Rezultatele cautarii dupa : "barbati"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Cu o capacitate de instruire anuala in productia de software, testare cod si securitate cibernetica de pana la 15.000 - 20.000 de persoane, Codecool si Software Development Academy fuzioneaza
Marti, 13 Septembrie 2022
Claudia Tamasi, Country Manager Codecool Romania: "Pentru a deveni si mai interesanta pentru investitori, Romania trebuie sa poata oferi profesionisti in domeniul IT&C cu aceeasi rapiditate cu care piata dicteaza cererea. Fuziunea dintre Codecool & SDA este un raspuns la aceasta nevoie, precum si o sansa...
6 din 10 mileniali romani folosesc aplicatii financiare populare pentru gestionarea banilor. Studiu Revolut, de Reveal Marketing Research.
Marti, 09 August 2022
 Consumatorii cauta diverse modalitati de a-si reduce cheltuielile invizibile, de a gasi oferte avantajoase atat pentru cumparaturile zilnice, cat si pentru achizitii mai scumpe (bunuri de folosinta indelungata sau calatorii) sau pentru a gestiona mai bine intr-un singur loc tot ceea ce tine de cheltuielile...
26% dintre romani intentioneaza sa calatoreasca in strainatate, iar in cazul utilizatorilor fintech, 33%.
Miercuri, 13 Iulie 2022
 Romanii vor sa aloce in medie un buget de 2,894 RON (586 EURO) pentru intreaga vacanta, dar suma este subestimata cu aproximativ 30%. Per total, 39% din buget va fi alocat pentru cazare, 27% pentru mancare, iar restul sumei se va imparti intre transport (17%) si activitati de divertisment (17%).
Romanii sunt tot mai interesati de cadouri precum parfumuri, produse de machiaj dar si alte cosmetice.
Joi, 10 Martie 2022
 83% dintre barbati declara ca femeile apreciaza daca primesc in dar de 8 martie parfumuri, foarte aproape de asteptarile femeilor care in procent de 79% isi doresc sa primeasca parfum, conform datelor celui mai recent studiu Reveal Marketing Research.
86% - fructe, legume si produse lactate, 75% - carne. Predilectie spre alimentatie diversificata in pandemie
Joi, 02 Decembrie 2021
 Bauturile non alcoolice sunt achizitionate de 69% dintre respondent, in timp ce bauturile alcoolice (49%) se claseaza pe ultimele locuri. Produsele congelate (e.g legume, fructe, etc.) au devenit un “must-have” pentru 60% dintre respondenti.
Sapte din zece romani aleg o farmacie dupa cost. Acelasi procent obisnuiesc sa consume suplimente alimentare. Cercetare Reveal Marketing Research
Miercuri, 10 Noiembrie 2021
 Dintre suplimentele alimentare, cele mai cautate sunt vitamine si minerale (80%), suplimente pentru imunitate (70%), suplimente pentru raceala si gripa (57%), suplimente pentru ficat / hepatoprotectoare (34%) si suplimente pentru digestie, flora intestinala, probiotice si prebiotice (33%)
Daruri de Craciun de 910 lei, pentru 5 persoane. Buget mai mic decat anul trecut, iar cumparaturile online vor fi in centrul atentiei. Studiu Compari.ro
Vineri, 05 Noiembrie 2021
 Potrivit studiului realizat de Compari.ro pe un esantion de 1.627 de persoane, utilizatorii de internet din Romania vor cheltui in medie 910 lei pentru cadourile de Craciun din acest an, ceea ce reprezinta o scadere de aproximativ 17% fata de 2020. Cheltuielile pentru cadourile de Craciun pot ajunge chiar pana la un sfert din venitul mediu lunar net pentru o gospodarie.
6 din 10 romani nu intentioneaza sa se vaccineze. 40% intentia de vaccinare in randul romanilor, comparativ cu 36% in ianuarie.
Miercuri, 13 Octombrie 2021
 La nivel national, 6 din 10 romani nu intentioneaza sa se vaccineze, aceste persoane provenind in special din randul tinerilor cu varste cuprinse intre 16-24 ani (68%). Similar cu datele din ianuarie 2021, femeile declara ca nu se vor vaccina, un procent mai mare dintre acestea refuzand mai degraba din cauza...
Hugo Boss si Nike deschid magazine pe 900mp in Fashion House Outlet Centre Militari
Marti, 28 Septembrie 2021
 Cu o suprafata de 900mp, magazinele celor doua branduri celebre isi vor deschide portile in noiembrie si vor oferi o gama larga de articole de imbracaminte, cu reduceri zilnice de cel putin 30% din pretul initial. 
