Rezultatele cautarii dupa : "barbati"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 13 Septembrie 2022
Claudia Tamasi, Country Manager Codecool Romania: "Pentru a deveni si mai interesanta pentru investitori, Romania trebuie sa poata oferi profesionisti in domeniul IT&C cu aceeasi rapiditate cu care piata dicteaza cererea. Fuziunea dintre Codecool & SDA este un raspuns la aceasta nevoie, precum si o sansa...
Marti, 09 August 2022
Consumatorii cauta diverse modalitati de a-si reduce cheltuielile invizibile, de a gasi oferte avantajoase atat pentru cumparaturile zilnice, cat si pentru achizitii mai scumpe (bunuri de folosinta indelungata sau calatorii) sau pentru a gestiona mai bine intr-un singur loc tot ceea ce tine de cheltuielile...
Miercuri, 13 Iulie 2022
Romanii vor sa aloce in medie un buget de 2,894 RON (586 EURO) pentru intreaga vacanta, dar suma este subestimata cu aproximativ 30%. Per total, 39% din buget va fi alocat pentru cazare, 27% pentru mancare, iar restul sumei se va imparti intre transport (17%) si activitati de divertisment (17%).
Joi, 10 Martie 2022
83% dintre barbati declara ca femeile apreciaza daca primesc in dar de 8 martie parfumuri, foarte aproape de asteptarile femeilor care in procent de 79% isi doresc sa primeasca parfum, conform datelor celui mai recent studiu Reveal Marketing Research.
Joi, 02 Decembrie 2021
Bauturile non alcoolice sunt achizitionate de 69% dintre respondent, in timp ce bauturile alcoolice (49%) se claseaza pe ultimele locuri. Produsele congelate (e.g legume, fructe, etc.) au devenit un “must-have” pentru 60% dintre respondenti.
Miercuri, 10 Noiembrie 2021
Dintre suplimentele alimentare, cele mai cautate sunt vitamine si minerale (80%), suplimente pentru imunitate (70%), suplimente pentru raceala si gripa (57%), suplimente pentru ficat / hepatoprotectoare (34%) si suplimente pentru digestie, flora intestinala, probiotice si prebiotice (33%)
Vineri, 05 Noiembrie 2021
Potrivit studiului realizat de Compari.ro pe un esantion de 1.627 de persoane, utilizatorii de internet din Romania vor cheltui in medie 910 lei pentru cadourile de Craciun din acest an, ceea ce reprezinta o scadere de aproximativ 17% fata de 2020. Cheltuielile pentru cadourile de Craciun pot ajunge chiar pana la un sfert din venitul mediu lunar net pentru o gospodarie.
Miercuri, 13 Octombrie 2021
La nivel national, 6 din 10 romani nu intentioneaza sa se vaccineze, aceste persoane provenind in special din randul tinerilor cu varste cuprinse intre 16-24 ani (68%). Similar cu datele din ianuarie 2021, femeile declara ca nu se vor vaccina, un procent mai mare dintre acestea refuzand mai degraba din cauza...
Marti, 28 Septembrie 2021
Cu o suprafata de 900mp, magazinele celor doua branduri celebre isi vor deschide portile in noiembrie si vor oferi o gama larga de articole de imbracaminte, cu reduceri zilnice de cel putin 30% din pretul initial.
Miercuri, 14 Aprilie 2021
Colaborarea dintre Fashion House si Stefanini Infinit a inceput in 2019, bazandu-se pe o continua deschidere spre evolutie si dezvoltare a prezentei in online a celui mai mare parc de retail amplasat in vestul capitalei, la km 13 pe autostrada Bucuresti-Pitesti.
Luni, 22 Martie 2021
”Instabilitatea de rotula apare mai des la femei decat la barbati din cauza unor factori genetici specifici, a anatomiei diferite, femeile avand bazinul mai lat decat barbatii, sau a unor ligamente mai slabe”...
Luni, 08 Februarie 2021
Sub mesajul „Alege sa te bucuri de viata. Alege protectia Lifebuoy”, Unilever lanseaza in Romania gama de produse igienizante Lifebuoy, marca de sapun antibacterian numarul 1 in lume, vanduta in aproape 60 de tari.
Joi, 14 Ianuarie 2021
Studiu Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de vaccinarea impotriva COVID-19; 36% dintre respondenti au declarat ca se vor vaccina de indata ce vaccinul va fi disponibil;
Miercuri, 23 Decembrie 2020
Doar 16% dintre respondenti au afirmat ca intentioneaza sa mearga in vizita la familie in aceeasi localitate in care locuiesc si doar 4% afirma ca si-ar vizita rudele din afara localitatii.
Miercuri, 17 Iunie 2020
Roxana Nita, Group Creative Director la Cheil | Centrade Romania, este una dintre cele 15 femei selectate in programul Cannes Lions See It Be It (SIBI) din 2020-2021
Vineri, 21 Februarie 2020
Oficialii de comunicare ai proiectului au afirmat pentru AdPlayers ca tinta parteneriatului este de 150.000 de euro pentru anul in curs sivizeaza extinderea serviciului in peste 15 orase din ,,urbanul mare” – tinta de audienta cunoscuta in piata de media reprezentata de orasele cu peste 100.000 de...
Marti, 02 Aprilie 2019
Potrivit informarii, planul de dezvoltare in Romania continua dupa ce in toamna lui 2018 au fost deschise doua noi magazine in AFI Cotroceni si ParkLake, in parteneriat cu The Fashion Company, cea mai mare companie de fashion retail din sud-estul Europei. In 2018, vanzarile Replay au crescut cu 21% fata de anul...
Vineri, 08 Martie 2019
Regina Maria, Frida Kahlo, Beyonce, Marie Curie, Laura Kovesi, Michelle Obama, Amelia Earhart, Malala Yousafzai sunt propunerile Kubis in proiectul Infinite March, care au inregistrat deja sute de descarcari de catre fanii pe care ii inspira si...
Vineri, 22 Februarie 2019
„Continut despre lucruri care conteaza”, Cavaleria aduna lunar, 10,4 milioane de vizionari pe YouTube si un reach de 7,6 milioane pe...
Luni, 03 Decembrie 2018
Premiata dar si contestata campanie Viva la vulva pentru Libresse se pare insa ca nu are aceeasi sustinere si printre femei
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: