Rezultatele cautarii dupa : "autovit"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Castigatorii festivalului digital Internetics 2022
Vineri, 18 Noiembrie 2022
 Festivalul premiaza in fiecare an inteligenta digitala si excelenta in comunicarea online, si a oferit 44 de trofee, dintre care 18 trofee GOLD si 23 trofee SILVER.
Castigatorii Effie Awards Romania 2020. 41 de premii la Gala Effie, prima in format digital.
Miercuri, 02 Decembrie 2020
18 agentii si companii au fost premiate la editia a XVII-a a Galei Effie, care s-a desfasurat pentru prima data in istoria competitiei in format online pe paginile de Facebook EFFIE Romania si IAA si pe platforma Discord. In total, au fost acordate 1 Grand Effie, 8 Gold Effie, 13 Silver Effie si 19 Bronze Effie.
Trei creatii Papaya Advertising in Top 3 ADC RO, Iunie 2018. Transavia, Savana Unistrat si Drobeta.
Joi, 19 Iulie 2018
 ADC Romania a ales cele mai bune creatii ale lunii iunie in categoriile de TV, Digital, OOH si Experiential/BTL, dar si lucrarea lunii care vine de la Papaya Advertising pentru Transavia Romania: Daca mai multi ar fi facut lucrurile asa cum trebuie.
Cu peste 10 mln de vizitatori, OLX lanseaza un nou serviciu dedicat utilizatorilor care vor sa-si promoveze afacerile
Miercuri, 14 Iunie 2017
 Cu peste 10 mln. de vizitatori unici lunar, potrivit reprezentantilor OLX, cel mai vizitat site din Romania lanseaza  un serviciu dedicat antreprenorilor care vor sa isi promoveze afacerile, utilizatorii isi pot gestiona propriile campanii de publicitate, atat local cat si la nivel national
PR de 220.000 euro se extinde. Agentia fondata de Raluca Bailescu si Cristian Ditoiu devine MakeSense.
Joi, 29 Ianuarie 2015
hi5, exclusiv la ARBOmedia
Joi, 31 Ianuarie 2008
Potrivit regiei de vanzari, in Romania, hi5 se pozitioneaza  pe primul loc in topul retelelor sociale si pe locul 3 ca trafic, 70% dintre vizitatori avand intre 18-35...
Pe piata publicitatii online lucrurile se complica putin
Marti, 29 August 2006
Calin Rotarus, Online Sales Director la ARBOmedia, spune ca piata publicitatii online este controlata de 3 regii si un broker de media, executivul estimānd o valoare de 6 milioane EUR pentru acest an, īn crestere cu peste 100% fata de anul 2005, cānd apreciaza oficialul ca s-au cheltuit 2,4 milioane EUR