Rezultatele cautarii dupa : "impotriva"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Selly, ambasador Huawei. Alaturi de Lidia Buble, imaginea Huawei P40 lite, vlogger-ul recomanda modelul tinerilor creatori de continut digital
Joi, 14 Mai 2020
 La prima intalnire cu telefonul, Selly a explorat universul AppGallery alaturi de Lidia Buble, imaginea Huawei P40 lite. Camera performanta si aplicatiile de editare si Social Media disponibile in AppGallery, cele doua motive principale pentru care Selly pozitioneaza P40 lite drept smartphone-ul ideal pentru...
Vodafone Romania lanseaza platforma Impreuna suntem mai puternici. Campanie cu spot TV filmat de la distanta, executii digitale si social media
Marti, 28 Aprilie 2020
 Sustinuta de o campanie de comunicare care include un spot TV filmat de la distanta, campanii digitale si executii social media, Vodafone Romania lanseaza sub sloganul „Impreuna suntem mai puternici” o platforma digitala care faciliteaza accesul online la spectacole artistice live, clase de sport si...
SKODA AUTO isi reia productia din 27 aprilie, implementand peste 80 de reguli obligatorii pentru prevenirea infectarii angajatilor
Marti, 28 Aprilie 2020
 Suspendata din 18 martie, incepand de luni, 27 aprilie, ŠKODA AUTO isi va relua productia de autoturisme la cele trei fabrici ale sale din Cehia. Prioritatea principala ramane in continuare protejarea maxima a angajatilor de infectarea cu coronavirus pentru care sunt implementate peste 80 de reguli...
Program HEINEKEN Romania in valoare totala de 1,5 milioane de lei de sustinere a comunitatilor pentru dotarea spitalelor impotriva COVID-19
Miercuri, 15 Aprilie 2020
 ,,Traversam o perioada exceptionala, plina de provocari si incertitudine. Pentru compania noastra, e important sa ne sustinem comunitatile din care facem parte. Ne dorim sa le oferim sprijin celor afectati si personalului medical care lupta zilnic cu efectele acestei pandemii.”, Dan Robinson, Managing...
Campanie de strangere de fonduri pentru a steriliza spitale cu noul robot de dezinfectie MUV. Kaulfand si BCR au achizitionat in avans roboti MUV SMART
Vineri, 10 Aprilie 2020
 Pana la finalul lunii aprilie, echipa isi propune sa stranga suma de 1.000.000 de lei pentru a produce 10 roboti inteligenti de dezinfectare fara contact (MUV Smart) si 50 de variante non-autonome ale acestuia (MUV Lite).
Starbucks ofera cafea gratuit in Bucuresti pentru eroii acestor zile
Vineri, 10 Aprilie 2020
Proiectul #StarbucksPentruTine de sustinere a celor aflati in prima line a luptei...
Donatie de 100.000 de euro Sphera Franchise Group (KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery, Taco Bell) catre Crucea Rosie Romana in lupta impotriva coronavirus
Vineri, 03 Aprilie 2020
Grupul mai sprijina cu produse KFC si Pizza Hut pentru angajatii Directiei de Sanatate Publica a Municipiului Bucuresti si personalului medical din cadrul Institutului National de Boli Infectioase – "Prof. Dr. Matei Bals", iar alimente sunt donate de KFC, Pizza Hut si Taco Bell catre ONG-uri din tara...
Donatie pentru Suceava impotriva coronavirus. 100.000 de lei pentru Spitalul de Urgenta Sfantul Ioan cel Nou Suceava de la Hard Rock Cafe Bucuresti
Miercuri, 01 Aprilie 2020
 Suma de 100.000 de euro vine in ajutorul echipei medicale si a nevoilor pe care le are spitalul in gestionarea luptei impotriva noului coronavirus.
Donatie de 200.000 de euro Enel Romania, intr-o singura saptamana, in lupta impotriva COVID-19
Vineri, 27 Martie 2020
 Grupul Enel doneaza inca 100.000 de euro pentru achizitia de materiale si echipamente medicale, dupa cei 100.000 de euro donati tot in aceasta saptamana pentru a sprijini activitatea Institutului National de Boli Infectioase - prof....
Donatie locala de 1 milion USD in lupta impotriva COVID19. Philip Morris doneaza 1 milion de dolari catre Crucea Rosie, in Romania, pentru spitale
Vineri, 27 Martie 2020
Suma anuntata va fi folosita pentru cumpararea a 10 aparate de ventilatie, 3 aparate de testare COVID-19, cu 5.000 de kit-uri de testare, 1.000 de ochelari de protectie, 100.000 de masti medicale si 5.000 perechi de manusi. Echipamentele vor merge direct catre spitalele implicate direct in lupta cu pandemia COVID-19.
Facebook doneaza pana la 20 milioane de dolari in programul de solidaritate COVID-19 initiat de OMS si alte programe de lupta impotriva virusului pandemic
Luni, 16 Martie 2020
 Initiativa The COVID-19 Solidarity Response Fund este dezvoltata de UN Foundation si Swiss Philanthropy Foundation, iar cei care vor sa se alature programului pot accesa pagina special dedicata.
Dove reduce plasticul
Joi, 31 Octombrie 2019
 Initiativele Dove se numara printre cele mai complexe planuri de acest tip din industria de profil si vor avea un impact semnificativ, eliminand utilizarea unei cantitati de peste 20.500 tone de plastic virgin in fiecare an. Aceasta cantitate este suficienta pentru a masura planeta, de jur imprejur, de 2,7 ori1. Brandul a optat pentru implementarea unor initiative pe termen lung in locul...
MedLife lanseaza campania Medicii Schimbarii, de crestere a increderii in sistemul medical romanesc
Joi, 10 Octombrie 2019
 Initiativa aduce in lumina reflectoarelor aspectele pozitive si reprezinta dovada ca se poate mai bine, intr-un sistem de sanatate romanesc subfinantat si supraaglomerat care se confrunta cu multe provocari.
Legende Urbane: Safire Rosii este Lucrarea Lunii Septembrie in Top 3 ADC
Marti, 08 Octombrie 2019
Luna septembrie a Top 3 ADC aduna - in categoriile Digital, TV si Experiential/BTL - 15 proiecte si 10 agentii castigatoare. Toamna aduce, astfel, campanii diverse, despre inceperea scolii, noutati in the food corner, pariuri si meme-uri, dar si idei de viitor,...
Vlad Ruta, fondator si proprietar al Grupului Spectacular despre cei care, direct sau indirect interesati, ,,au apasat pedala distrugerii grupului, dar nu au reusit.
Vineri, 16 August 2019
 ,,Unii dintre ei sunt condamnati, unii urmariti penal, unii uitati in “acoperire”, reusesc cu mult succes sa conduca aceasta tara si astazi"
Lansare de brand inspirat din fitoterapie. Plant Line (Unilever) cu The Hub & Partners - creatie, Mindshare - media, Image PR - relatii publice
Miercuri, 24 Iulie 2019
Campania de comunicare pentru lansarea noului brand inspirat din fitoterapie include un mix de actiuni de promovare: spoturi TV, comunicare in mediul digital, actiuni in-store si activitati de relatii publice. Teo Trandafir, Andra Gogan, Ela Craciun, Dr. Ruxandra Constantina, specialist in apifitoterapie sunt cativa...
Fost GMP si Jung von Matt / Spree Berlin, Mihai Gongu revine in Romania la Cheil | Centrade, Executive Creative Director Southeast Europe
Vineri, 05 Iulie 2019
 In Cheil | Centrade, Mihai Gongu va conduce o echipa de creatie formata din 20 de specialisti cu competente in campanii de brand, implementate pe toate canalele, continut digital, UX si design. Portofoliul recent de clienti include branduri de prestigiu precum Samsung, Raiffeisen Bank, Dr. Oetker, Mondelez, Procter...
1 din 3 romani din publicul activ (comercial) au urmarit victoria Romaniei U21 contra Angliei U21. TVR1, lider pe toate segmentele de de audienta
Luni, 24 Iunie 2019
Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos si Emil Hossu-Longin s-a inregistrat, la nivel national, la ora 21.20, cand, 2.598.000 de telespectatori (rating de 14,6% si share 35,5%) priveau la TVR 1 lupta tinerilor din Nationala de tineret U21 impotriva Angliei
Romania are unul din cei 13 Global Creative Leaders ale caror idei au promovat publicitatea in lume. Catalin Dobre, CCO, McCann Bucharest in Creative 100, ADWEEK 2019
Joi, 13 Iunie 2019
Catalin Dobre, Chief Creative Officer, McCann Bucharest si CEE Creative Director, McCann Worldgroup cei 13 lideri creativi globali ale caror idei au promovat publicitatea in lume in Creative 100, editat de publicatia de marketing si comunicare americana ADWEEK, una dintre cele mai respectate platforme de informatie de business in industria de...
,,Cand vorbim despre #fakenews, respectiv #dezinformaredigitala, vorbim despre un continut digital hibrid, foarte greu de definit Alina Bargaoanu, SNSPA, la conferinta Fake News
Vineri, 07 Iunie 2019
Conferinta a fost urmarita online, in direct, de peste 4.000 de persoane, iar intr-o saptamana de la desfasurarea evenimentului sunt inregistrate mai mult de 26.000 de vizualizari, cumulate, pe pagina de Facebook a ARRP Romania si in reteaua privesc.eu, operatorul care a transmis live online evenimentul.
1 2 3 4 5 »