Rezultatele cautarii dupa : "campania"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Luni, 22 Mai 2006
											
											Cele 120 lucrari inscrise la sectiunea Cel mai bun PRINT intr-o Categorie (G) din cele 305 de inscrieri Ad’Or 2006
										Luni, 22 Mai 2006
											
											Cele 80 lucrari inscrise la sectiunea "Cel mai bun spot TV intr-o Categorie” (F) din cele 305 de inscrieri Ad’Or 2006
										Vineri, 30 Martie 2007
											
											Effie Awards Romania 2007 si-a desemnat aseara, la clubul Bamboo din Bucuresti, castigatorii si finalistii festivalului de eficienta in publicitate din acest an
										Vineri, 20 Mai 2005
											
											Gasiti aici cele mai bune locuri pentru a vedea gratuit filmul inscrierilor in festival, pe orice calculator bine infipt la internet
										Luni, 09 Decembrie 2013
											
											 Campania ”Why don’t you come over?” realizata de GMP Group (GMP Advertising, WEBSTYLER si GMP PR) impreuna cu Mediafax Group a castigat Grand Prix la categoria PR, editia 2013 a competitiei Eurobest, fiind singurul Grand Prix romanesc castigat anul acesta.
										Marti, 17 Decembrie 2013
											
											Semnata de Gollin Harris si Medic One (Interpublic), campania de constientizare cu privire la metodele contraceptive a fost dublu premiata in Sectiunea PR,...
										Marti, 17 Mai 2005
											
											Campania Baxi Romania se deruleaza sub sloganul “Confortul nu e un lux” si isi propune sa redefineasca notiunea de confort termic si deruleaza media prin ZenithMedia
										Luni, 24 Aprilie 2017
											
											Campania #Catalogul2017 se deruleaza atat in media traditionala - pe TV, radio si outdoor, cat si in new media -  Facebook, Linkedin si Youtube.
										Luni, 21 Noiembrie 2005
											
											Lansarea biscuitilor Merlin marcheaza intrarea  companiei Elite in segmentul categoriei de produse alimentare
										Luni, 23 Ianuarie 2006
											
											Campania "Vito si tu la cota 19.900", pentru modelul Mercedes-Benz Vito de la AUTO ROM, este o replica la "Vito cu vedere la vacanta" din vara lui 2005
										Miercuri, 08 Mai 2024
											
											 Campania care isi propune sa demonstreze ca „Fara Volks, nu exista Wagen” urmeaza sa fie adoptata la nivel global si sa ajunga la publicul de pe mai multe piete din vara anului 2024.
										Luni, 13 Aprilie 2009
											
											 Campania de promovare Generali Asigurari pentru oferta speciale de asigurare completa a locuintei, varianta EUROCASA Completa Plus, a fost facut de Concepto Concepto –...
										Miercuri, 28 Octombrie 2009
											
											 Campania “Soundproof City” realizata pentru noul Sony Ericsson Walkman a castigat un trofeu in categoria Press si un altul in categoria Poster. La executiile finale a...
										Luni, 29 Mai 2006
											
											Derulata sub sloganul "Black Sea Forum – Charting Bright Ideas", campania se desfasoara pe BBC World , Wall Street Journal, Newsweek, Financial Times si este realizata cu sprijinul Friends Advertising - agentie de creatie, Thor Systems  -firma consultanta, productia fiind semnata de Media Pro Pictures
										Vineri, 18 Noiembrie 2005
											
											Sub numele generic "Familia boabelor de cafea de calitate superioara", campania a fost lansata pe 10 noiembrie si cuprinde o macheta de presa si doua spoturi TV
										Luni, 23 Februarie 2009
											
											 Campania s-a desfasurat in perioada 15 octombrie 2008 – 31 ianuarie 2009
										Luni, 14 Decembrie 2009
											
											Cea mai buna lansare PR a anului 2009 din Europa a fost considerata campania Lipton Raspberry, creata de GMP PR pentru Pepsi Lipton International
Joi, 20 Septembrie 2007
											
											Cu un buget de 2 Mil. EUR pentru comunicarea Fondului de Pensii Aripi, campania „Semnaturi importante în viata ta”, va cuprinde, pe lânga spotul TV difuzat pe noua posturi de televiziune, si adaptari pentru spot radio, machete de presa si outdoor
										Miercuri, 18 Aprilie 2007
											
											Campania de brand are mesajul "Money Express. Accelereaza succesul" si, pentru componenta de media, comunicarea saptamanalului din Grupul Realitatea - Catavencu beneficiaza de 3 spoturi TV, 2 spoturi radio si 3 machete, la care se adauga o campanie de abonare gratuita prin SMS si expunere / sampling in centre de business, banci, cafenele selecte, locuri de dejun din zonele de business
										Marti, 05 Aprilie 2005
											
											Promotia “Winchester indeplineste 333 de dorinte!” dezvoltata de Brands&Bears a avut doar POSM si presa locala
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















