Rezultatele cautarii dupa : "active 20 20"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Dupa 25 de ani de constructie in industria de comunicare, GraffitiPR devine Graffiti Plus (GRF+)
Vineri, 01 Iulie 2022
 Noul Graffiti Plus (GRF+) va practica idea co-design cu si pentru branduri active in societate. Schimbarea identitatii de brand GRF+ are loc ca urmare a unui proces de...
Subiect tabu, problema reala - constipatia. O noua imagine pentru Ciocolax (Zentiva). Campanie semnata de Armada.
Luni, 26 Octombrie 2020
 Campania de comunicare cuprinde o executie TV, care ruleaza in aceasta toamna, precum si o serie de vizualuri care vor fi folosite in mediul online si isi propune sa schimbe modul in care romanii se raporteaza la anumite probleme ale echilibrului intestinal.
Despartire Boom - GSP de 1 Mil. EUR, anuntata in timp real
Vineri, 30 Ianuarie 2009

Buturuga mica de 3% din piata de media, internetul dovedeste inca o data ca stirea in timp real este mai influenta intr-un business de 20 Mil.Eur, decat carul mare al pietei media, de 600 Mil. EUR

 

Puzzle cu miza de  2 Mil. USD, si pe piata jocurilor din Romania
Luni, 26 Noiembrie 2007
Epee Ro Mania a lansat in premiera pentru Romania jocul de puzzle Eternity II, a carei miza de rezolvare este 2 Milioane USD, iar contul de media este administrat in Romania de Mediaedge:cia
23
Alka framānta 1 milion EUR īn prajituri
Marti, 31 Octombrie 2006
Grupul Alka anunta intrarea īn productia de prajituri si īncheierea primei etape a unei investitii de peste 1.000.000 Euro, din care cercetarea pentru crearea tehnologiilor si retetelor proprii si pentru sondarea preferintelor publicului a reprezentat aproximativ 40% din investitie (400.000 EUR), iar obtinerea unui ambalaj special pentru noul produs a reprezentat 10% (100.000 EUR)
SHR a lansat si lunarul Femeia
Joi, 26 Octombrie 2006
Initial aflat īntr-un conflict cu Hassan Awdi de la Rodipet, fostul detinator al marcii Femeia, īn urma achizitiei acesteia, Sanoma Hearst Romānia (SHR) a lansat dupa saptamānalul Femeia de azi si  lunarul Femeia, o revista glossy pentru femei īntr-un tiraj de 60.000 de exemplare si 4.200 EUR tarif lista pentru o pagina de publicitate