Rezultatele cautarii dupa : "Romanii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
84% dintre români resimt efectele schimbărilor economice asupra stilului de viață. Studiu Reveal Marketing Research.
Vineri, 29 August 2025
 Cum s-au adaptat: 49% au redus cheltuielile curente, 41% au amanat investițiile majore, 38% au renunțat la vacanțe și alte activități de relaxare.
Creșterea TVA în România de la 1 august 2025 reduce puterea de cumpărare a consumatorilor, dar oferă și o oportunitate strategică pentru retaileri
Vineri, 29 August 2025
 ,,Conform analizelor noastre, creșterea TVA ar putea reduce cu pană la 5 - 7% bugetul lunar disponibil pentru achiziții neesențiale, ceea ce va accentua atenția consumatorilor asupra promoțiilor și ofertelor personalizate” a afirmat Cătălin Pațachia, country manager Shopfully, companie care pune la...
Addiko Bank lansează campania ,,Adică? Addiko! – credite rapide, 100% online, acum și în România, primite în orice banca are cont clientul.
Joi, 21 August 2025
 „Intrarea pe piața din Romania marchează un moment de referință pentru Addiko Bank, care demonstrează capabilitățile noastre digitale solide și angajamentul față de regiunea Europei Centrale și de Sud-Est”, spune Andrej Andoljsek, CEO Addiko Bank Slovenia.
55% dintre români consumă înghețată pentru răsfăț
Miercuri, 13 August 2025
 In ceea ce privește locurile „preferate" pentru a consuma inghețata, romanii au menționat in primul rand parcul, intr-o zi de vară (57%), urmat de balcon, după o zi lungă de muncă (30%), in timp ce 24% preferă să o savureze seara, in pat, in timp ce urmăresc un serial – obicei intalnit...
Deficitului de vitamina D3 afectează peste 60% din populația României. Impruvis recomanda administrarea Impruvis D3Vit chiar și vara.
Miercuri, 13 August 2025
Potrivit producatorului, vara populația asociaza eronat expunerea la soare cu un aport suficient de vitamina D, căci statisticile arată că 1 din 2 romani are carențe de vitamina D chiar și in sezonul cald.  
1 din 2 români considera ca berea înseamnă vacanță și relaxare
Vineri, 01 August 2025
 Această percepție este reflectată deopotrivă de bărbați (58%) și femei (40%); tendința este peste medie in randul celor cu varsta de peste 35 de ani.
6 din 7 români se consideră persoane religioase, in timp ce 1 din 7 români, nu se considera religiosi.
Luni, 21 Iulie 2025
 Aproximativ 1 din 2 romani (47%) spun că merg la biserică o dată pe lună sau mai des.
Publicitatea lucrează: 1 din 2 români au făcut achiziții în ultima lună, impulsionați de reclame. Reveal Marketing Research.
Luni, 14 Iulie 2025
 „Comportamentul consumatorilor din Romania arată o maturizare clară: nu mai este vorba doar despre vizibilitate, ci despre relevanță, incredere și experiență. Reclamele eficiente sunt cele care reușesc să combine atractivitatea vizuală cu un mesaj convingător și o ofertă credibilă. Brandurile...
44% dintre români preferă să planifice vacanțele pe cont propriu, rezervând direct transportul și cazarea
Vineri, 04 Iulie 2025
 Principalii factori care influențează alegerea modului de organizare a unei vacanțe sunt bugetul disponibil (72%), destinația și durata vacanței (51%) și nivelul de confort dorit (44%).
7 din 10 români, cu vârste între 18 și 65 de ani, participă cel puțin o dată pe an la un festival din România
Joi, 03 Iulie 2025
 Potrivit celui mai recent studiu Raiffeisen Bank, din seria de cercetări Despre Bani 1:1, participanții la festivaluri preferă plățile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază intre 300 și 500 de lei  
Românii vor ca produsele sustenabile să le aducă beneficii clare și imediate, asupra sănătății (80%) și eficiența în satisfacerea nevoilor (78%).
Joi, 26 Iunie 2025
 Sustenabilitatea este tradusă in termeni de utilizare responsabilă a resurselor (29%) și reciclare (24%), potrivit unui studiu Reveal Marketing Research care a realizat in colaborare cu Kaufland Romania și PRO TV cea de-a patra ediție anuală a Barometrului Național despre percepțiile și comportamentele...
 3 din 4 români care cumpără online sunt influențați de social media. Studiu United Media Services
Miercuri, 25 Iunie 2025
1 din 2  respondenti au făcut o achiziție online in ultima săptămana, potrivit studiului United Media Services „Online Shopping Habits 2025”, care oferă o radiografie detaliată a consumatorului conectat: un consumator care caută autonomie in procesul...
Campania TVR „Împreună facem bine!” continuă, pentru românii afectați de furia apelor
Luni, 23 Iunie 2025
 Intr-un gest de sprijin, dar și ca simbol al solidarității față de romanii din Harghita, Mureș, Brașov, Sibiu, Prahova, Buzău, Neamț, Bacău, Covasna, Vrancea, Botoșani și Iași afectați de furia apelor, Televiziunea Romană continuă campania „Impreună facem bine!”, o inițiativă menită...
70% dintre români consideră că berea face parte din experiența fotbalului. Reveal Marketing Research
Joi, 19 Iunie 2025
 In opinia respondenților la cercetarea initiata la solicitarea Centrului de Studii despre Bere impreuna cu Reveal Marketing Research, berea incurajează interacțiunea și buna dispoziție, fie că este vorba de partide internaționale de fotbal sau de confruntări locale urmărite in compania prietenilor.
Aproape jumătate dintre români aruncă mâncare gătită. Up România în parteneriat cu Reveal Marketing Research
Marti, 03 Iunie 2025
Mancarea gătită rămane principalul tip de aliment care ajunge la coșul de gunoi (46%), urmată de paine și produse de panificație (39%), fructe (28%) și legume (27%).  
Românii petrec peste 2 ore la curățenia generală, iar 64% dintre ei încă folosesc mopul pentru igienizarea podelelor
Marti, 03 Iunie 2025
 Primul studiu global Dyson dedicat curățeniei umede, realizat pe un eșantion de 23.311 respondenți din 28 de țări și regiuni, arată că, deși 93% dintre participanții la studiu au podele dure, doar 48% folosesc aparate de curățare umedă in locuințele lor.
1 din 3 români nu au redirecționat niciodată cei 3,5% din impozitul pe venit. Reveal Marketing Research.
Luni, 26 Mai 2025
 Cei mai mulți dintre romani aleg să completeze Formularul 230 online (43%) sau să il depună in format fizic la sediul ONG-ului/ bisericii alese (39%).
Ziua Europei: 55% știu că se celebrează pe 9 Mai, însă doar 37% îi cunosc semnificația istorică. Reveal Marketing Research.
Miercuri, 07 Mai 2025
Potrivit cercetararii, principalele avantaje ale apartenenței Romaniei la UE sunt accesul la fonduri europene (65%), libertatea de circulație (58%), accesul la educație și muncă in alte țări UE (48%) și creșterea standardului de viață (32%). 
 TVR organizează dezbaterea decisivă a alegerilor prezidenţiale la Palatul Cotroceni
Miercuri, 07 Mai 2025
 Un preşedinte pentru Romania" va fi difuzată joi, 15 mai 2025, pe canalele TVR1, TVR INFO, TVR Internaţional şi TVR MOLDOVA şi in mediul online
 Cu o piata estimata la 5,4 miliarde USD in 2025, piata bauturilor alcoolice din Romania, in crestere. The M Works si UNLOCK Researh
Vineri, 07 Martie 2025
 ,,Cu o piata estimata sa atinga 5,4 miliarde USD in 2025 si un volum de 1,8 miliarde de litri de alcool consumat, recomandam jucatorilor din industrie sa-si concentreze eforturile pe o comunicare autentica, personalizata si aliniata cu valorile publicului lor”,a spus Imola Zoltan, Managing Partner, The M...
1 2 3 4 5 »