Rezultatele cautarii dupa : "barbatii"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 14 Ianuarie 2021
Studiu Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de vaccinarea impotriva COVID-19; 36% dintre respondenti au declarat ca se vor vaccina de indata ce vaccinul va fi disponibil;
Miercuri, 23 Decembrie 2020
Doar 16% dintre respondenti au afirmat ca intentioneaza sa mearga in vizita la familie in aceeasi localitate in care locuiesc si doar 4% afirma ca si-ar vizita rudele din afara localitatii.
Marti, 26 Mai 2020
Cea mai recenta campanie lansata de Neumarkt®, parte din portofoliul HEINEKEN Romania, vine ca un raspuns la nevoia de solidaritate pe care fiecare dintre noi o resimte, mai mult ca oricand, in aceasta perioada plina de provocari.
Marti, 01 Octombrie 2019
Ce cauzeaza dependentele si comportamentul adictiv? Ce instrumente avem la indemana sa scapam de dependente? Care este relatia dintre ADHD si dependente? Cum relationam cu dependenta noastra si a celor din jur? Cum putem lupta cu dependenta? Sunt doar cateva dintre intrebarile la care organizatorii de la Editura Herald promit sa ofere o...
Joi, 12 Aprilie 2018
„Un munte de credinta” la Romania, te iubesc! a obtinut la nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 4.5 puncte de rating si 21.8% share, spre deosebire de postul clasat pe locul 2, care a obtinut 3.1 puncte de rating si 14.9% share.
Miercuri, 25 Ianuarie 2017
Din 30 ianuarie, canalul cu focus pe public masculin programeaza in grila pe langa UEFA Champions League, UEFA Europa League, Cupa Romaniei, Ora exacta in sport sau Local Kombat si seriale TV precum Familia Simpson, Familia Bundy si Rafuiala in Seattle (Southern Justice).
Miercuri, 30 Martie 2016
Mai mult de 30% dintre americani sunt mai degraba influentati de un blogger care nu este neaparat celebru, decat de o celebritate, arata un studiu desfasurat pe 14.000 de subiecti adulti americani.
Miercuri, 17 Decembrie 2014
Intr-un clasament in care este creditata cu 67%, publicitatea prin pliante in cutia postala este urmata de publicitatea online (57% din optiuni), televiziunea ( 53% ), emailul ( 46% ), panotajul ( 42%), publicitatea in presa ( 36%) si radioul (26%).
Marti, 03 Decembrie 2013
Pe un frig de iti ingheata doza in buzunar, Mos Craciun a fost atat de amabil cu adplayers ca m-a lasat la volan
Marti, 23 Iulie 2013
In vreme ce barbatii pastreaza ca arii de interes pe Internet mai degraba domeniile legate de tehnica: aplicatiile pentru mobil,...
Marti, 09 Aprilie 2013
Estimata de surse din piata la un buget de aproximativ 100.000 de euro, campania Stejar isi cheama consumatorul “strong” sa bea pentru gustul si emotia momentelor masculine in situatii de consum variate, inclusiv cu tovarasii.
Luni, 13 August 2012
Cu un business online de aproximativ 500.000 euro pe an, Floria.ro vinde in zilele mari (atentie, vine Sfanta Maria) in jur de 250 comenzi de buchete de flori. Cam de 5 ori mai mult decat intr-o zi obisnuita, dupa cum afirma Mugur Cosmin Frunzetti, antreprenorul care a pus la punct afacerea in 2010. Chiar de ziua lui, un barbat punea bazele unui business care aduce de doi ani...
Joi, 31 Mai 2012
Robert Tiderle, Papaya: "Poate pentru prima data in comunicarea unui brand de bere in Romania se vorbeste despre consumator, nu inspre consumator. Skol evita inteligent si cu umor sa se impauneze, spunand mai degraba ce ar vrea brandul sa faca pentru barbati, nu cum trebuie sa fie sau ce trebuie sa aprecieze barbatii care beau Skol.“
Miercuri, 05 August 2009
Noua platforma de comunicare presupune o emisiune care va inlocui campania clasica de spoturi, difuzata incepand din 6 august la ProTv, website-ul ambientalia.ro, campanie...
Luni, 09 Februarie 2009
Cable Direct si Sony Pictures Television International au semnat contractul prin care regia de media se ocupa de gestionarea si vanzarea spatiului publicitar al posturilor AXN SCI-FI...
Luni, 09 Februarie 2009
Lansata in luna mai 2008, Sparkle a dezvoltat mai multe proiecte de marketing digital si de one-to-one marketing pe platforme integrate (web, sms, infoline, newsletter, print) pentru...
Luni, 05 Mai 2008
Stejar Pilsner ii rasplateste zilnic cu 100 de baxuri de bere pe cei care intra pe www.bereastejar.ro si spun cum e sa fii cu adevarat barbat.
Miercuri, 30 Aprilie 2008
Campania de comunicare include promovare pe TV, in presa, pe mediul online, prin panotaj stradal si prin PR
Vineri, 28 Martie 2008
Potrivit lui Paul Gusa (foto), New Business Manager Imager, agentia a implementat campania media pentru noul brand Sange de Taur, aflata in plina desfasurare pe mai multe canale TV: ProTV, Antena 1, Prima Tv, National TV si Favorit
Miercuri, 13 Iunie 2007
"Venita ca un dus rece, concluzia ar trebui sa indemne pe toti cei – tot mai numerosi – care pretind ca fac "branding" la mai multa consecventa si relevanta in constructiile lor, prea frecvent artificiale si neverosimile", spune Sorin Psattta, Strategy & Research Director Graffiti BBDO, referindu-se la un studiu al retelei de publicitate BBDO legat de...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: