Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 26 Aprilie 2024
,,NOTINO este un brand inovator care a pariat deopotriva pe frumusete si tehnologie, industrii in care echipa noastra de consultanti are o expertiza relevanta", a spus Mara Gojgar, fondator Confident Agency.
Luni, 08 Aprilie 2024
ARSC a premiat cele mai revolutionare initiative din domeniul dezvoltarii urbane, sustenabilitatii si transformarii digitale. Au fost acordate 39 de premii pentru 8 categorii, pe sectoare variate de activitate, de la mobilitate, transport urban, dezvoltare si infrastructura, inclusiv securitatea datelor si...
Vineri, 29 Martie 2024
Repatriot, platforma care conecteaza romanii din afara granitelor cu tara, a condus misiunea economica Romania-Spania, desfasurata in perioada 21-27 martie in Barcelona si Insulele Baleare. Initiativa care a descoperit noi puncte de sprijin pentru expansiunea afacerilor romanesti in regiune, a facilitat accesul...
Vineri, 06 Octombrie 2023
Noua pozitionare si noua identitate de brand au venit in contextul maturizarii agentiei la nivel de servicii, de portofoliu de clienti si, totodata, in contextul extinderii internationale - CONFIDENT a deschis un nou birou in Barcelona
Luni, 29 Mai 2023
AMEC este cel mai mare corp profesional specializat in cercetare, evaluare, analiza si insighturi pentru comunicare si este organizatia fondatoare a Principiilor de la Barcelona, ce dau directia evolutiei zonei de planificare si masurare a impactului in industria de marcom
Marti, 25 Mai 2021
In ultimele doua decenii, Ema Prisca a condus departamente de creatie in agentii internationale, a lucrat in patru tari si a castigat peste 60 de premii internationale printre care Cannes Lions si Euro Effie. Campaniile de comunicare dezvoltate pentru clienti din cele mai diverse domenii au fost derulate in Europa...
Luni, 26 Aprilie 2021
Desi nu a filmat pe acelasi platou cu cei doi, integrarea lui Ianis Hagi in reclama s-a facut cu sprijinul echipei PepsiCo din Romania. Prezenta internationalului roman in noua reclama a fost remarcata si de publicatia britanica Daily Record, care considera ca arata statutul pe care Ianis il are in Romania.
Miercuri, 21 Aprilie 2021
Video-ul manifesto WE’LL MEET AGAIN, disponibil pe canalul oficial de YouTube, se lanseaza exact la un an de la campania Heineken® #SocialiseResponsibly, ODE TO CLOSE, prima dintr-o serie menita sa sprijine consumatorii in timpul pandemiei.
Joi, 19 Septembrie 2019
Cei trei membri ADC*RO vor fi prezenti la Barcelona pentru jurizarea celei de-a 28-a editii a ADC*E Awards.
Miercuri, 29 Mai 2019
Un sondaj realizat de Beko in 18 tari evidentiaza diferenta de interes intre abordarea copiilor fata de alimentatia sanatoasa si abordarea lor fata de fotbal. La nivel mondial, doar 20% dintre copii stiu care este cantitatea zilnica recomandata de fructe si legume, in timp ce in Romania procentul se situeaza la...
Marti, 26 Martie 2019
Antrenorul roman al secolului XX - Angel Iordanescu, il secodeaza pe aceeasi lista. Pe langa parteneriate cu marci din intreaga lume, Ilie Nastase a devenit si ambasador al turismului romanesc in cel mai recent spot publicitar prezentat de Ministerul Turismului
Luni, 05 Noiembrie 2018
Realizata cu sprijinul Fundatiei Barça, campania isi propune sa ajute la prevenirea obezitatii infantile. Sprijin in campanie vin si jucatorii FC Barcelona si nutritionistul clubului, care se alatura actiunii Eat Like A Pro, dezvaluind formulele lor 4-3-3 favorite in social media.
Joi, 24 Mai 2018
Evenimentul va avea loc intre 17 si 19 octombrie la Portoroz, iar lucrarile care vor intra in editia jubiliara Golden Drum vor fi jurizate de 22 dintre cei mai renumiti experti internationali in creatia de publicitate.
Luni, 07 Mai 2018
Pentru fiecare postare #EatLikeAPro care apare pe Instagram sau pe Twitter, Beko va dona 1 euro catre UNICEF. Pana in acest moment, initiativa s-a dovedit a fi un succes, cu peste 500.000 de euro care s-au strans in urma postarilor #EatLikeAPro din social media.
Miercuri, 18 Aprilie 2018
Marca a gazduit la standul din cadrul EuroCucina sesiuni speciale de gatit sustinute de chef-ul italian Alessandro Borghese (jurat in concursul Junior Masterchef din Italia) si actrita si chef-ul Lisa Faulkner.
Miercuri, 21 Februarie 2018
Gerard Piqué este noul ambasador global al programului Eat Like a Pro. In cadrul unei conferinte de presa comune sustinuta la stadionul clubului de fotbal FC Barcelona, Camp Nou Auditori 1899, Beko a fost anuntat Partener...
Luni, 20 Noiembrie 2017
Finalist in categoria “Best Development” in Europa, ParkLake reprezinta o investitie de 180 milioane EUR si ofera 70.000 m² GLA de retail de calitate, peste 200 de magazine, inclusiv 23 de restaurante, un cinematograf multiplex si 2.450 spatii de parcare in subteran.
Vineri, 15 Septembrie 2017
Andy Daniluc, Creative Director Cake, Alex Strimbeanu, Creative Director JANDL Bratislava si Simona Suman, Group Creative Director MRM/McCann si membri ADC Romania, fac parte din juriul celei de-a 26-a editii ADCE Awards.
Luni, 17 Iulie 2017
Parte din campania Beko - FCB ”Partener oficial al jocului”, concursul pune la bataie premii in cadrul initiativei „Locuri de joaca” alaturi de jucatorii FC Barcelona ce rememoreaza locurile unde au jucat prima data fotbal in copilarie
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: