Rezultatele cautarii dupa : "banii nostri"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Dar din Darul Lacrimi si Ingeri se face Raiul. Doi oameni din comunicare, trup si suflet langa o tanara de 36 de ani, diagnosticata cu cancer ovarian.
Sambata, 12 Mai 2018
 Fondatorii Asociatiei Lacrimi si Ingeri, doi oameni din marketing si comunicare, Monica Dragut si Razvan Stoian,  sunt trup si suflet langa Lavinia Cojocaru (foto), o tanara de 36 de ani, in lupta cu cancerul.
Ma despart de media dupa 8 ani de presa Antonia Tucheac, ex Business Standard, a ales V+O Communication
Marti, 02 Februarie 2010
 „Ma despart de media dupa 8 ani de presa in care am incercat in fiecare sa scriu lucruri care fac diferenta”, a afirmat pentru AdPlayers Antonia Tucheac, care a facut parte din echipa redactionala a cotidianului Business Standard, inca de la infiintarea acestuia
Ex The Group, Simona Firtat este Corporate PR Manager la GMP Advertising si GMP PR
Miercuri, 17 Septembrie 2008

‚In sfarsit, cizmarul are cizme’ Felix Tataru, General Manager GMP, despre venirea Simonei Firtat ca noul purtatorul de cuvant al agentiilor GMP Advertising si GMP PR,

BrandTailors dezvolta consultanta in comunicare si pe servicii
Marti, 26 August 2008

 

Laura Grigore (27) este noul Corporate Communication Consultant cu care compania vrea sa dezvolte consultanta in comunicare de la produs si pentru servicii

Fosta Business Standard, Simona Firtat este noul PR Manager Thegroup
Joi, 08 Noiembrie 2007
Firtat a lucrat in ultimii sapte ani in presa unde, pe langa Business Standard, a mai scris despre media, comunicare si marketing pentru AdMaker si Banii Nostri
Realitatea Catavencu a lansat saptamânalul de afaceri Money Express
Marti, 17 Aprilie 2007
Tiparit intr-un tiraj de 20.000 exemplare si la un pret de coperta de 4 lei, potrivit editorului, saptamanalul de afaceri aduce in Romania un partener exclusiv cu Newsweek si va face parte dintr-un concept integratcross-media, potrivit editorului - pentru prima data in Romania, si care va reuni produse de business din Publishing, TV si Portal online
Timisoreana la PET, de Lowe
Vineri, 21 Iulie 2006
Derulata in perioada 10 iulie – 31 august prin agentia de media  Zenith Media, campania ce contine executia "Barajul" este semnata de agentia condusa de Veronica Savanciuc si Daniel Gavrila si lanseaza PET-ul Timisoreana de la Ursus Breweries
Lowe construieste imaginea pentru Jolie Ville Galleria
Joi, 08 Septembrie 2005
Campania de imagine "Pentru ego-ul tau" a beneficiat de o strategie media asigurata de BrandConnection Romania si se va derula pe presa centrala si outdoor
Romanian PR Award 2005 inchide editia pe 12 septembrie
Luni, 29 August 2005
Pe o piata saraca in bugete de PR, cu o taxa de participare pentru inscrierile comerciale de 120 de EUR, comparabila cu o inscriere intr-un festival de publicitate si de 40 EUR pentru ONG-uri, competitia are sanse sa nu se bucure nici in acest an de multe proiecte comerciale inscrise de agentii
Citeste o carte! mai are doar doua probe de trecut: Ad'Or si Cannes, ambele in 2006
Luni, 22 August 2005
Declaratia directorului de creatie Lowe&Partners vine dupa ce lucrarea a fost de curand singura finalista din Romania la Cresta Awards si pare sa justifice ca, daca ar fi participat, agentia de publicitate ar fi putut scoate o distinctie si la Ad'Or 2005
Aproape 9 din 10 romani din populatia urbana au vazut de 11 ori Discriminarea ucide vise
Miercuri, 08 Iunie 2005
Campania semnata de Lowe & Partners si derulata pe media cu Initiative vrea sa mai indrepte din procentul de 93% dintre romani care discrimineaza, constient sau nu
Dupa un argint la Epica, aur si argint Golden Hammer , campania  „Citeste o carte” este finalista la New York Festivals
Miercuri, 01 Iunie 2005
"Sper sa si castigam un premiu, campania este mult prea buna. Si e asa cum spuneam, nu am vrut sa participam la Ad'Or anul acesta.” spune Daniel Gavrila, MD, Lowe
McCann a suflat Cotidianul de la Leo Burnett
Vineri, 13 Mai 2005
Campania "Intelegi mai mult"  este construita de agentia condusa de Bogdan Enoiu dupa campania de lansare de la sfarsitul anului trecut semnata Leo Burnett si de o licitatie avand lista scurta cu ceeasi agentie
Media On lanseaza si oficial Euro Lider
Marti, 19 Aprilie 2005
Dupa cum spun reprezentantii sai, revista are abonate deja 2.500 de companii de top iar tariful paginii de publicitate este 2.999 EUR
New Business Express pentru Lowe si Initiative
Marti, 05 Aprilie 2005
TNT Romania deruleaza o campanie bazata pe pozitionarea de lider de piata a companiei