Rezultatele cautarii dupa : "bond"
Ordonare dupa: data / relevanta  
James Bond, No Time to Die, joaca in noua campanie DHL, semnata de agentia 180 Amsterdam
Luni, 06 Septembrie 2021
 Inainte de lansarea noului film James Bond, No Time to Die, compania lider in servicii de logistica DHL a lansat o noua campanie cu agentia 180 Amsterdam, sarbatorind parteneriatul de lunga durata si prezentand esenta unor servicii de livrare excelente
Lansarea ,,No Time To Die va fi precedata de podcastul oficial James Bond si o noua serie de podcasturi pe toate platformele principale
Miercuri, 30 Septembrie 2020
 No Time To Die, a carei lansare va avea loc in cinematografele din intreaga lume in noiembrie, va fi precedata de podcastul official James Bond si o noua serie de podcasturi cu Daniel Craig, Rami Malek, Léa Seydoux, Lashana Lynch, Jeffrey Wright, Naomie Harris si producatorii Michael G. Wilson, Barbara...
Cinema City a deschis peste 230 sali de cinema in toata tara din 11 septembrie
Miercuri, 16 Septembrie 2020
 Mooky Greindinger, CEO - ul Cineworld Group: ,,Pentru ca stim cat de dor v-a fost sa mergeti la film, avem deja confirmata o lista cu titluri remarcabile, care vor avea premiera in saptamanile viitoare: TENET, After We Collided, The New Mutants, Mulan, Wonder Woman 1984, Black Widow, BOND No Time to Die, Soul, DUNE...
Noua campanie Heineken, Daniel Craig versus James Bond, in 75 de tari
Luni, 03 Februarie 2020
 Heineken® a lansat cea mai recenta reclama TV James Bond, avandu-l ca protagonist pe Daniel Craig. Lansarea precede cel de-al 25-lea film James Bond, No Time to Die, care va avea premiera in luna aprilie a acestui an
HEINEKEN devine partener al UEFA EURO 2020 si reinnoieste sponsorizarea UEFA Champions League, pentru 2021-2024
Luni, 25 Noiembrie 2019
 Hans Erik Tuijt, Global Sponsorship Director, HEINEKEN: ,, Acest parteneriat este unul care completeaza celelalte platforme unice pe care le avem la nivel global: Cupa Mondiala de Rugby, Formula 1 si James Bond.”
 STAR WARS: Incasari locale de 2,7 Milioane USD si aproape 510.000 spectatori in primele 20 de zile
Luni, 11 Ianuarie 2016
 Dupa doar 20 de zile de la premiera din 18 decembrie 2015, „STAR WARS: Trezirea Fortei” a devenit filmul anului in Romania, avand incasari de aproximativ 2,7 milioane de dolari americani (peste 11.300.000 de RON) si aproape 510.000 de spectatori.
Comunicare romaneasca nominalizata la European Excellence Awards
Sambata, 24 Noiembrie 2007
GMP PR, Mmd, Pleon Graffiti, Grey Bucuresti, McCann PR si Ogilvy Public Relations sunt nominalizate la European Excellence Awards, competitie la care au participat peste 600 de intrari.
Magnetique vrea peste 350 K din piata online, pe MenReport
Miercuri, 14 Februarie 2007
Sefa Magnetique Marketing si Splendid Media Interactive - Eveline Fabritius, a declarat pentru AdPlayers ca are ca obiectiv 30.000 EUR pe menreport.ro, lunar, (360.000 EUR pe an, n.r.), si îsi doreste ca cel mai recent site, aflat acum în teste, sa aiba un continut "elegant chiar si la pornography"
Graffiti BBDO produce Logan Break
Luni, 23 Octombrie 2006
BBDO a fost agentia nominalizata sa dezvolte campania de lansare Dacia Logan MCV, Break-ul modelului Logan, dupa ce proiectul a facut obiectul unui pitch international, productia fiind coordonata de Graffiti BBDO care a colaborat cu casa de productie franceza Sequencis
Ad’Or 2006 versus Ad’Or 2005
Marti, 23 Mai 2006
Pentru amatorii de statistici, AdPlayers pune la dispozitie cateva cifre interesante legate de participarea agentiilor, castigatorii si nominalizarile Ad’Or 2006 versus Ad’Or 2005
Castigatorii si Nominalizarile Ad’Or 2005
Marti, 31 Mai 2005
Ad’Or a facut publice astazi castigatorii si nominalizarile celei de-a cincea editii a festivalului de publicitate
Agentiile din “culise” la Ad’Or 2005 - sectiunea Colaterale
Sambata, 28 Mai 2005
Agentiile si inscrierile la sectiunea Colaterale