Rezultatele cautarii dupa : "beko"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Nou director la Bakers Digital Communication. Marius Olteanu este noul Head of Digital al agentiei din grupul V+O Communication.
Luni, 02 Mai 2022
 Marius Olteanu vine de la Henkel Romania (constructii), unde a fost Digital Brand Manager, iar anterior a lucrat pentru Krka Romania (farma), unde a fost Digital and Communication Marketing Manager. Anterior, el a mai lucrat pentru Umbrella Media Brainstorming ca digital marketing, respectiv VIP Booking, ca...
Crestere cu peste 50% pentru business-ul digital Zitec, in prima jumatate a anului 2020
Vineri, 25 Septembrie 2020
Potrivit informatiilor remise AdPlayers, cu echipa in intregime in modul de lucru de la distanta, Zitec a continuat intr-un ritm accelerat dezvoltarea proiectelor de transformare digitala impreuna cu clienti din industrii variate, pe fondul nevoilor de modernizare a infrastructurii de business si a proceselor IT in...
Zitec a crescut cu 34%. Afaceri de 7 milioane de euro in 2019
Luni, 17 Februarie 2020
 „In 2019, ne-am concentrat eforturile pe diversificarea serviciilor pe care le oferim clientilor nostri atat din Romania, cat si din strainatate, precum si pe marirea portofoliului de clienti, lucru care se reflecta in cresterea inregistrata anul trecut” spune Alexandru Lapusan, CEO si Co-Fondator...
Beko vine, incepand cu anul 2020, cu o parte dintre frigidere echipate cu tehnologia HarvestFresh prezentata la IFA 2019
Marti, 10 Septembrie 2019
 Noua tehnologie prezentata printre altele la IFA Berlin 2019 se bazeaza pe puterea combinatiei de lumini in trei culori (verde, albastru si rosu) care imita timp de 24 de ore ciclul soarelui si lumina solara,  astfel incat fructele si legumele sunt expuse unui mediu apropiat de cel natural care le ajuta sa isi mentina prospetimea
Grundig lanseaza HomeWhiz. Campanie pentru prima gama completa de electrocasnice conectate
Miercuri, 28 August 2019
 Fie ca vorbim de operatiuni simple, precum schimbarea temperaturii din frigider, pornirea programului de spalare a rufelor sau vaselor, sau pur si simplu consultarea din aplicatie a retetei pentru cina si preincalzirea cuptorului din drum spre casa, toate vor fi disponibile de pe device-urile mobil.
Premiera la ELLE DECORATION Romanian Design Awards: Noua colectie exclusiva Grundig Massimo Bottura
Vineri, 07 Iunie 2019
Colectia este rezultatul parteneriatului Grundig cu Massimo Bottura, fundamentat si inspirat de valorile comune pe care le impartasesc: calitatea, estetica, exclusivitatea si sustenabilitatea. Gama semnata de Massimo Bottura a fost prezentata in premiera la ELLE DECORATION Romanian Design Awards, gala care premiaza...
80% dintre copii ar manca sanatos, daca ar sti ca si eroii lor au acest obicei. Cercetare Beko in 18 tari
Miercuri, 29 Mai 2019
 Un sondaj realizat de Beko in 18 tari evidentiaza diferenta de interes intre abordarea copiilor fata de alimentatia sanatoasa si abordarea lor fata de fotbal. La nivel mondial, doar 20% dintre copii stiu care este cantitatea zilnica recomandata de fructe si legume, in timp ce in Romania procentul se situeaza la...
Grundig, partener oficial al hub-ului de design Andreea Muresan Studio in Covaci 8, din Bucuresti
Joi, 10 Ianuarie 2019
Andreea Muresan Studio, situat in centrul capitalei in Covaci 8, este un spatiu unic, ce va deservi industria creativa din Romania, de la arhitecti la designeri si artisti.  
Nou obicei de alimentatie sanatoasa de la jucatorii si nutritionistul FC Barcelona. Beko continua Eat Like a Pro prin campania 4-3-3 si limbaj emoji
Luni, 05 Noiembrie 2018
 Realizata cu sprijinul Fundatiei Barça, campania isi propune sa ajute la prevenirea obezitatii infantile. Sprijin in campanie vin si jucatorii FC Barcelona si nutritionistul clubului, care se alatura actiunii Eat Like A Pro, dezvaluind formulele lor 4-3-3 favorite in social media.
Arctic umanizeaza functiile produselor printr-o mini serie de animatii video
Vineri, 14 Septembrie 2018
 In parteneriat cu VANA Animation Studio, brandul lanseaza o serie de animatii prin care electrocasnicele si functiile acestora devin adevarate personaje, intr-o lume a lor, in care noi, oamenii, suntem personaje secundare, care le trateaza ca pe adevarati membri de familie
Beko vrea sa doneze 1 Milion de euro catre UNICEF pentru prevenirea obezitatii infantile
Luni, 07 Mai 2018
 Pentru fiecare postare #EatLikeAPro care apare pe Instagram sau pe Twitter, Beko va dona 1 euro catre UNICEF. Pana in acest moment,  initiativa s-a dovedit a fi un succes, cu peste 500.000 de euro care s-au strans in urma postarilor #EatLikeAPro din social media.
Eat Like a Pro. Activari cu chefi de renume international la standul Beko de la EuroCucina
Miercuri, 18 Aprilie 2018
 Marca a gazduit la standul din cadrul EuroCucina sesiuni speciale de gatit sustinute de chef-ul italian Alessandro Borghese (jurat in concursul Junior Masterchef din Italia) si actrita si chef-ul Lisa Faulkner.
Eat Like A Pro. Beko prelungeste si extinde sponsorizarea cu FC Barcelona ca Partener Principal.
Miercuri, 21 Februarie 2018
Gerard Piqué este noul ambasador global al programului Eat Like a Pro. In cadrul unei conferinte de presa comune sustinuta la stadionul clubului de fotbal FC Barcelona, Camp Nou Auditori 1899, Beko a fost anuntat Partener...
Beko si Jucatorii FC Barcelona isi invita fanii din Romania sa castige 4 bilete la meci cu Locuri de Joaca
Luni, 17 Iulie 2017
 Parte din campania Beko - FCB ”Partener oficial al jocului”, concursul pune la bataie premii in cadrul initiativei „Locuri de joaca” alaturi de jucatorii FC Barcelona ce rememoreaza locurile unde au jucat prima data fotbal in copilarie
Beko langa parintii preocupati de stil de viata sanatos
Vineri, 26 Mai 2017
 Potrivit responsabililor de comunicare, peste 600 de parinti si copii au fost prezenti la eveniment si au participat la activitatile pregatite de organizatori, de la ateliere de gatit la activitati sportive si jocuri.
Beko joaca alaturi de Messi si jucatorii Barca sa-si indemne fanii sa castige o excursie la Barcelona
Vineri, 28 Aprilie 2017
Conceputa pe plan global de echipa Beko si reteaua de agentii de publicitate McCann, campania internationala este comunicata in Romania de Bakers Digital Communication pe partea de digital si de agentia de relatii publice si comunicare Image PR.
40% dintre parinti nu si-au dus copilul in parc sa se joace. Beko, Partenerul oficial al jocului.
Miercuri, 12 Aprilie 2017
58% dintre romani se relaxeaza mergand la cumparaturi, in timp ce 74% dintre adulti nu mentioneaza sportul sau mersul la sala/ exercitiile fizice printre activitatile lor preferate pentru petrecerea timpului liber, conform raportului ”World Play Shortage”, parte din Campania Beko ”Partenerul oficial al jocului”
 Campanie in 30 de tari si public de sute de milioane. Noua platforma globala de comunicare Beko
Vineri, 01 Aprilie 2016
 Semnata de agentiile McCann Bucuresti, Istanbul si Barcelona care vor coordona global creatia si strategia de marca, Beko, unul dintre cele mai importante branduri de electrocasnice, lanseaza noua platfoma de comunicare globala care pozitioneaza brandul ca “Partenerul oficial al fiecarei zile” (Official Partner of the Everyday).  
Publicitatea romaneasca a luat Media Agency of the Year la Eurobest cu UM Romania (McCann).
Vineri, 04 Decembrie 2015
 McCann Worldgroup Romania castiga un total 7 premii, cu 5 campanii diferite: 1 Grand Prix, 3 trofee de aur, 3 trofee de argint si unul de bronz.
Agentiile McCann Bucuresti, Istanbul si Barcelona vor coordona global creatia si strategia Beko
Marti, 24 Noiembrie 2015
 McCann Worldgroup castiga clientul BEKO la nivel global. McCann Bucuresti, McCann Istanbul si The Cyranos McCann Barcelona fac parte dintr-un hub european de creatie si strategie, special creat pentru clientul Beko, pentru comunicarea incepand cu luna noiembrie 2015.
1 2 »