Rezultatele cautarii dupa : "unici"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
71% Cota de Piata, 3 productii de divertisment in top si 96 din 100 de filme. Audiente Pro TV 2016
Marti, 17 Ianuarie 2017
 Pro TV a obtinut, in anul 2016, cea mai mare cifra pentru media de cota de piata in prime time din ultimii ani 14 ani si a avut un program care a obtinut cea mai mare cota de piata din istoria masuratorii moderne a audientelor, anunta responsabilii de comunicare ai postului.
Agerpres raporteaza o crestere a veniturilor cu aproape 4,4%. AdPlayersREPORT 2017
Joi, 05 Ianuarie 2017
 Cresterea veniturilor reprezinta o urmare fireasca a evolutiei Agerpres, dupa cresterea vizibilitatii continutului. Astfel, in aceeasi perioada, numarul de vizualizari a crescut cu 21,3% iar numarul vizitatorilor unici a crescut cu 24,5% de la 40k la 50k.
Agentie digitala fidelizeaza masini iesite din garantie.
Joi, 01 Decembrie 2016
Agentie: Infinit Agency. Produs: VW mai vechi de 5 ani, Client: Porsche Romania. 70.000 de interactiuni, 37 mln. afisari, 7.5 mln. unici, 2 mln. in teasing, in campania „Volkswagen Direct Express”
Comedie DDB (The Group) cu Comedy Central (Viacom) . Buget Tv de peste 150-200 mii euro.
Marti, 27 Septembrie 2016
 Desi bugetul nu a dezvaluit, surse din piata vorbesc despre o investitie in comunicare de peste 150.000- 200.000 de euro. Campania este de tip multi-channel, avand declinari pe OOH (citylights, bus shelters), pe radio, in presa, in Social Media (pagina de Facebook), display banners.
Televiziunea de stiri Digi24 si-a relansat site-ul
Vineri, 02 Septembrie 2016
 Pe langa o noua identitate vizuala, preluarea stirilor si emisiunilor Digi24, www.digi24.ro a publicat din ce in ce mai multe articole concepute pentru mediul online, spune Dan Turturica, Redactor-sef www.digi24.ro.
Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia Primul Gold Lion la Cannes pentru agentii independente
Marti, 28 Iunie 2016
 „Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia” au luat primul Gold Lion la Cannes pentru agentii independente, dupa cum anunta autorii campaniei recent premiate la festivalul de publicitate.
Liber la audientele site-urilor. De ce? Ne-a raspuns Arina Ureche.
Miercuri, 06 Aprilie 2016
 "Editorii site-urilor investesc in masurarea acestor rezultate tocmai pentru ca ele sa fie cunoscute de industrie si utilizate in deciziile de tranzactionare a spatiului publicitar” a motivat Arina Ureche, intrebata de adplayers care au fost motivele pentru care SATI a dat acces liber la audientele masurate. raspunde
Fondatorul Wikipedia vine in Romania la McCann/Thiess. Sponsori:Vodafone, BRD si ProTV.
Vineri, 04 Martie 2016
 La 15 ani de la lansarea Wikipedia, Jimmy Wales - fondatorul celei mai accesate enciclopedii online, vine pentru prima oara in Romania, pe 22 martie, in cadrul McCann/ Thiess Conferences
300 de site-uri si peste 50 Milioane de clienti unici in Project Agora, TailWind (ThinkDigital Group)
Marti, 22 Decembrie 2015
 La un an de la lansarea Project Agora, compania Tailwind, parte a ThinkDigital Group of Companies (TDG), care a dezvoltat proiectul, a avut printre clienti branduri ca Aegean, Audi, BMW, Deutsche Telekom, Emirates, ING, L’Oreal, Lufthansa, Mastercard, Microsoft, Mondelez, Nike, Samsung, Seat, Vodafone si Unilever
Audienta vorbeste. Cine n-are Ureche, s-o asculte cu cea de la BRAT.
Vineri, 18 Decembrie 2015
 
Proprietarii Reader's Digest revin cu servicii de marketing! Tarsago lanseaza regie online in Romania
Marti, 09 Iunie 2015

Divizia de online va fi reprezentata in Romania de catre Claudiu Popa, Online Director si Sorin Cristea, Sales Director, ambii cu experienta acumulata pe piata de media si digital din Romania.

Buget CSR de 700.000 euro de la Provident. SigurantaFinanciara.ro unul dintre programe
Joi, 18 Decembrie 2014
 Serviciile de comunicare Provident sunt administrate de agentiile McCann PR (relatii publice si comunicare), Jazz (Creatie) si Initiative (servicii de media)
Aurul Belgravistan a strans peste 400.000 de accesari
Marti, 24 Iunie 2014
 Estimata de surse adplayers din piata de media la o investitie cuprinsa intre 350.000 si 400.000 de euro, “aurul” campaniei Digi Mobil “Belgravistan” a adunat, la trei saptamani de la lansare, sute de mii de accesari in sacii de impresii de pe Internet.

Advice. Cea mai mare agentie de universitari.
Luni, 02 Aprilie 2012
 Cu o echipa de 100 de oameni din care in jur de 50 permanenti, la care se adauga alte sute de aplicanti in proiectele de creatie, strategie de marketing si comunicare, membrii Advice – o asociatie in egala masura de studentii si absolventi din Universitatea Bucuresti sau ASE, ar putea fi oricand o agentie redutabila intr-un concurs ori licitatie de publicitate.
70.000 EUR rebranding si campanie. De la ePAYMENT la PayU.
Vineri, 02 Martie 2012
„Bugetul de rebranding s-a ridicat la un total de aproximativ 70.000 euro, din care au fost alocati pentru campania Fii Ambasador PayU aproximativ 30.000 euro” a afirmat pentru adplayers, Iuliana Butuc-Cerchez, PR&Communication Adviser PayU Romania
Val Voicu, Adevolution: « Este greu de monitorizat intreg continutul a 200-300 de site-uri »
Miercuri, 30 Martie 2011
 Managerul grupului de firme Adevolution, care a insumat in 2009 un business de 2,9 Milioane EUR, spune ca “este greu de inclus intr-un...
Publicis Romania a exportat Renault in Olanda
Vineri, 21 Ianuarie 2011
 Cu un spot semnat de Publicis Conseil, campania „Miss Sixty” pentru piata romaneasca a inclus componente dezvoltate local  - digital, social media, presa, decorarea showroom-urilor Renault si a magazinelor Miss Sixty, expunerea masinii in centre comerciale si adaptarea spotului
Marketing si comunicare pentru 25.000-35.000 vizitatori unici pe luna
Miercuri, 20 Octombrie 2010
 Infiintat in 2005, AdPlayers incearca sa rezolve o problema de continut careia nu multi jurnalisti reusesc sa-i dea de cap astazi. Iar cifrele arata ca 3.700 de abonati la Alerta...
Ziarul Financiar face 1 din 4 euro in divizia de publishing a grupului
Vineri, 15 Octombrie 2010

Sefa diviziei de publicatii a mai precizat ca in structura business-ului ZF, ponderea publicitatii (print, online, evenimente) este de 75%; in timp ce veniturile din circulatie reprezinta 25%, majoritatea din abonamente.

Cat poate plati Sanoma Hearst pentru un site?
Luni, 05 Iulie 2010
 „In acest an nu ne mai intalnim foarte mult cu atitudinea „asteptam sa treaca criza” a proprietarilor de site-uri a afirmat pentru AdPlayers Adina Vasilescu, director de new media la Sanoma Hearst, a carei divizie regionala online a cumparat de curand magazinuldecase.ro
« 1 2 3 4 5 »