Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 22 Aprilie 2010
Prima Tv a inregistrat 4,5 % rating si 14,6 % cota de piata, in 15 - 44 urban, iar TVR 1 o audienta de 3,9% rating si 12,6 % cota de...
Vineri, 28 August 2009
Dupa cel mai profitabil an, in 2008, si la 7 ani de la infiintarea companiei de marketing direct si interactiv Intertel, sefa si detinatoarea a mai mult de o treime din firma se indreapta spre alte proiecte profesionale
Luni, 27 Aprilie 2009
Duminica, 24 aprilie, intre orele 15:30-18:00, pe target comercial, Cronica Carcotasilor a adus pentru postul Prima TV 2.7% rating si 12.4% cota de piata, in vreme ce „Duminica...
Marti, 31 Martie 2009
Managing partner al companiei Intertel, primul furnizor de servicii de televiziune interactiva si furnizor de sms marketing din 2003, Maia Novolan spune ca 2008 a fost cel mai bun an dupa...
Joi, 20 Noiembrie 2008
Cun tiraj de lansare de 10.000 de exemplare si un tarif lista de publicitate de 3,500 EUR, revista lunara va fi publicata de trustul de presa D.V. Automedia, patronata de Dan Vardie, editor in al carui portofoliu se mai gasesc si publicatiile Temporis si Caesar, si 4x4
Marti, 28 Octombrie 2008
Mai multe posturi au fost astazi somate pentru nerespectarea deciziei 792 din 30 septembrie a.c privind comunicare electorala
Miercuri, 17 Septembrie 2008
Conceptul campaniei se desfasoara intre intre „zahar dulce de tot” si „the dark side of sugar”
Vineri, 13 Iunie 2008
Pus de Cap (creatie) si Next (media), Dorel sapa pentru a opta oara pentru Unirea, de data aceasta pe un santier arheologic
Luni, 26 Mai 2008
Videoclipurile ruleaza pe TV incepand cu a doua jumatate a lunii mai, pe urmatoarele posturi: Pro TV, Pro Cinema, Sport.ro, Prima TV, TVR 1, National Geographic
Marti, 25 Martie 2008
Campania se deruleaza la ProTV, Antena 1, Kanal D, Etno TV, Taraf TV, OTV, Sport.ro, Telesport, TVR 1 si TVR 2.
Joi, 13 Martie 2008
Spotul ruleaza pe TV incepand cu a doua jumatate a lunii februarie la Pro Tv, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Acasa TV, Realitatea TV, Prima TV si National Geographic
Miercuri, 05 Martie 2008
Postul Realitatea TV s-a clasat pentru a doua luna consecutiv pe locul patru in clasamentul celor mai urmarite posturi TV, la nivel urban, conform reprezentantilor televiziunii
Sambata, 15 Decembrie 2007
Comunicata de Odyssey, Fundatia Dinu Patriciu este sprijinita de CNA, pentru promovarea programului “Inventeaza-ti viitorul”
Joi, 06 Decembrie 2007
TVR 2, Antena 3 si B1 TV au inregistrat peste 50 de greseli de folosire a limbii romane in perioada (15 octombrie- 25 noiembrie 2007), in timp ce Antena 1, PRO TV si Realitatea Tv au, potrivit CNA, peste 40
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Cele doua noi executii TV pentru brandul Lemarco, zahar alb si zahar brun, sunt semnate de Starlink Group, autorii campaniei care au afirmat pentru AdPlayers ca lucreaza pentru Lemarco din luna iunie a.c
Vineri, 06 Iulie 2007
Campania "Si casa plange" pentru gama de produse Apla beneficiaza de un buget de peste 700.000 EUR, incluzand 500.00 EUR numai pentru Tv la care se adauga peste 200.000 EUR pentru outdoor, tranzit, radio, a declarat pentru AdPlayers.ro, Florina Necula - Marketing Manager Atlas Corporation
Joi, 26 Aprilie 2007
Sub sloganul "Toate trec berea ramane", Starlink si Bere Mures lanseaza o noua executie TV care pleaca de la ideea ca, "in viata, unele lucruri tin, alte lucruri nu tiAn", campania fiind derulata incepand de astazi pe principalele canale nationale: Pro TV, Pro Cinema, TV Sport, TVR 1, TVR 2, B1TV, Etno TV si OTV
Miercuri, 28 Martie 2007
Un proiect initiat de Millenium Communications si sprijinit de ApaNova, editia anterioara a Galei Societatii Civile adus in randul participantilor peste 100 de organizatii nonprofit din toate regiunile tarii care au inscris in concurs 127 de proiecte sociale
Sambata, 13 Ianuarie 2007
Despre noul Director al TVR 1 - Dana Deac, care va intra în functie spre sfârsitul lunii Ianuarie, Tudor Giurgiu - Presedinte-Director General al Televiziunii Române spune ca a demonstrat la interviu ca a înteles care este directia canalului TVR 1 si se va implica în cresterea calitatii acestuia
Luni, 11 Decembrie 2006
Alka face aluatul campaniei pentru Prajitura Casei la Cohn&Jansen|Ashley&Holmes ( C&J|A&H ) si îl da la cuptorul de media al agentiei Next Advertising, agentia si reteaua Mediacafe semnând prima campanie online din România "mai serioasa" pe Yahoo!
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: