Rezultatele cautarii dupa : "viata"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 15 Septembrie 2011
Estimata de surse din piata la un buget de 70.000 – 100.000 EUR, inclusiv creatia spotului, oferta limitata din campania “Beneficii pe viata la preturi mai...
Marti, 30 Octombrie 2007
Spotul Tv “Calatoria” semnat de Adventure este principalul suport de comunicare , pe baza caruia au fost dezvoltate executii si pentru celelate medii de comunicare pentru campania „Viata e o calatorie. Asigura-te ca e una frumoasa ”
Joi, 07 Octombrie 2010
Cu o afacere inceputa in Elvetia avand ca target principal consumatorul preocupat de sanatate si stil de viata activ, compania Eisberg a facut din femei atat un ‘driver’...
Vineri, 03 Octombrie 2008
“Ziarul de Iasi”, “Viata Libera”, “Obiectiv editie de Vaslui”, “Monitorul de Sibiu”, “Monitorul de Alba”, “Monitorul de...
Marti, 25 Mai 2021
Diana Stoica, Director de Resurse Umane Profi: “Schimbarea si teama pentru propria viata sunt printre cei mai puternici factori de stres si anxietate, iar cum pandemia de Covid-19 ne afecteaza pe toti, efectele ei asupra sanatatii emotionale nu trebuie neglijate.”
Marti, 23 Iulie 2013
In vreme ce barbatii pastreaza ca arii de interes pe Internet mai degraba domeniile legate de tehnica: aplicatiile pentru mobil,...
Vineri, 30 Iulie 2021
,,Acest parteneriat ne ofera oportunitatea de a aduce la viata aceasta bucurie pentru consumatorii din Romania, aducandu-le o mica parte din Italia, ca parte a experientei unice pe care Electric Castle o ofera. Speram ca veti fi acolo si ne veti vizita, pur si simplu pentru a va relaxa si pentru a va bucura de...
Vineri, 06 Octombrie 2006
Conceptul si în acelasi timp sloganul "Vezi viata altfel" aduce în prim-plan doua spoturi - Cina si Cântareata, care pot fi vizionate pe principalele canale de televiziune
Joi, 19 Aprilie 2018
Antreprenoare de success, autoare de bestselleruri, comentator si analist CNN, gazda unor emisiuni de radio si TV de mare audienta, Robbins propune o solutie simpla – care da si titlul bestellerului sau, Regula de 5 secunde – pentru a combate acea tendinta de a amana anumite decizii si actiuni, pe...
Luni, 19 Iunie 2023
Cu investititii de peste 60 milioane de euro in sistemul medical din Romania , Asociatia Daruieste Viata lanseaza, in parteneriat cu Tazz, o campanie inedita de strangere de fonduri pentru initiativa #NoiFacemUnSpital. Romanii vor putea face donatii pentru echiparea si dotarea Spitalului – de la echipamente...
Luni, 07 Mai 2007
Potrivit agentiei, pe parcursul campaniei de 6 saptamani, principalul target atins de mesajul Imagineaza-ti un ceai cu aromele padurii sunt tinerii si adultii carora le place sa bea cafea si ice tea si care adopta un stil de viata sanatos, fara a deveni obsesivi
Miercuri, 17 Iunie 2009
Intr-o scrisoare adresata Comitetului Effie, potrivit unor surse din piata de publicitate, producatorul Cava D’oro, Alexandrion Group, ataca agentia Papaya care a inscris cazul, la...
Luni, 06 Noiembrie 2006
Semnate de agentia condusa de Catalina Cernica, campania sub titlul "Lucruri marunte", pentru asigurarile de viata de la Allianz-Asigurari si-a început difuzarea din 26 octombrie pe principalele posturi TV nationale, fiind declinata si pentru segmentul de presa scrisa
Miercuri, 28 Iulie 2021
Inovatia usureaza viata romanilor (93%) si ii ajuta sa se simta in siguranta (84%). Tinerii cu varste intre 25 si 34 de ani cred ca inovatia are un rol important in protejarea mediului inconjurator (88%) si contribuie, de asemenea, la un trai mai sanatos (81%). Un numar de 7 din 10 romani ar avea incredere in cel...
Luni, 17 Iulie 2006
Sub titlul "Alunga rutina din viata ta!" si sloganul "Golden Brau. Una buna impreuna", Grey Worldwide Romania semneaza noua campanie de comunicare a brandului de la Brau Union ce se va desfasura, in perioada iulie-decembrie 2006, prin agentia Mediacom
Joi, 20 Septembrie 2007
Cu un buget de 2 Mil. EUR pentru comunicarea Fondului de Pensii Aripi, campania „Semnaturi importante în viata ta”, va cuprinde, pe lânga spotul TV difuzat pe noua posturi de televiziune, si adaptari pentru spot radio, machete de presa si outdoor
Marti, 02 Martie 2021
Din 1 martie, jurnalistul TVR Daniel Coman ne administreaza... „Pe datorie”, o „pastila” zilnica, menita sa ne imbunatateasca viata. Emisiunea poate fi urmarita de luni pana vineri, de la ora 19.30, la TVR 1.
Vineri, 11 Mai 2018
„Campania jurnalistica pe care o propunem este axata pe trei componente: trecutul - o reconstructie in segmente semnificative a istoriei care au condus, fiecare in parte, la construirea identitatii nationale si a viziunii pentru viitor, prezentul, adica expresia elementelor pe care le intalnim zi de zi in...
Miercuri, 09 Aprilie 2008
„Pentru o persoana educata, "scaparea " este de neiertat, chiar intr-o situatie de viata mai dura. Cu atat mai mult, intr-un scenariu menit sa comunice pietei ceva legat de viata firmei, pe cale...
Miercuri, 02 Mai 2007
Oficialii campaniei de comunicare de la Saatchi & Saatchi au afirmat pentru AdPlayers ca noua campanie de imagine Ciuc are ca target - barbati, 25-40, mediul urban, venituri medii, studii medii & superioare, psihologie: optimisti, directi, increzatori in fortele proprii si aspirand la o viata mai buna; nu foarte extrovertiti, dar care apreciaza distractia
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: