Rezultatele cautarii dupa : "acid"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Liderul pietei de energizante lanseaza a-X-a editie limitata. HELL ENERGY Summer Cool Sun Smiles, cu aroma de capsune si rubarba si cu aroma de soc.
Luni, 30 Mai 2022
 „HELL ENERGY a lansat pentru prima data editia limitata Summer Cool in 2013, cea din 2022 fiind seria noastra de vara cu numarul 10. Daca pana in prezent editiile limitate au avut un design minimalist, in ultimii doi ani am optat pentru versiuni tot mai indraznete, unele dintre acestea fiind adevarate piese...
Bruce Willis, imaginea brandului HELL ENERGY pentru inca doi ani
Vineri, 11 Februarie 2022
 Bruce Willis este imaginea brandului de bauturi energizante HELL ENERGY pentru inca doi ani, ca urmare a reinnoirii contractului dintre producatorul de bauturi energizante din Ungaria si vedeta de la Hollywood. 
HELL ENERGY lanseaza noua editie Ice Cool cu arome specifice sezonului rece si design scandinav
Miercuri, 20 Octombrie 2021
 Printre brandurile cu cele mai dinamice cresteri din zona bunurilor de larg consum, cu produse vandute in mare parte in Europa si Asia, In 2018, HELL ENERGY a demarat o campanie globala care il are in prim-plan pe Bruce Willis, ambasadorul brandului. Datorita inovatiei continue in ceea ce priveste portofoliul de...
Caravana WATER POWER, by SEPHORA, prin Romania, pentru un ten luminos
Luni, 23 Septembrie 2019
 
2000 de medicamente absente. Taxa clawback care a ajuns la 25% si taxa de raft, care depaseste in multe cazuri 20%, sunt principalele cauze.
Marti, 10 Iulie 2018
Medicamente din toate categoriile terapeutice, nu numai citostatice, sunt in pericol de a disparea adancind criza cronica a medicamentelor din ultimii 3 ani care afecteaza toti pacientii, dar si competitivitatea industriei producatoare locale
Trebuincios ficatului sanatos. Noul supliment alimentar SteaBlock de la Hyllan Pharma in campanie de lansare
Luni, 22 Ianuarie 2018
 Noul supliment alimentar pentru ficat SteaBlock de la Hyllan Pharma deruleaza campania sub titlul „Alearga, Inoata, Fii activ
25 de produse alese, de catre consumatori, Produsul Anului 2017 / 2018 in Malaezia
Marti, 20 Iunie 2017
 Glade Sensation Fresh Lemon, Tropicana Frutz, Nestlé Omega Plus, Kit Kat Crunchy Peanut Butter, Nestlé Latte Series, Zip Dish Washing Liquid, Red Bull Blue & Silver, Sunquick Tetra Pack, Mr Muscle 5in1 Multi-Purpose Cleaner Lavender, Magnum Pink/Black, Sunsilk Anti-Dandruff, Colgate Maximum Cavity Protection sunt doar o parte dintre cei 25 de castigatori ai competitiei...
Impactul consumului de alge marine in sanatatea alimentara
Marti, 29 Noiembrie 2016
 Mai putin cunoscute pe piata romaneasca, beneficiile aduse de algele marine in sanatatea alimentara sunt argumentate de cercetari care au studiat impactul acestora in viata consumatorilor, dupa cum releva o comunicare si un infografic, remise de agentia Galeriu and Partners (The Group).
Carmen Bruma imaginea brandului Beautin Collagen in noua campanie DDB
Luni, 09 Mai 2016
 DDB a semnat noua campanie BeautinΤΜ Collagen de la myelements,  avand-o ca imagine de brand pe Carmen Bruma. 
Mititeii tocati marunt de APC. Retele supermarket si hipermarket incalca reglementari de etichetare
Marti, 26 Aprilie 2016
 Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania (Asociatia Pro Consumatori, „APC”)  a demarat un studiu privind calitatea mititeilor. Cercetarea face parte din Campania Nationala de Informare si Educare: ”Hrana sanatoasa – o investitie pe termen lung in sanatatea noastra”.
Managementul Crizei cu Razvan Ionescu (Evz) si Mihaela Nicola (Nicola Porter Novelli)
Miercuri, 29 August 2007
Prima editie a seminarului “Managementul Crizei” organizata de Evensys si Nicola Porter Novelli are loc pe 19 septembrie
Agentia Anului negociaza cu AdOr 2008
Miercuri, 23 Mai 2007
Dupa 5 ani "ganditi si munciti" pentru 5 titluri de Agentia Anului din 7 posibile, 53 de premii si mai mult de 90 de nominalizari, Leo Burnett a anuntat ca "se va implica in editia de anul urmator ca sustinator, consultant sau in orice alt mod pe care si noi si organizatorii il vom agrea. Nu vom mai concura insa, tocmai pentru a stimula agentiile ambitioase din piata sa lupte...