Rezultatele cautarii dupa : "angajati media"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Fuziune WPP de 1 Miliard USD vine si la Bucuresti. MEC si Maxus (Group M) devin Wavemaker
Joi, 07 Septembrie 2017
 Cu afaceri in 90 de tari si bugete de media de 38 de miliarde de dolari, noul brand de media va fi adoptat local, alaturi de noua identitate vizuala, pe masura ce fuziunea va fi completa, intregul proces urmand a fi finalizat pana in ianuarie 2018
Cu 11 agentii si 70 Mil. EUR in 2014, The Group deschide piata “programmatic cu Prometheus
Joi, 16 Aprilie 2015
 Fondata in 2005 ca agentie de servicii de marketing si comunicare, The Group reuneste astazi un holding cu 220 de angajati ce lucreaza in diferitele discipline ale comunicarii (creatie publicitara, investitie in media, relatii publice, dezvoltare de continut online, productie, etc).

Clientii Agentiilor de PR 2012. Agentia lui Lucian Mindruta. Echipa de PR.
Miercuri, 08 Februarie 2012
 Fondata in 2007 de Lucian Mindruta, un jurnalist cu experienta in media de business si generalista, Echipa de PR este o companie de relatii publice neafiliata
De ce a dat Gazeta Sporturilor 250.000 EUR pe iPad?
Luni, 04 Iulie 2011
 Din 40.000 de tablete iPad cat sunt estimate ca navigheaza astazi in publicatiile online din Romania, din estimarile Gazetei Sporturilor, aproximativ 20.000 consuma site-urile din jurul nucleului gsp.ro, al Gazetei Online. O masa critica de consumatori suficient de mare pentru a determina...
Interactions a tras linie sub aproape 600.000 EUR
Marti, 11 Ianuarie 2011
 Specializata in servicii de e-CRM, agentia de comunicare interactiva din grupul Mediapost Hit Mail condusa de Adrian Alexandrescu (foto) a incheiat cu o cifra de afaceri de aproape 2,5 Mil. LEI anul 2010, si 4 Mil. LEI dupa primii doi ani de la intrarea pe piata

Aniversarea GMP 10 ani a strans 350 de oameni
Vineri, 23 Iulie 2010
 Panoul GMP care multumeste angajatilor a primit replici OOH multimedia de la colaboratorii agentiei, in 4 locatii din Capitala 
Propaganda s-a mutat la un nou sediu de 650 mp, aproape de Piata Victoriei
Joi, 13 Mai 2010
 Cu o echipa de 55 de angajati, Adrian Tuluca, managerul companiei cu divizii de creatie, media si relatii publice, spune ca agentia avea nevoie de mai mult spatiu
Ionete: Televiziunile Intact atrag in jur de 60 Mil.EUR in 2009
Miercuri, 07 Octombrie 2009
 De ce nu a acceptat cel care a vandut de peste 500 Milioane EUR pentru Intact sa mai reprezinte internalizat publicitatea antenelor, dupa ce le-a scos pe piata prin CLIR Media?
MEDIA AdPlayersREPORT: Raportul Agentiilor de Media
Marti, 29 Septembrie 2009
 22 de companii cu servicii de media si 500 de angajati totalizeaza 550 Milioane EUR, 1 pol de media, 15 agentii sub 30 Milioane EUR, 6 agentii peste 30 Milioane EUR 
Seful Mediaedge:cia, Bogdan Prajisteanu implineste 37 de ani
Joi, 19 Iunie 2008

Director General al Mediaedge:cia, Prajisteanu a construit afacerea agentiei de la zero, dupa 5 ani de media la Grey

Thegroup: 13 companii, 51 Milioane EUR, 41 de Milioane EUR pe media
Luni, 21 Ianuarie 2008
„Nu vreau sa depasesc pe nimeni, nu vreau sa ajung pe nimeni”, a afirmat, pentru AdPlayers, Zoltan Szigeti (foto) - Presedinte Thegroup, la 3 ani de la infiintarea grupului de companii specializate in marketing si comunicare
Starlink a cāstigat strategia de media Autoitalia Group
Vineri, 20 Aprilie 2007
Cu  52 de angajati si o cifra de afaceri de 5,6 Mil EUR anul trecut, Starlink Group a castigat strategia media Autoitalia Group, cont care are in portofoliu Fiat, Alfa Romeo, Lancia, SsangYong, Maserati si Honda
The Group a avut 28 Mil. EUR īn 2006
Joi, 01 Martie 2007
Cifra de afaceri The Group realizata īn anul 2006 se ridica la 28.205.788 euro, īnregistrānd o crestere cu 80% fata de rezultatele financiare ale anului precedent, au anuntat astazi oficialii grupului de marketing si comunicare condus de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola, grup ce numara 11 companii si mai mult de 200 de oameni
Initiative a cāstigat BMW Europa de Est
Joi, 18 Ianuarie 2007
Agentia de media Initiative a cāstigat contul BMW, inclusiv Mini, pentru operatiunile de media strategy, planning & buying derulate īn Europa de Est, contractul fiind valabil pentru cinci tari: Cehia, Slovenia, Slovacia de la 1 februarie, Romānia si Bulgaria īncepānd cu 1 iulie