Rezultatele cautarii dupa : "zilele"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
Pantofarul fara pantofi.
Vineri, 12 Ianuarie 2018
 Zilele trecute vorbeam cu un client care si-ar fi schimbat jobul si parca, parca ii tragea cu ochiul industria publicitara. Meserie cool, clienti misto, fete destupate si creative, salariul bun si mediu de lucru relaxant. Suna bine, nu? 
Transmisie Live TVR. Funeraliile Regelui Mihai I. Casa Regala a desemnat Televiziunea Romana producator exclusiv al ceremoniilor.
Miercuri, 13 Decembrie 2017
 Din aceasat calitate, TVR va asigura productia tuturor ceremoniilor, in colaborare cu Trinitas TV, punand la dispozitie semnalul TV pentru toate televiziunile interesate. In zilele de doliu national, posturile TVR vor difuza Editii speciale, documentare si filme artistice.
Alina Damaschin si Andreea Ghenoiu, in dialog la Kindful Brands, pe 7 decembrie
Luni, 20 Noiembrie 2017
Evenimentul va avea loc pe 7 decembrie la Seneca AntiCafe incepand cu ora 14:00, iar organizatorii sunt Love and Lobby in parteneriat cu Media Image Factory, cu sprijinul Seneca AntiCafe, The Alternative School si Cannes Lions Romania.
Galeriu & Partners comunica pentru Mastering the Music Business care se va deschide cu Tudor Chirila
Luni, 13 Noiembrie 2017
 Printre vorbitoriii conferintelor de pana acum s-au numarat Smiley, Damian Draghici, Nicu Alifantis, Tataee (BUG Mafia), Cornel Ilie (Vunk), Dan Byron, alaturi de reprezentanti ale unora dintre cele mai puternice platforme online, la nivel global – Thorsted Freese (Believe Digital), Lucas Iliev (Music Gateway), Sam Taylor (TuneCore), Chris Cooke (CMU Insights) si altii.
40.000 SMS-uri pentru parintii copiilor bolnavi de cancer si 102 oameni pe Scaunul Rezistentei
Marti, 07 Noiembrie 2017
 Oamenii continua sa stea pe scaunul rezistentei initiat de magicHome, pana mai strang inca 60.000 SMS-uri necesare finalizarii proiectului, anunta reprezentantii initiativei de strangere de fonduri
McCann Erickson, Leo Burnett, Zenith Media, Graffiti BBDO, Ogilvy&Mather si Springer & Jacoby invitate sa descopere noutatile Print & Sign 2017
Luni, 18 Septembrie 2017
McCann Erickson, Leo Burnett, Zenith Media, Graffiti BBDO, Ogilvy&Mather Advertising si Springer & Jacoby au fost invitate chiar de Mesagerii PRINT & SIGN 2017 sa descopere noutatile din print si semnalistica care vor veni la editia din acest an a targului.
Grila de toamna PRO TV. 4 productii in premiera, 40 de blockbustere si peste 20 de filme in premiera
Luni, 28 August 2017
“Desi vara este, de obicei, o perioada de concedii, trebuie sa recunosc ca pentru echipa PRO a reprezentat o adevarata mobilizare de forte!” a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV despre pregatirea grilei de toamna.
Din 900 de monede digitale, 50 conteaza. Cum schimba banii digitali lumea afacerilor si publicitatii?
Marti, 08 August 2017
 Exista la ora actuala aproximativ 900 monede digitale si numarul lor este in continua crestere. Din ele, mai putin de 50 conteaza cu adevarat, restul sunt apa de ploaie dar, normal, fiecare cu sansa ei in viitor. 
Promotia de vara Activia dezvoltata de Danone cu Geometry Global, MEC Romania si Image PR
Joi, 27 Iulie 2017
„Relaxeaza-ti simturile, castiga cu Activia” este sustinuta prin spot TV, componente de digital, activari in-store, BTL si un mix de actiuni de relatii publice
 Buget de 20.000 euro BT pentru BaBeTe - online, social media,e-mail marketing. Campanie dezvoltata in-house, derulata prin Havas.
Miercuri, 01 Martie 2017
 Oficialii Bancii Transilvania au precizat pentru adplayers ca noua comunicare se deruleaza pe urmatoarele canale de promovare: Homepage site www.bancatransilvania.ro , Microsite campanie www.bancatransilvania.ro/babete , Social Media , Google AdWords si Facebook Ads,...
Pancarde pe banii ei si timpul lor. Prietenii m-au rugat, sa aiba cu ce protesta Ioana Isopescu
Miercuri, 08 Februarie 2017
 Lucreaza cu hartii si cartoane frumoase si iubeste tipografia. Ce nu ii place este sa recicleze hartii si cartoane de calitate care ii prisosesc, dar cu care pot face lucruri mai bune. Din astfel de prisoase a scos o vreme chiar si o revista de cultura urbana. A oprit-o cand nu a mai avut prisoase.
Reuniune la Bonn pentru ca FSC sa nu mai certifice taierile ilegale din Romania
Luni, 06 Februarie 2017
 Comunitatea de-clic, impreuna cu partenerii de la Campact, Germania si #Aufstehn, Austria, organizeaza saptamana aceasta (marti, 7 februarie, o actiune si o inmanare de semnaturi in fata sediului FSC (Forest Stewardship Council) din Bonn. 
CNA lucreaza la rapoartele de monitorizare ale televiziunilor de stiri, dupa protestele de strada
Miercuri, 01 Februarie 2017
 In contextul protestelor de strada, CNA lucreaza la rapoartele de monitorizare ale televiziunilor de stiri, in urma reclamatiilor si autosesizarii, se arata intr-o comunicare publica remisa de institutie.
LPF vrea cresterea numarului de spectatori si clientilor de publicitate
Vineri, 14 Octombrie 2016
 Liga Profesionista de Fotbal isi propune, in noul sezon, sa creasca numarul suporterilor prezenti pe stadion si al companiilor interesate de comunicarea directa cu fanii fotbalului profesionist. 
Emoji inspira DDB Romania. Noua identitate vizuala si packaging Boodink pentru Coseli.
Marti, 03 Mai 2016
 Estimata de adplayers la peste 20.000 - 30.000 de euro, valoarea investitiei Boodink in noua identitate nu a fost dezvaluita de autori.
Afisaje din Epoca de Aur scoase la licitatie
Vineri, 08 Aprilie 2016
 Adevarata fresca in imagini a Epocii de Aur, asa cum era denumita perioada inainte de decembrie ’89, o selectie de afise care se remarca pe alocuri prin umor au fost scoase la licitatie de casa Artmark.
Fabrica de Clatite Tefal cu premii zilnice si bucatarie de 2.000 EUR. Show culinar, Pure Media.
Miercuri, 23 Martie 2016
 Cea  de-a doua editie a comunicarii Tefal, “Fabrica de Clatite”, a luat startul printr-un show culinar interactiv, organizat de Pure Media Solutions.
Crestere cu 23% si nou maxim istoric trimestrial pentru publicitatea digitala in SUA: 15 Miliarde USD.
Luni, 14 Decembrie 2015
 Raportat la perioada similara din anul precedent, cheltuielile de publicitate digitale in T3 (Q3) 2015 inregistreaza o crestere cu 23%. In T3 2014, investitiile in publicitatea digitala se situau la 12,2 Miliarde USD.
Rasaritul. 45 de ani de rasarituri.
Luni, 13 Iulie 2015
 
Radu Florescu, UAPR: Din pacate, exceptii de la profesionalism si respect reciproc mai exista.
Joi, 28 Mai 2015
 Radu Florescu, Presedinte UAPR despre Briefingul Carrefour

« 2 3 4 5 6 »