat, pentru AdPlayers, Val Voicu...
Sanoma Hearst lanseaza o colectie de decoratiuni Casa si gradina
Marti, 26 Iunie 2007
Trase intr-un tiraj de 30.000 exemplare florile autocolante se vand numai impreuna cu editia de iulie-august a revistei Casa si gradina, la pretul de 7,9 lei si reprezinta inceputul unei serii de produse proprii ce va purta semnatura revistei de la Sanoma Hearst
Sanoma Hearst lanseaza colectia de toamna-iarna Harper’s BAZAAR
Luni, 07 Mai 2007
"Mare parte dintre producatorii, importatorii si distribuitorii de marci premium si super premium si-au rezervat deja spatii (pagini de publicitate n.r.) in primele editii ale revistei", afirma Cezar Burlan, Director Vanzari Publicitate la Sanoma Hearst Romania care spune ca printre clienti se afla deja Estee Lauder, Breguet, BLANCPAIN, Omega, Gucci, L’Oreal, Peroni, Furla
Casa si gradina în 3 luni de campanie
Marti, 26 Septembrie 2006
Sanoma Hearst România a început promovarea pentru Casa si Gradina, campania pentru cel mai recent titlu din  portofoliu care se va lansa astazi pe piata fiind realizata in-house si derulata de agentia Optimedia
SHR lanseaza Casa si gradina
Marti, 05 Septembrie 2006
La un pret de coperta de 5,9 lei si 2.500 EUR tarif lista pentru o pagina de publicitate, titlul Sanoma Hearst România al carui prim numar (octombrie) va fi pe piata în 26 septembrie, apartine ariei de home & deco si va prelua si adapta pentru piata romaneasca conceptul revistei VT Wonen, din portofoliul Sanoma, liderul segmentului de piata în Olanda
Burda Romania se poate lauda cu cel mai eficient mesaj
Marti, 14 Februarie 2006
Potrivit reprezentantilor trustului, Practic in Bucatarie are un cost de 3,5 euro per mia de cititori (CPT),  3,7 euro Practic Idei pentru casa, gradina si apartament, iar Casa Lux 9 euro
Burda Romania a preluat Casa Lux
Miercuri, 17 August 2005
Estimata la cateva milioane de euro, tranzactia face concernul german noul proprietar al publicatiilor Casa Lux, Casa de Vacanta, Practic in bucatarie, Practic - Idei pentru casa, gradina si apartament, Draga Mea si Carticica Draga Mea pentru copii, precum si Colectia Carticica Practic(a )