Fashion House si Stefanini Infinit (Infinit Agency) continua colaborarea in 2021 si mai departe
Miercuri, 14 Aprilie 2021
 Colaborarea dintre Fashion House si Stefanini Infinit a inceput in 2019, bazandu-se pe o continua deschidere spre evolutie si dezvoltare a prezentei in online a celui mai mare parc de retail amplasat in vestul capitalei, la km 13 pe autostrada Bucuresti-Pitesti.
Mai mult de 3 din 4 pacienti (77%) cu artroza de genunchi sunt femei. Semnal de la medicul ortoped Dr. Ion Bogdan Codorean
Luni, 22 Martie 2021
 ”Instabilitatea de rotula apare mai des la femei decat la barbati din cauza unor factori genetici specifici, a anatomiei diferite, femeile avand bazinul mai lat decat barbatii, sau a unor ligamente mai slabe”...
Unilever lanseaza Lifebuoy in Romania, cel mai vandut sapun antibacterian in aproximativ 40 de tari din lume.
Luni, 08 Februarie 2021
 Sub mesajul „Alege sa te bucuri de viata. Alege protectia Lifebuoy”, Unilever lanseaza in Romania gama de produse igienizante Lifebuoy, marca de sapun antibacterian numarul 1 in lume, vanduta in aproape 60 de tari.
62% dintre romani vor sa se vaccineze impotriva COVID-19. 36% imediat, iar 26% mai asteapta
Joi, 14 Ianuarie 2021
 Studiu Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de vaccinarea impotriva COVID-19; 36% dintre respondenti au declarat ca se vor vaccina de indata ce vaccinul va fi disponibil
85% dintre romani vor ramane acasa de sarbatori. Peste o treime (33%) se simt nervosi, ingrijorati, nelinistiti sau speriati
Miercuri, 23 Decembrie 2020
 Doar 16% dintre respondenti au afirmat ca intentioneaza sa mearga in vizita la familie in aceeasi localitate in care locuiesc si doar 4% afirma ca si-ar vizita rudele din afara localitatii.
Roxana Nita ( Cheil Romania ) este singurul creativ din Europa de Est selectat in programul Cannes Lions See It Be It, 2020 - 2021
Miercuri, 17 Iunie 2020
 Roxana Nita, Group Creative Director la Cheil | Centrade Romania, este una dintre cele 15 femei selectate in programul Cannes Lions See It Be It (SIBI) din 2020-2021
Publicitate pe SmartTV prin ARBOmedia. Parteneriat stategic cu SmartTube. Target: 150.000 euro si de la 60.000 la 100.000 de utilizatori in 2020
Vineri, 21 Februarie 2020
 Oficialii de comunicare ai proiectului au afirmat pentru AdPlayers ca tinta parteneriatului este de 150.000 de euro pentru anul in curs sivizeaza extinderea serviciului in peste 15 orase din ,,urbanul mare” – tinta de audienta cunoscuta in piata de media reprezentata de orasele cu peste 100.000 de...
Opt magazine monobrand Replay vor fi deschise in zona Europei de Est, inclusiv in Romania
Marti, 02 Aprilie 2019
Potrivit informarii, planul de dezvoltare in Romania continua dupa ce in toamna lui 2018 au fost deschise doua noi magazine in AFI Cotroceni si ParkLake, in parteneriat cu The Fashion Company, cea mai mare companie de fashion retail din sud-estul Europei. In 2018, vanzarile Replay au crescut cu 21% fata de anul...
Daca ar fi dupa oamenii de la Kubis, 8 martie trebuie sa fie infinit! Laura Kovesi, Regina Maria si Malala Yousafzai in top Infinite March
Vineri, 08 Martie 2019
 Regina Maria, Frida Kahlo, Beyonce, Marie Curie, Laura Kovesi, Michelle Obama, Amelia Earhart, Malala Yousafzai sunt propunerile Kubis in proiectul Infinite March, care au inregistrat deja sute de descarcari de catre fanii pe care ii inspira si...
Fost producator general al statiilor locale Digi24, Iulian Pana a plecat in televiziunea online. De 23 de ani in TV si film, la Cavaleria fondata de Buhnici
Vineri, 22 Februarie 2019
„Continut despre lucruri care conteaza, Cavaleria aduna lunar, 10,4 milioane de vizionari pe YouTube si un reach de 7,6 milioane pe...
AMV BBDO, mandra de ea. Premiata si contestata Viva la Vulva, Libresse
Luni, 03 Decembrie 2018
 Premiata dar si contestata campanie Viva la vulva pentru Libresse se pare insa ca nu are aceeasi sustinere si printre femei
1 2 3 4 5 »