Rezultatele cautarii dupa : "youtube"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
36% dintre romani spun ca apreciaza mai mult un brand care are reclame sponsorizate online.
Luni, 19 Aprilie 2021
 Potrivit cercetarii, Facebook este la putere in preferintele romanilor (92%) cu un timp mediu petrecut online de 2,3 ore/zi. 46% dintre respondenti declara ca se simt indiferenti fata de reclamele sponsorizate vazute pe Facebook sau pe Instagram, spunand chiar ca se simt obositi si plictisiti de acestea.
Singurul premiu romanesc la ANDY Awards 2021. Aur pentru ,,Parcul Online” Telekom Romania, semnat de Leo Burnett Bucharest
Miercuri, 14 Aprilie 2021
 Campania castigatoare: 88% din parintii din Romania si-au schimbat radical abordarea privind protejarea copiilor in mediul online. „Parcul Online”, realizata de Leo Burnett Bucharest pentru Telekom Romania, a obtinut Aurul la competitia Internationala ANDY Awards 2021. Prestigiosul premiu, anuntat luni,...
Esti mai puternic decat crezi! Noua campanie Regina Maria vrea sa imputerniceasca pacientul si sa-l scoata din contextul vulnerabil, neputincios, de victima.
Luni, 12 Aprilie 2021
 Spotul este realizat de catre regizorul britanic Laurence Dunmore, a carui viziune unica reuseste sa transpuna cu impact puternic, in doar cateva secunde, calatoria emotionala si plina de provocari a pacientului, de la diagnostic la vindecare.
Intarzieri in dezvoltarea psihica si a limbajului, deficit de atentie, hiperactivitate, tulburari de comportament. Efectele negative ale supraexpunerii copiilor la ecrane in pandemie.
Luni, 05 Aprilie 2021
 Specialistii Asociatiei pentru Sanatate Mintala a Copilului anunta cu ingrijorare o creste cu 34 % a cazurilor de copii cu intarzieri in dezvoltarea psihica si a limbajului, deficit de atentie, hiperactivitate, tulburari de comportament.
Asociatia Imunis lanseaza programul Feminitate dupa Cancer
Vineri, 26 Februarie 2021
 Potrivit initiatorilor programului, cu ajutorul celor 5 module concepute de Cosmina Grigore, supravietuitoare din 2013 a cancerului de san, participantele vor invata sa depaseasca trauma provocata de diagnostic si sa ajunga la o stare de echilibru, la un aliniament intre corp, minte si suflet.
Pofta de emotii, pofta de viata. Gateste un Craciun asa cum simti cu Floriol si WOPA
Joi, 17 Decembrie 2020
 “Emotia ramane cel mai important ingredient pentru o masa perfecta. Dupa 20 de ani de prezenta pe piata din Romania si 15 ani in care a urat romanilor ”Pofta de viata”, Floriol stie bine acest lucru si le propune consumatorilor sai un stil de viata echilibrat si sanatos."...
Grupul CEZ in Romania lanseaza cea mai noua campanie de brand si extinde prezenta pe Tik Tok
Miercuri, 02 Decembrie 2020
 Campania de comunicare este desfasurata la nivel national, pe urmatorul mix de canale media: radio, TV si online. Spotul poate fi urmarit si pe toate canalele de social media ale Grupului CEZ in Romania. Odata cu noua campaie, CEZ isi extinde prezenta online prin debutul pe un nou canal de social media - TikTok
Coca-Cola si Katy Perry colaboreaza pentru un nou proiect muzical: piesa „Resilient” feat. Aitana
Joi, 26 Noiembrie 2020
 Melodia este insotita de clipul Open To Better. Proiectul i-a implicat si pe Tiësto, DJ si producator cunoscut in intreaga lume, precum si pe tanara artista de origine spaniola, Aitana, rezultatul fiind o melodie vibranta despre optimism, care celebreaza puterea oamenilor in fata provocarilor din prezent.
Peste 2 milioane de vizualizari YouTube si 5000 de distribuiri pe Facebook. Sector 7 Hub “a lovit” din nou cu CatMobile
Joi, 26 Noiembrie 2020
 Sector 7 Hub “a lovit” din nou cu ultima campanie realizata pentru CatMobile. In primele doua spoturi, comediantul Ionut Rusu si realizatorul TV Oreste Teodorescu sunt actorii principali, iar in al treilea, Micutzu face show total.
Pandora raspandeste iubirea si spiritul sarbatorilor cu primul sau scurtmetraj animat: „One Lovely Day”
Luni, 16 Noiembrie 2020
 Prin intermediul campaniei, fanii marcii pot descoperi prietenii celebri Pandora – Millie Bobby Brown, Halima Aden, Georgia May Jagger – asa cum nu i-au mai vazut inainte.
Papaya o angajeaza pe Oana Pellea coach-trainer-mentor la KAFUNE. Noua campanie a brandului de cafea detinut de La Fantana
Miercuri, 11 Noiembrie 2020
 Sub semnatura KAFUNE – The Fun Coffee, Papaya continua “campania de angajari” pentru extinderea echipei de vanzari a brandului cu celebritati – anul acesta, Oana Pellea este prima vedeta care a trecut de faza de interviuri si a fost inrolata drept coach-trainer-mentor-guru in...
Se cauta #model pentru educatie. Grupul Ogilvy Romania si Asociatia Teach for Romania sustin profesorii model
Vineri, 23 Octombrie 2020
Prin campania Modele pentru viitor, Teach for Romania si Ogilvy, alaturi de GroupM, au lansat o invitatie catre toti cei care vor sa investeasca in educatie pe termen lung.
Marius Luican, Reveal Research:,, De la mase la nise. Schimbarea modelului de consum si segmentarea pietei”
Joi, 15 Octombrie 2020
 Moto: „Orice client poate avea o masina vopsita in orice culoare doreste, atat timp cat este neagra.”
Copiii vor sa devina doctori. Intr-un experiment social, REGINA MARIA i-a intrebat ce parere au despre aceasta meserie
Vineri, 09 Octombrie 2020
 Campania ”De 25 de ani investim in urmatorii 25” formuleaza un omagiu la adresa medicilor, in timp ce priveste spre viitorul serviciilor medicale din Romania
Documentarul „Tatal meu, Imre”, realizat de Andreea Stiliuc, jurnalist la TVR Iasi, este in finala URTI GRAND PRIX 2020
Vineri, 02 Octombrie 2020
 „Am descoperit subiectul acum sase ani, cand am participat din partea TVR la un workshop organizat de CIRCOM Regional la Budapesta. Atunci am inceput sa visez ca, intr-o zi, povestea va deveni film”, marturiseste Andreea Stiliuc, cea care semneaza regia, montajul, dar si imaginea documentarului, alaturi...
Ajunse la a-VII-a editie, Conferintele BookLand Evolution se relanseaza intr-un nou format
Marti, 29 Septembrie 2020
100.000 tineri, 1.960 speakeri, 23 orase vizitate anual – este bilantul pe scurt al primilor 6 ani ai Conferintelor BookLand Evolution. In al-VII-lea an, dupa doar editia din Bucuresti sustinuta in format offline, evenimentul trece integral in mediul online pentru a continua sa inspire tinerii din Romania.
Ciocolata ROM vrea sa sponsorizeze evenimentele anulate ale anului 2020
Marti, 22 Septembrie 2020
Rom, primul baton de ciocolata din Romania, lansat in 1964 si invelit in culorile drapelului national, lanseaza ROM BUZZ -cel mai nou produs din portofoliu si, pentru a-l face faimos, propune oferte de sponsorizare evenimentelor anulate locale si internationale.
Vodafone inoveaza experienta TV cu noul serviciu Vodafone TV si introduce noi oferte de servicii convergente sub umbrela Vodafone ONE
Luni, 21 Septembrie 2020
 Vodafone TV aduce utilizatorilor din Romania o experienta de televiziune si divertisment complet noua: primul mediabox 4K ce imbina interactivitatea, aplicatiile de streaming si cablul digital, cea mai bogata oferta de continut, flexibilitate si control cu ajutorul functiilor avansate si o adevarata experienta...
Cinema City a deschis peste 230 sali de cinema in toata tara din 11 septembrie
Miercuri, 16 Septembrie 2020
 Mooky Greindinger, CEO - ul Cineworld Group: ,,Pentru ca stim cat de dor v-a fost sa mergeti la film, avem deja confirmata o lista cu titluri remarcabile, care vor avea premiera in saptamanile viitoare: TENET, After We Collided, The New Mutants, Mulan, Wonder Woman 1984, Black Widow, BOND No Time to Die, Soul, DUNE...
Spotul Ursus Cooler “Pisicaine” nu se va mai difuza. Reclama se opreste in mediul audiovizual.
Marti, 01 Septembrie 2020
 Reclama “Pisicaine” pentru Ursus Cooler, reclamata la Consiliul National al Audiovizualului (C.N.A.) si Consiliul Roman pentru Publicitate (“RAC”) se opreste, este asigurat de catre RAC unul dintre petitionarii care au reclamat campania.
« 3 4 5 6 7 »