Rezultatele cautarii dupa : "adwords"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Zitec a crescut cu 34%. Afaceri de 7 milioane de euro in 2019
Luni, 17 Februarie 2020
 „In 2019, ne-am concentrat eforturile pe diversificarea serviciilor pe care le oferim clientilor nostri atat din Romania, cat si din strainatate, precum si pe marirea portofoliului de clienti, lucru care se reflecta in cresterea inregistrata anul trecut” spune Alexandru Lapusan, CEO si Co-Fondator...
Afaceri totale de 5 milioane de euro, 17 clienti noi si crestere 40% pe digital marketing la Zitec in 2017
Vineri, 25 Mai 2018
 Cresterea inregistrata de catre divizia de digital se incadreaza intr-un trend ascendent la nivelul intregii companii, care a incheiat anul 2017 cu venituri de 5 milioane de euro, in crestere cu 28% fata de rezultatele obtinute in 2016.
Marketing online, fara sa fii specialist in tehnologie. Cum faci capturi de leaduri si pagini de vanzare?
Miercuri, 16 August 2017
Clientii cumpara lucruri vandute ca 100% custom, care de fapt sunt template-uri sau platforme open source personalizate, unde 70% din treaba este deja facuta de altii
Parenting Ads da start PADS MasterClasses. Workshop-uri dedicate creatorilor de continut.
Miercuri, 21 Iunie 2017
 Proiectul PADS MasterClasses are si o componenta sociala, toate incasarile generate in urma inscrierilor participantilor din afara portofoliului Parenting Ads, vor fi donate catre Asociatia Unu si Unu, asociatie ce apara drepturile copiilor din sarcini multiple, prematuri si bebelusi spitalizati si ale familiei acestora.
 Buget de 20.000 euro BT pentru BaBeTe - online, social media,e-mail marketing. Campanie dezvoltata in-house, derulata prin Havas.
Miercuri, 01 Martie 2017
 Oficialii Bancii Transilvania au precizat pentru adplayers ca noua comunicare se deruleaza pe urmatoarele canale de promovare: Homepage site www.bancatransilvania.ro , Microsite campanie www.bancatransilvania.ro/babete , Social Media , Google AdWords si Facebook Ads,...
 Godmother testeaza elevii cu Evaluare Digitala. Obiectiv 2015: 1.000 de teste activate in baza platii
Marti, 03 Noiembrie 2015
 “In prima faza, adica pana la finalul anului 2015, ne-am setat un target de 800-1000 de teste platite. Asta ar insemna incasari de aproximativ 20.000 euro”, a declarat pentru adplayers Valentin Vacarus, initiatorul proiectului si managing director al agentiei Godmother, autoarea proiectului.
Today’s vrea web marketing de 400.000 EUR in 2011
Miercuri, 27 Iulie 2011

Cu o cifra de afaceri de 350.000 EUR pe anul trecut, agentia de web marketing Today's face bani din campanii de marketing online (75%), webdesign (15%) si consultanta (10%) si estimeaza o crestere de 15% in 2011.

Propaganda si-a lansat divizia Propaganda Interactive
Miercuri, 06 Mai 2009
 Divizia este coordonata de Ioana Giosan, certificata Google AdWords
Certificat Google individual, Marius Pahomi nu crede in certificarea Google a companiei New Media (The Group)
Vineri, 23 Ianuarie 2009
 Reactia lui Pahomi vine la scurt timp dupa ce intr-un comunicat The Group, se arata ca „Agentia „New Media” a primit certificarea Google AdWords, companie certificata Google”
Mediaedge:CIA Romania, prima agentie de media cu competente certificate de Google
Miercuri, 05 Martie 2008
Agentia Mediaedge:CIA a devenit prima companie de media din Romania cu competente de search marketing certificate de catre Google, potrivit lui Marius Pahomi
Alex Visa si Dorin Boerescu vor 800.000 EUR din marketing interactiv cu HyperActive
Marti, 04 Martie 2008
Agentia interactiva full service HyperActive porneste la drum cu o echipa compusa din trei programatori, un designer, un director de media, un media executive, doi responsabili de cont si cei doi parteneri...
Speed Promotion vrea 1,4 Mil. EUR
Vineri, 10 August 2007
Agentia de publicitate estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de peste 1,4 Mil. EUR, din care 150.000 EUR - mai mult de 10%, o vor reprezenta campaniile online
Google lanseaza AdSense pentru website-urile din Romania
Marti, 17 Aprilie 2007
"Romania are o comunitate puternica de proprietari de website-uri", spune Yonca Brunini(foto), Director de Marketing pentru Pietele Emergente, Google EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa), odata cu lansarea Google AdSense pentru Cautare si AdSense pentru Continut, dedicate website-urilor si portalurilor de pe piata romaneasca